Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для друку за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2020-09-25-011637-a d72b2fa9bca641928917131f0d95867f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малигіна Галина Петрівна

rozmaita_liana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445495
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський,16
Контактна особа: Малигіна Галина Петрівна
rozmaita_liana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 15:43
Очікувана вартість: 22 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно додатків до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачка
Папір офісний для друку за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, просп.Оболонський.16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  19 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:03
Оголошення канц. ЦБС 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-011637-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Т ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43625071
Дата подання: 15 жовтня 2020 22:32
Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Управління культури Оболонської районної
в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445495
Адреса: 04205, Україна, Київська область
м.Київ, просп.Оболонський,16
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-09-25-011637-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-25-011637-a
Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Звернення про усунення порушення при
визначенні переможця закупівлі

Документом «Рішення Замовника про визначення Переможця» № 50 від 12.10.2020 визначено переможцем даної закупівлі ТОВ «Український папір» (далі – Переможець).
Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду.
Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.».
Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом».
Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника.
Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Стверджуємо, що в діях Замовника закупівлі є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця даної закупівлі;
Звертаємо увагу, що документом Замовника «Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» Додатком 1 чітко визначено предмет закупівлі або аналог чи еквівалент, цитуємо: «Папір офісний Zoom або Zoom Extra», інших аналогів чи еквівалентів Замовником не передбачалося. Тож, усі учасники закупівлі зобов’язані були подавати свої пропозиції згідно вимог замовника до предмета закупівлі.
Стверджуємо, що Переможець даної закупівлі не виконав зазначену вимогу абсолютно.
ТОВ «Український папір» запропонував у першій пропозиції, поданій до аукціону зовсім інший товар, а саме: «Папір офісний Berga Speed», що не є предметом закупівлі. А у другій пропозиції, поданій після аукціону Переможець пропонує ще інший папір, а саме: «Папір офісний А4».
Визнаючи учасника ТОВ «Український папір» переможцем даної закупівлі, спостерігається і порушення принципу «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», оскільки наша пропозиція повністю відповідає вимогам замовника та умовам закупівлі.
Звертаємо увагу, що згідно ч.5 Розділу 2 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція) передбачено, цитуємо: «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.».
Зауважуємо, що Переможцем подано дві різні цінові пропозиції.
Отже, Інструкцією, Законом та вимогами Замовника не передбачається надання «дозавантаження» в систему електронних закупівель документів після проведення аукціону.
Також, звертаємо увагу, що п.6 Розділу 2 Інструкції передбачено, що «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.».
В разі ж, якщо Переможець вносив зміни до першої цінової пропозиції, то такі зміни неможливі після проведення аукціону.
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..».
Керуючись викладеним, просимо Замовника переглянути рішення про визнання переможцем даної закупівлі ТОВ Чернігівторг та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам замовника.

15 жовтня 2020 року

директор ТОВ «Т Трейд» Лагода О.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2020 13:39
Отримавши пропопозицію від ТОВ «Український папір» «Папір офісний Berga Speed та ознайомившись з сертифікатом якості, який по технічним характеристикам виявився не гіршим, ніж заявлений папір Zoom або Zoom Extra, Замовником було прийнято рішення, що папір Berga Speed його цілком влаштовує для потреб бібліотек
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 18 750,00
UAH з ПДВ
17 385,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 19 695,00
UAH з ПДВ
17 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:30
Пропозиція оновлена.pdf
07 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:31
Згода з договором.pdf
07 жовтня 2020 13:31
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 13:31
ТТ1008_Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Т ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 17 385,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

12 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:48
Рішення папір 2020.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
17 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:48
Рішення папір 2020.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:36
Договiр_папір офісний.PDF укладений
20 жовтня 2020 14:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 385,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 897,50 UAH)