Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання та його частини (42415000-8 Вилкові автонавантажувачі, автоманіпулятори, тягачі для обслуговування залізничних станцій, Вилковий навантажувач)
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2020-09-25-011431-a 394b94cc075441fc9c856cb2796fb9b1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довгалюк Анжела Петрівна

380442595403 TENDER@RADON.NET.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН"
Код ЄДРПОУ: 43068161
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, 03083, місто Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Контактна особа: Довгалюк Анжела Петрівна
380442595403
TENDER@RADON.NET.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання та його частини (42415000-8 Вилкові автонавантажувачі, автоманіпулятори, тягачі для обслуговування залізничних станцій, Вилковий навантажувач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після поставки товару Продавцем на підставі належним чином оформлених документів Продавця (договору, акта приймання-передачі Товару, накладної) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 11:18
Перелік змін1 навантажувач.docx
01 жовтня 2020 11:18
ТД навантажувач (зі змінами).docx
25 вересня 2020 15:50
Оголошення ВТ навантажувач.docx
01 жовтня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 11:18
Перелік змін1 навантажувач.docx
01 жовтня 2020 11:18
ТД навантажувач (зі змінами).docx
25 вересня 2020 15:50
ТД навантажувач .docx
25 вересня 2020 15:50
Оголошення ВТ навантажувач.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3
Дата подання: 25 вересня 2020 17:01
Дата відповіді: 29 вересня 2020 10:04
Доброго дня. Наша компанія планує взяти участь в тендері. Просимо внести розуміння стосовно Додатоку №3: Товар обов’язково повинен мати сертифікат відповідності, сертифікат якості та декларацію відповідності, що підтверджують якість товару. Потрібно при поставці товару три документа, або один з вище вказаних? Тому, що сертифікат відповідності та декларація про відповідність це документи які однаково підтверджують якість товару. Можливо треба поставити «або»? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Дякуємо за звернення!
Додаток 1
Дата подання: 25 вересня 2020 17:03
Дата відповіді: 28 вересня 2020 11:55
В Додатку 1 помилка: Аналогічним вважається договір на поставку дозиметрів, який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону. Просимо виправити.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. У тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Додаток 1
Дата подання: 25 вересня 2020 17:06
Дата відповіді: 29 вересня 2020 12:38
Додаток 1: Для підтвердження можливості гарантійного обслуговування предмету закупівлі учасник у складі пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, у довідці учасник має зазначити спосіб гарантійного обслуговування та адреси сертифікованих або авторизованих виробником центрів технічного обслуговування транспорту на яких планує здійснювати гарантійне обслуговування. Гарантійне обслуговування має здійснюватися виключно дилерськими підприємствами розташованими на території Київської області. Просимо пояснити, що мається на увазі: «спосіб гарантійного обслуговування» Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! під способом гарантійного обслуговування розуміється яким чином та де буде відбуватися гарантійне обслуговування, тобто виїзд спеціаліста до місця знаходження техніки чи транспортування техніки на адресу сертифікованого або авторизованого виробником центру технічного обслуговування.
Розділ III
Дата подання: 25 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 29 вересня 2020 11:53
Доброго дня шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Редакція Замовника: - копію документу на підтвердження якості товару, сертифікат відповідності, сертифікат якості та/або декларацію відповідності, тощо; Редакція Учасника: - копію документу на підтвердження якості товару, сертифікат відповідності, сертифікат якості та/або декларацію відповідності, тощо; - або надати гарантійний лист, що копію документу на підтвердження якості товару, сертифікат відповідності, сертифікат якості та/або декларацію відповідності, тощо буде надано при поставці товару. Це дуже важливо, так як автонавантажувач який Ви хочете замовити в більших випадках під замовлення. Тому не є можливим на момент подачі тендерної документації надати даний документ. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація прописана відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В тендерну документацію будуть внесені певні зміни, а саме до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: - лист-гарантію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, про те що дана техніка є в наявності на території України.
Строк поставки
Дата подання: 28 вересня 2020 16:10
Дата відповіді: 29 вересня 2020 10:01
Доброго дня. Ознайомившись с тендерною документацією просимо внести наступні зміни до Тендерної Документації: - Строк поставки Товару 120 календарних днів з дня підписання договору. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! дякуємо за звернення!
Тендерна документація прописана відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». На жаль ми не можемо задовольнити Ваше прохання, так як це не відповідє вимогам Замовника.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Форкс" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:36
5.1. Authorization letter.pdf
09 жовтня 2020 15:36
GUARANTEE_5 250,00 UAH.pdf.p7s
09 жовтня 2020 15:36
GUARANTEE_5 250,00 UAH.pdf
09 жовтня 2020 15:36
banking_licence_ПУМБ_завірена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Форкс"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій