Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги» код згідно ДК 021:2015 18110000-3 Формений одяг
"Special clothing for employees of emergency (ambulance) crews" code according to DK 021: 2015 18110000-3 Uniforms
Очікувана вартість
12 720 000,00 UAH
UA-2020-09-25-011846-a 847fe68212c54c0fb46f44924fb247b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вершигора Анатолій Васильович

380442358057 buhgalter103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 37-Б
Контактна особа: Вершигора Анатолій Васильович
380442358057
buhgalter103@ukr.net
Додаткові контактні особи: Карпенко Микола Вікторович
380442358057
ssmp@health.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Tsentr ekstrenoyi medichnoyi dopomogi ta medicini katastrof mista Kiyeva» vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi).
National ID: 39007616
Contact point: Vershigora
380442358057
buhgalter103@ukr.net
Additional contacts: Karpenko Mykola
380442358057
ssmp@health.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 грудня 2020 11:31
Очікувана вартість: 12 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 127200 UAH
Publication date: 25 вересня 2020 16:09
Enquiries until: 05 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 грудня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 12 720 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 63 600 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Жилет медичного працівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Vest of a medical worker
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
1200 штуки
Футболка з коротким рукавом жіноча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Women's short-sleeved T-shirt
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
800 штуки
Футболка з коротким рукавом чоловіча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Men's short sleeve t-shirt
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
1200 штуки
Світшот жіночий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Women's sweatshirt
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
800 штуки
Світшот чоловічий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Men's sweatshirt
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
1200 штуки
Штани жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Trousers for woman
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
800 штуки
Штани чоловічі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Men's trousers
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
1200 штуки
Куртка демісезонна жіноча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Women's demi-season jacket
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
800 штуки
Куртка демісезонна чоловіча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Men's demi-season jacket
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
1200 штуки
Куртка утеплена жіноча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Warmed jacket for women
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
800 штуки
Куртка утеплена чоловіча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Warmed jacket for men
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
800 штуки
Штани чоловічі утеплені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Warmed men's trousers
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
1200 штуки
Штани жіночі утеплені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Warmed trousers for women
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
2000 штуки
Толстовка без капюшона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Fleece jacket without hood
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
2000 штуки
Шапка зимова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Cold-weather cap
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
6000 штуки
Нагрудний знак.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Breast insigne
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021
4000 штуки
