Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзівність будівель і споруд") за адресою м.Дніпро, вул.Гладкова, 22
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-09-25-011794-a ● 30984f7a60cd4390961937e5bc225c37
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899741 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Ірина Анатоліївна Лозинська +380567671607 buhcentre2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзівність будівель і споруд") за адресою м.Дніпро, вул.Гладкова, 22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гладкова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 16:07 |
договір поставки послуг 2.doc | |
25 вересня 2020 16:07 |
Гладкова, 22.pdf | |
25 вересня 2020 16:07 |
ТД Поточний ремонт Гладкова, 22.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-25-011794-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРА ГРУП", Код ЄДРПОУ:42153947
Дата подання: 20 жовтня 2020 20:10
Дата подання: 20 жовтня 2020 20:10
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дніпровської міської ради
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-09-25-011794-a. Предмет закупівлі: Поточний ремонт санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзівність будівель і споруд") за адресою м.Дніпро, вул.Гладкова, 22.
Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол № ТД/38 від 25.09.2020 р.) затверджено Тендерну документацію на закупівлю 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзівність будівель і споруд") за адресою м.Дніпро, вул.Гладкова, 22) (далі – Тендерна документація).
«12» жовтня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники:
1. Фізична особа-підприємець Наумов Сергій Павлович (далі – Учасник-1) – сума пропозиції 158 999,00 грн.
2. ТОВ «АГРА ГРУП» (далі – Учасник-2/ Скаржник) – сума пропозиції 159 000,00 грн.
3. ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» – сума пропозиції 160 000,00 грн.
«15» жовтня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол засідання тендерного комітету від 15.10.2020 р. (далі – Протокол визначення переможця).
Згідно Протоколу визначення переможця Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1.
Скаржник (Учасник-2) за результатами ознайомлення з Протоколом визначення переможця та тендерною пропозицією Учасника-1 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В підпункті 5.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 6) зазначена вимога наступного змісту:
«5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:…
…4) довідка у довільній формі про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначеної вимоги не надав у складі своєї тендерної пропозиції:
-довідку у довільній формі про наявність фінансової спроможності;
-фінансову звітність.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. В Додатку 2 до Тендерної документації (на стор. 22) зазначена вимога наступного змісту:
«Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:…
…9.Кошторисна документація згідно ДСТУ пропечатана та підписана організацією учасником у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.»
Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначеної вимоги не надав у складі своєї тендерної пропозиції Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту.
Крім того, Учасник-1 на порушення вищезазначеної вимоги не надав кошторисну документацію пропечатану та підписану Учасником-1, як вимагалось Замовником. Кошторисна документація надана Учасником-1 у форматі Microsoft Word, без підписів та печаток, що не відповідає вимогам Тендерної документації щодо надання кошторисної документації пропечатаної та підписаної організацією учасником.
У зв’язку з вищевикладеним, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
3. В підпідпункті 5.2.2. підпункту 5.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 7) зазначена вимога наступного змісту:
«5.2. Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:…
…5.2.2. Копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу. У разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник може надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг.».
В абзаці другому підпідпункту 5.2.8. підпункту 5.2. (а також в абзаці другому підпункту 5.9.) пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 8 та 11) зазначена умова наступного змісту:
«В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.»
Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначених вимог не надав у складі своєї тендерної пропозиції копію діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу АБО лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням у ньому законодавчих підстав ненадання копії Статуту або іншого установчого документу.
У зв’язку з вищевикладеним, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
4. В підпідпункті 5.2.3. підпункту 5.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 7) зазначена вимога наступного змісту:
«5.2. Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:…
…5.2.3. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі відсутності необхідності в отриманні ліцензії або документа дозвільного характеру згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також із посиланням на відповідні нормативно-правові акти.»
Учасником-1 надано у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку (файл «інформаційна довідка ліцензія»), в якій зазначено, що роботи викладені в дефектному акті не потребують дозволу та ліцензування на виконання відповідних видів робіт, згідно чинного законодавства України.
Однак, Учасник-1 на порушення вимог підпідпункту 5.2.3. підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації не зазначив у вищевказаній інформаційній довідці нормативно-правові акти, які підтверджують викладену у даній довідці інформацію.
У зв’язку з вищевикладеним, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
5. В підпункті 5.4. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 10) зазначена вимога наступного змісту:
«5.4. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.»
Згідно пункту 12 ч. 1 ст. 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в тому числі у разі, якщо:
«12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;»
Згідно частини другої ст. 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасником-1 на виконання вищезазначеної вимоги підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації надано у складі тендерної пропозиції у файлі «ст.17» Лист-гарантію про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Лист-гарантія).
Однак, Учасником-1 на порушення вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації не надано у Листі-гарантії підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Враховуючи вищенаведені обгрунтування, які викладені в пунктах 1-5 даної Скарги, Учасник-1 не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також тендерна пропозиція Учасника-1 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації, а отже тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним, прийняте Замовником рішення про визнання переможцем торгів Учасника-1 є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України.
Неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. У разі відхилення згідно з Законом тендерної пропозиції Учасника-1, тендерна пропозиція Скаржника є наступною, яка підлягає розгляду Замовником. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 16, 17, 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу.
2. Зобов’язати комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дніпровської міської ради скасувати рішення про намір укласти договір з фізичною особою-підприємцем Наумовим Сергієм Павловичем у процедурі закупівлі робіт Поточний ремонт санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзівність будівель і споруд") за адресою м.Дніпро, вул.Гладкова, 22, № у Prozorro: UA-2020-09-25-011794-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2020 22:15
Рішення від 23.10.2020 № 19802 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 22:15
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.11.2020 № 17412.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2020 11:54
інформація про перенесення розгляду скарги 13.11.2020 № 18061.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 01:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2020 № 21277.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 21:53
Рішення від 16.11.2020 № 21277.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 01:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Колегії від 16.11.2020 № 21277-р/пк-пз, 20.11.2020 о 08:45 годині, тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико – санітарної допомоги № 2» Дніпровської міської ради було скасовано рішення про визначення переможця процедури закупівлі ФОП Наумова С. П. – «Поточний ремонт санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд») за адресою м. Дніпро, вул. Гладкова, 22», (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2020-09-25-011794-а).
Дата виконання рішення замовником: 23 листопада 2020 16:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" |
191 348,00
UAH з ПДВ
|
158 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРА ГРУП" |
197 670,10
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" |
203 802,17
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" #3087813213 |
Очікує рішення |
158 999,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 08:45
|
ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" #3087813213 |
Рішення скасоване |
158 999,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 08:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 16:06 |
Кінець періоду оскарження: | 05 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 05 грудня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Виконання договору за умовами тендерної документації є неможливим |
Документи:
24 листопада 2020 16:06
|
Електронний підпис |
24 листопада 2020 16:05
|
Скасування.pdf |