Нарукавний знак
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Sleeve insigne
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних в термін не пізніше 5 банківських днів після підписання видаткових накладних. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 16:41
Тендерна документація із змінами -3.pdf
07 грудня 2020 16:34
Тендерна документація із змінами -3.pdf
27 листопада 2020 16:18
Тенденна документація із змінами - 2.pdf
19 жовтня 2020 15:11
тендерна документація форменний одяг із змінами.pdf
25 вересня 2020 16:09
Тендерна документація - форменний одяг ( з анг. мовою).pdf
07 грудня 2020 16:34
Тендерна документація - Форменний одяг –із змінами – 3.doc
27 листопада 2020 16:21
Технічне завдання - Форменний одяг – із змінами.doc
19 жовтня 2020 15:12
Технічне завдання - Форменний одяг – із змінами.doc
25 вересня 2020 16:09
Технічне завдання - Форменний одяг.doc
07 грудня 2020 16:34
Зміни до тендерної документації - 3.pdf
27 листопада 2020 16:19
Зміни до тендерної документації - одяг - 2.pdf
19 жовтня 2020 15:09
Зміни до тендерної документації - одяг.pdf
27 листопада 2020 16:20
Технічне завдання із змінами - додаток 1.pdf
19 жовтня 2020 15:13
Технічне завдання -одяг із змінами.pdf
27 листопада 2020 16:16
Тендерна документація - Форменний одяг –із змінами – 2.doc
19 жовтня 2020 15:11
Тендерна документація - Форменний одяг –із змінами.doc
25 вересня 2020 16:09
Тендерна документація - Форменний одяг.doc
25 вересня 2020 16:09
Оголошення про проведення відкритих торгів зпублікацією анг. мовою- форменний одяг -КНП -.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пвдтвердження якості
Дата подання: 25 вересня 2020 19:32
Дата відповіді: 29 вересня 2020 14:49
Доброго дня. Додатком 4 до ТД встановлена вимога щодо надання учасниками: - висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби або Державної продовольчо-споживчої служби (у разі якщо отримання таких висновків передбачено законодавством). Станом на сьогодні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видаються Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба). 1. На що саме необхідно надати відповідні висновки? На товари чи на матеріали з яких виготовляється товар? 2. Чи можливо надавати висновки, що видані Держпродспоживслужбою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наступним повідомляємо, що згідно Додатку № 1 "Технічне завдання" надається копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю) виданий державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Підтвердження якості
Дата подання: 25 вересня 2020 19:36
Дата відповіді: 29 вересня 2020 14:42
Доброго дня! Додатком 4 встановлено обовязок щодо надання сертифікатів відповідності. Проте, сертифікація в Україні не є обовязковою. Чи можливо надавати підтвердження від органу сертифікації, що товар або матеріали не підлягають обовязковій сертифікації? І у випадку необхідності надання саме сертифікатів відповідності, просимо вказати на що саме необхідно надати такий документ? На товар чи на матеріали з яких його виготовлено?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наступним повідомляємо, що Додатком № 1 "Технічне завдання" передбачено надання: паспорта (сертифіката) якості на тканину від виробника. За відсутності Сертифіката відповідності на тканину необхідно надати лист, що матеріали не підлягають обов'язковій сертифікації.
Щодо підтвердження якості
Дата подання: 25 вересня 2020 19:55
Дата відповіді: 30 вересня 2020 12:56
Доброго дня! Додатком 1 визначено вимогу щодо надання сертифікату перевірки типу на спецодяг. Проте, Технічний резламент засобів індивідуального захисту (який встановлює вимоги до спецодягу) вказує, що оцінку відповідності засобів захисту (в тому числі спецодягу) вимогам цього Технічного регламенту виробник або його уповноважена особа чи постачальник проводить шляхом застосування процедур (модулів оцінки відповідності). Модулі оцінки відповідності передбачають експертиза типу, як частину процедури оцінки відповідності. За результатами таких процедур складається сертифікат експертизи питу, а не перевірки типу. Відповідно взяти участь у тендері зможуть учасники, що оформляли документи про відповідність у минулому. На даний час органи оцінки відповідності видають сертифікати експертизи типу. Враховуючи вказане, посимо внести зміни до документації в цій частині для забезпечення можливості участі в торгах тих учасників, що процедуру оцінку відповідності проводили згідно діючої редакції технічного регламенту ЗІЗ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання прийнято до розгляду. До тендерної документації готуються зміни.
Підтверджуючі листи від виробника для перевірки оригінальності продукції
Дата подання: 25 вересня 2020 19:57
Дата відповіді: 29 вересня 2020 14:35
Додрого дня. Додатком 1 встановлена вимога: додатково: ВТД, підтверджуючі листи від виробника для перевірки оригінальності продукції. Що мається на увазі під ВТД?????Підтверджуючі листи від кого і про що??? Просимо конкретизувати вимогу
Відповідь: Доброго дня! Наступним повідомляємо, що для тканин іноземного походження для підтвердження оригінальності бажаним є надання сертифіката Of Origin. Надання Вантажно-транспортної декларації (ВТД) може вимагатися додатково у випадку відповідності документів про походження тканини.
Щодо опису товару
Дата подання: 25 вересня 2020 20:43
Дата відповіді: 30 вересня 2020 12:56
Доброго дня. В додатку 1 вказано, що: Технічний опис виробу – Штани жіночі. За конструкцією виріб Штани зимові прямого силуету. Технічний опис виробу – Штани чоловічі. За конструкцією виріб Штани зимові прямого силуету. Дані вироби мають бути виготовлені із змішаної саржі, щільністю 235 г/кв.м Вказані вироби зимові???? опис не містить інформації про наявність утеплювача. Просимо уточнити опис товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання прийнято до розгляду. До тендерної документації готуються зміни.
Щільність флісу на шапки
Дата подання: 25 вересня 2020 20:56
Дата відповіді: 30 вересня 2020 12:51
Доброго дня. Додатком 1 визначено, що шапки мають виготовлятись із флісу, щільність тканини 240 г/м2. Це чіткий показник, який важко точно підтвердити. Для розширення кола потенційних учасників просимо розглянути можливість сформулювати вимогу: Щільність тканини не менше 240 г/м2
Відповідь: Доброго дня! Вимоги до шапки повинні відповідати згідно Додатку 1 .
Щодо підтвердження якості матеріалів
Дата подання: 08 жовтня 2020 12:19
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 15:46
Доброго дня. Додатком 1 до встановлено вимоги про надання учасниками висновку ДСЕЕ, протоколу випробувань, сертифікату ОЕКО...на тканини. Окремі товарні позиції (футболки, світшоти, толстовки і шапки) мають бути виготовлені із трикотажних полотен, а саме Кулір стрейч, Футер стрейч, Футер начос і фліс відповідно. Питання: оскільки полотна за своєю природою не є тканинами, то висновок ДСЕЕ, протокол випробувань, сертифікат ОЕКО...на Кулір стрейч, Футер стрейч, Футер начос і фліс для участі у торгах надавати не потрібно???? Чи замовник вважає вказані полотна тканинами і відповідні документи про якість все ж потрібні для участі в торгах???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання прийнято до розгляду. До тендерної документації готуються зміни.
Аналогічний товар
Дата подання: 15 жовтня 2020 12:30
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 15:32
Під аналогічним товаром слід розуміти товар за кодом згідно ДК 021:2015 18110000-3 Формений одяг?
Відповідь: Доброго дня!! Під аналогічним товаром слід розуміти товар за кодом згідно ДК 021:2015 18110000-3 Формений одяг.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-011846-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС", Код ЄДРПОУ:39234237
Дата подання: 15 жовтня 2020 15:13
Тендерна документація не відповідає вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» просимо надати чітке роз’яснення або виключити дискримінаційну вимогу.
Відповідно вимог Тендерної документації:
П.4 Додатку 1 до Тендерної документації:

Товар повинен бути дозволений до використання в Україні. Для підтвердження Учасник надає наступні копії документів:
Від виробника спецодягу:
– сертифікат Of Origin (бажано) на тканин, які будуть використовуватись при необхідності по запиту, додатково: ВТД, підтверджуючі листи від виробника для перевірки оригінальності продукції;

Зі свого боку повідомляємо, що:

Сертифікат Of Origin – Сертифікат походження товару – це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару, виданий органом держави-експортера, уповноваженим відповідно до національного законодавства. Він застосовується під час митного оформлення товару в країні імпорту.
Сертифікат походження загальної форми (англійською мовою) – форма сертифіката, яку видають на всі товари при експорті до країн, з якими не обумовлені правила визначення країни походження товарів; також видають у разі, коли товар не має преференційного доступу на ринок країни імпорту та у випадках відсутності або тимчасового припинення пільг на українські товари.
Сертифікати походження товарів необхідні у випадках, якщо це передбачено відповідними зовнішньоторговельними контрактами, що укладаються сторонами, національними правилами країни-імпортера, міжнародними угодами, учасниками яких є сторона експорту та сторона імпорту товар.
Сертифікат походження є підставою для надання суб'єкту зовнішньоекономічної діяльності преференцій та пільг зі сплати митних зборів у межах будь-якого правового режиму. Подають його митним органам при митному оформленні товару/послуги.
Відповідно до ст. 44 Митного кодексу України «Порядок підтвердження країни походження товару» встановлено, що сертифікат про походження товару обов'язково подається на товари, щодо ввезення яких в Україну застосовуються кількісні обмеження (квоти) або заходи, вжиті органами державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в межах повноважень, визначених законами України «Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту», «Про захист національного товаровиробника від субсидованого імпорту», «Про застосування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну», «Про зовнішньоекономічну діяльність».
За таких обставин, Сертифікат Of Origin видається тільки на товари які не мають преференційного доступу на ринок країни імпорту, тобто, вказаний документ підтверджує факт постачання товару за зовнішньоторговельними контрактами іноземного виробництва.
Зважаючи, вище викладене анти-конкурентна вимога тендерної документації, що викладена в Додатку №1 ТД (п.4), унеможливлює участь Виробника який використовує у своїй діяльності тканину вітчизняного виробництва, що неодмінно призведе до неконкурентності торгів та надання переваг та пільг окремим учасникам закупівлі, які пропонують товар, виготовлений з тканин іноземного виробництва.

Окремо зауважуємо, що вимоги ТД Додатку 1 п.4, одночасно містять слова «Учасник надає наступні копії документів», «Бажано», «по Запиту», «при необхідності», «додатково».
Звертаємо увагу, що дана тендерна закупівля не передбачає можливості надання «Запитів» Учасникам по технічним питанням. Крім того, не зрозуміло, як само Учасник повинен виконати дану вимогу (надати CERTIFICATE OF ORIGIN):
- Надати по запиту?
- Бажано надати, але не обов’язково?
- Обов’язково повинен надати?
- Надати при якійсь необхідності?
- Надати додатково?

Відтак, вбачаємо, що окремі умови, що встановлені у тендерній документації Замовником не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також умисно створюють правову колізію у виконанні, що призведе до дискримінації потенційних учасників, які мають бажання та можливості прийняти участь у вказаній процедурі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо:
- надати чітке роз’яснення як Учасник повинен виконати умови ТД викладені в Додатку 1 п.4,, а саме стосовно Надання/Бажано/по запиту/при необхідності/Додатково - сертифікату Of Origin на тканин, які будуть використовуватись при необхідності;
- виключити вимогу щодо надання CERTIFICATE OF ORIGIN та ВТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 15:07
Відповідно до вимог Тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації вимагається виготовлення виробів в асортименті з використанням різних тканин як за складом так і за фізико-механічними властивостями. Замовник відповідно до п.4 Додатку 1 погоджується з тим що у виготовлені виробів можуть бути використані тканини як вітчизняного виробника так і іноземного виробництва.
Виходячи з цього у вимогах використовуються терміни «бажано», «при необхідності по запиту», «для перевірки оригінальності». Замовник залишає за собою право додатково вимагати документи підтверджуючі походження тканин, а саме сертифікат «Of Origin», або ВТД у разі використання тканин іноземного походження, або листи від виробника для підтвердження оригінальності продукції у разі використання тканин вітчизняного виробництва. Вказана вимога перед усім переслідує мету отримати якісний товар відповідно до технічних вимог і жодним чином не обмежує права потенційних учасників торгів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-25-011846-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС", Код ЄДРПОУ:39234237
Дата подання: 20 жовтня 2020 17:07
Скарга на вимоги тендерної документації.
Скарга на вимоги тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2020 22:10
Рішення від 23.10.2020 № 19801 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 22:10
Рішення від 16.11.2020 № 21260.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 00:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено зміни за процедурою закупівлі відкриті торги з англійською мовою «Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги код згідно ДК 021:2015 18110000-3 Формений одяг» відповідно до рішення від 16.11.2020 року №21260-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Внесено зміни в кінцевий строк завершення прийому пропозицій.
Дата виконання рішення замовником: 27 листопада 2020 16:27

Документи подані скаржником

20 жовтня 2020 16:59
Скарга.pdf
20 жовтня 2020 16:59
рiшення_вiд_30.03.2020_№_6046_.pdf
20 жовтня 2020 16:59
Рiшення_вiд_27.02.2020_№__3799.pdf

Документи подані замовником

29 жовтня 2020 15:09
Оф ориджн.jpg
29 жовтня 2020 15:09
Пояснювальна записка.pdf
30 жовтня 2020 16:59
ЛИСТ АНТИМОНОПОЛЬНИЙ.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 грудня 2020
UA-2020-09-25-011846-a847fe68212c54c0fb46f44924fb247b8
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження: 01054, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 37-Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ"Українська швейна фабрика" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 16:41
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:26
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:58
опис.pdf
27 жовтня 2020 16:58
наявність працівників.pdf
27 жовтня 2020 16:58
Лист гарантія.pdf
27 жовтня 2020 16:58
договір(проект).pdf
27 жовтня 2020 16:58
Довідка про дост інф.pdf
27 жовтня 2020 16:58
Гарант лист.pdf
27 жовтня 2020 16:58
2. Копія Статуту.PDF
27 жовтня 2020 16:58
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2020 16:58
Протокол НР.7Z
27 жовтня 2020 16:58
Наказ Фролова Ю.1.7Z
27 жовтня 2020 16:58
Наказ.pdf
27 жовтня 2020 16:58
Лист для клієнті1.7z
27 жовтня 2020 16:58
Лист.pdf
27 жовтня 2020 16:58
Гарантія 9926-20.7z
27 жовтня 2020 16:58
Витяг із Статуту.7z
27 жовтня 2020 16:58
Витяг з Протоколу.pdf
27 жовтня 2020 16:58
Банківська ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 16:58
Банківська ліцензі1.7z

Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 15:55
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:55
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:43
Пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

16 січня 2021 13:07
Електронний підпис
16 січня 2021 13:06
Електронний підпис
16 січня 2021 13:05
щодо зобов'язань.pdf.p7s
16 січня 2021 13:05
щодо зобов'язань.pdf
16 січня 2021 12:44
щодо ліцензій.pdf.p7s
16 січня 2021 12:44
щодо ліцензій.pdf
16 січня 2021 11:30
Електронний підпис
16 січня 2021 11:27
довідка 1.pdf.p7s
16 січня 2021 11:27
довідка 1.pdf
16 січня 2021 11:13
Електронний підпис
16 січня 2021 11:12
public_doc(36).pdf
16 січня 2021 11:12
public_doc(36).p7s
16 січня 2021 11:12
довідка.pdf.p7s
16 січня 2021 11:12
довідка.pdf
16 січня 2021 11:12
Довідка_20339432620820621420.pdf
15 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:38
Fwd_Гарантия_203182_34_73_127.zip.p7s
15 грудня 2020 16:38
Fwd_Гарантия_203182_34_73_127.zip
15 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:15
Описч.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
Описч.pdf
15 грудня 2020 16:15
9. Працівники.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
9. Працівники.pdf
15 грудня 2020 16:15
8. Обладнання, мат.База.pdf
15 грудня 2020 16:15
7. Досвід.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
7. Досвід.pdf
15 грудня 2020 16:15
6. Повноваження.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
6. Повноваження.pdf
15 грудня 2020 16:15
5. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
15 грудня 2020 16:15
4. Відомості з ЄДРПОУ.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
4. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 грудня 2020 16:15
3. Витяг ЄДР.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
3. Витяг ЄДР.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. ISO 2.pdf (2).pdf
15 грудня 2020 16:15
21. ISO 2.pdf (2).p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ISO 2.pdf (1).pdf
15 грудня 2020 16:15
21. ISO 2.pdf (1).p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ЦСМ ТК.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ЦСМ ТК.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. ТК ZUNA OEKO-TEX 2021 укр.jpg.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ТК ZUNA OEKO-TEX 2021 укр.jpg
15 грудня 2020 16:15
21. ТК Oeko tex XM 2021 укр.jpg.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ТК Oeko tex XM 2021 укр.jpg
15 грудня 2020 16:15
21. Технічне завдання.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. Технічне завдання.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Тех паспорта.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. Тех паспорта.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Сертификат ТК лето.JPG
15 грудня 2020 16:15
21. Сертификат ТК Зима.JPG
15 грудня 2020 16:15
21. Серт відпов Літо ТК.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Серт відпов Зима ТК.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Паспорт Альба 200 (ТК).jpg
15 грудня 2020 16:15
21. декларації 2.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. декларації 2.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Альба Гарда Оксфорд.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Альба 370 паспорт ХМ.jpg
15 грудня 2020 16:15
21. 64740.20 Оксфорд.PDF.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. 64740.20 Оксфорд.PDF
15 грудня 2020 16:15
21. 64739.20.PDF.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. 64739.20.PDF
15 грудня 2020 16:15
21. 64738.20 Гарда.PDF.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. 64738.20 Гарда.PDF
15 грудня 2020 16:15
20. Проект договору.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
20. Проект договору.pdf
15 грудня 2020 16:15
2. Статут.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
2. Статут.pdf
15 грудня 2020 16:15
19. Довкілля.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
19. Довкілля.pdf
15 грудня 2020 16:15
18. Лист-згода.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
18. Лист-згода.pdf
15 грудня 2020 16:15
16. Термін поставки.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
16. Термін поставки.pdf
15 грудня 2020 16:15
15. Усунення дефектів.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
15. Усунення дефектів.pdf
15 грудня 2020 16:15
13. Гарантійний термін.pdf
15 грудня 2020 16:15
12. Щодо ліцензії.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
12. Щодо ліцензії.pdf
15 грудня 2020 16:15
11. Згода з договором.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
11. Згода з договором.pdf
15 грудня 2020 16:15
10. Ст.17.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
10. Ст.17.pdf

Конфіденційні документи

15 грудня 2020 16:33
1. Тендерна пропозиція.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція відкотвається пістя аукціону

15 грудня 2020 16:33
1. Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція відкривається після аукціону

Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 16:58
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:52
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:38
стр. 1-2 Опис.pdf
15 грудня 2020 16:38
Забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"Українська швейна фабрика"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" 7 672 080,00
UAH з ПДВ
7 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 12 030 000,00
UAH з ПДВ
12 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 15:55
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:55
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:43
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 січня 2021 13:07
Електронний підпис
16 січня 2021 13:06
Електронний підпис
16 січня 2021 13:05
щодо зобов'язань.pdf.p7s
16 січня 2021 13:05
щодо зобов'язань.pdf
16 січня 2021 12:44
щодо ліцензій.pdf.p7s
16 січня 2021 12:44
щодо ліцензій.pdf
16 січня 2021 11:30
Електронний підпис
16 січня 2021 11:27
довідка 1.pdf.p7s
16 січня 2021 11:27
довідка 1.pdf
16 січня 2021 11:13
Електронний підпис
16 січня 2021 11:12
public_doc(36).pdf
16 січня 2021 11:12
public_doc(36).p7s
16 січня 2021 11:12
довідка.pdf.p7s
16 січня 2021 11:12
довідка.pdf
16 січня 2021 11:12
Довідка_20339432620820621420.pdf
15 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:38
Fwd_Гарантия_203182_34_73_127.zip.p7s
15 грудня 2020 16:38
Fwd_Гарантия_203182_34_73_127.zip
15 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:15
Описч.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
Описч.pdf
15 грудня 2020 16:15
9. Працівники.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
9. Працівники.pdf
15 грудня 2020 16:15
8. Обладнання, мат.База.pdf
15 грудня 2020 16:15
7. Досвід.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
7. Досвід.pdf
15 грудня 2020 16:15
6. Повноваження.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
6. Повноваження.pdf
15 грудня 2020 16:15
5. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
15 грудня 2020 16:15
4. Відомості з ЄДРПОУ.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
4. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 грудня 2020 16:15
3. Витяг ЄДР.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
3. Витяг ЄДР.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. ISO 2.pdf (2).pdf
15 грудня 2020 16:15
21. ISO 2.pdf (2).p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ISO 2.pdf (1).pdf
15 грудня 2020 16:15
21. ISO 2.pdf (1).p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ЦСМ ТК.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ЦСМ ТК.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. ТК ZUNA OEKO-TEX 2021 укр.jpg.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ТК ZUNA OEKO-TEX 2021 укр.jpg
15 грудня 2020 16:15
21. ТК Oeko tex XM 2021 укр.jpg.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. ТК Oeko tex XM 2021 укр.jpg
15 грудня 2020 16:15
21. Технічне завдання.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. Технічне завдання.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Тех паспорта.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. Тех паспорта.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Сертификат ТК лето.JPG
15 грудня 2020 16:15
21. Сертификат ТК Зима.JPG
15 грудня 2020 16:15
21. Серт відпов Літо ТК.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Серт відпов Зима ТК.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Паспорт Альба 200 (ТК).jpg
15 грудня 2020 16:15
21. декларації 2.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. декларації 2.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Альба Гарда Оксфорд.pdf
15 грудня 2020 16:15
21. Альба 370 паспорт ХМ.jpg
15 грудня 2020 16:15
21. 64740.20 Оксфорд.PDF.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. 64740.20 Оксфорд.PDF
15 грудня 2020 16:15
21. 64739.20.PDF.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. 64739.20.PDF
15 грудня 2020 16:15
21. 64738.20 Гарда.PDF.p7s
15 грудня 2020 16:15
21. 64738.20 Гарда.PDF
15 грудня 2020 16:15
20. Проект договору.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
20. Проект договору.pdf
15 грудня 2020 16:15
2. Статут.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
2. Статут.pdf
15 грудня 2020 16:15
19. Довкілля.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
19. Довкілля.pdf
15 грудня 2020 16:15
18. Лист-згода.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
18. Лист-згода.pdf
15 грудня 2020 16:15
16. Термін поставки.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
16. Термін поставки.pdf
15 грудня 2020 16:15
15. Усунення дефектів.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
15. Усунення дефектів.pdf
15 грудня 2020 16:15
13. Гарантійний термін.pdf
15 грудня 2020 16:15
12. Щодо ліцензії.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
12. Щодо ліцензії.pdf
15 грудня 2020 16:15
11. Згода з договором.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
11. Згода з договором.pdf
15 грудня 2020 16:15
10. Ст.17.pdf.p7s
15 грудня 2020 16:15
10. Ст.17.pdf

Конфіденційні документи

15 грудня 2020 16:33
1. Тендерна пропозиція.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція відкотвається пістя аукціону

15 грудня 2020 16:33
1. Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція відкривається після аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
#42657940
Відхилено
7 080 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 15:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 січня 2021 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
#32043747
Переможець 12 030 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 17:21

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2021 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
#32043747
12 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 15:59
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 14:35
Дод. угода № 2 до договору № 3 від 29.01.2021 - ТОВ Текстиль Контакт- формений одяг.pdf зміни до договору
04 березня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:27
Дод. угода № 1 до договору № 3 від 29.01.2021 - ТОВ Текстиль Контакт - формений одяг.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 11:27
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:51
Договір № 3 від 29.01.2021 - ТОВ Текстиль-Контакт - Формений одяг.pdf укладений
01 лютого 2021 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: № 3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 026 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 004 400,00 UAH)