Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень бібліотеки за адресою: вул. Миру,1 смт. Михайло-Коцюбинське Чернігівського району
Очікувана вартість
368 600,00 UAH
UA-2020-09-25-011056-a ● 41ac85408fbe44e689f19664c5e9a017
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИХАЙЛО-КОЦЮБИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04412509 |
Місцезнаходження: | 15552, Україна , Чернігівська обл., смт. Михайло-Коцюбинське, вулиця Шевченка, 50 |
Контактна особа: |
Ірина Ворох +380639999290 iravorokh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 368 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 843,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень бібліотеки за адресою: вул. Миру,1 смт. Михайло-Коцюбинське Чернігівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15552, Україна, Чернігівська область, Михайло-Коцюбинське, Миру,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 15:36 |
Додаток 3 Форма пропозиції.docx | |
25 вересня 2020 15:36 |
Додаток 2.docx | |
25 вересня 2020 15:36 |
Додаток 1.docx | |
25 вересня 2020 15:36 |
Договір бібліотека.doc | |
25 вересня 2020 15:36 |
0голошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо уточнення технічного завдання
Дата подання: 29 вересня 2020 20:14
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:30
Який паркет буде укладатись на підлогу згідно п. 30 технічного завдання - новий чи раніше демонтований?
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, паркет буде укладатись на підлогу раніше демонтований
Щодо формування ціни пропозиції
Дата подання: 29 вересня 2020 20:17
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:34
Чи потрібно включати до договірної ціни вартість паркетної дошки ?
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, до договірної ціни не потрібно включати вартість паркетної дошки
Щодо технічного завдання
Дата подання: 29 вересня 2020 20:30
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:49
Чи можна замінити дерев'яний дверний блок, що всановлюється згідно п.7-10 технічного завдання, на встановлення металопластикового дверного блоку з тими ж розмірами та кількістю стулок?
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, замінити на металопластиковий дверний блок не можна
Щодо цінової пропозиції
Дата подання: 29 вересня 2020 20:34
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:52
Яка повинна бути договірна ціна - тверда чи динамічна?
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, договірна ціна тверда
Щодо підтвердження досвіду Учасника
Дата подання: 29 вересня 2020 21:00
Дата відповіді: 30 вересня 2020 14:01
Чи достатньо для підтвердження досвіду робіт надати Учаснику в складі пропозицій копію аналогічного договору з усіма додатками та довідку КБ-3? Чи потрібно додатково надати ще й акт форми КБ-2в та номер декларації про готовність до експлуатації об’єкту або копія сертифікату закінченого будівництвом об’єкта?
Відповідь: Згідно п. 19.7 оголошення Учасник, для підтвердження виконання таких договорів в повному обсязі, повинен надати в своїй пропозиції копії договорів з усіма додатками до них та копії документу/документів, що підтверджують факт виконання робіт за договором (наприклад: номер декларації про готовність до експлуатації об’єкту або копія сертифікату закінченого будівництвом об’єкта, копії актів виконаних робіт КБ-2в, довідок форми КБ-3,
Щодо підтвердження досвіду Учасника
Дата подання: 29 вересня 2020 21:04
Дата відповіді: 30 вересня 2020 14:04
Чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він надасть аналогічний договір в якому він буде зазначений як підрядник?
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, пропозиція Учасника не буде відхилена якщо він надасть аналогічний договір в якому він буде зазначений як підрядник
Щодо кваліфікації Учасника
Дата подання: 29 вересня 2020 21:11
Дата відповіді: 30 вересня 2020 14:11
Чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він надасть у складі пропозиції не Дозвіл на виконання виконання робіт підвищеної небезпеки, а Декларацію відповідності матеріально-технічної бази (на певні види небезпечних робіт згідно законодавства, видаються декларації)?
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, пропозиція Учасника, якщо він надасть у складі пропозиції не Дозвіл на виконання виконання робіт підвищеної небезпеки, а Декларацію відповідності матеріально-технічної бази (на певні види небезпечних робіт згідно законодавства, видаються декларації) не буде відхилена
Щодо утилізації будівельного сміття
Дата подання: 29 вересня 2020 21:22
Дата відповіді: 30 вересня 2020 15:17
Куди конкретно вивозиться будівельне сміття (вкажіть місце з координатами за GPS)? Чи організоване це місце для приймання будівельного сміття, чи маються всі дозвільні документи? Чи буде дотримано вимоги щодо захисту навколишнього середовища? Хто сплатить за утилізацю будівельного сміття (п. 38)?
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, будівельне сміття вивозиться (місце з координатами за GPS:: 51.438003,31.084385), Звалище твердих побутових відходів, реєстраційний номер 179, дата реєстрації 03.08.2006. За утилізацію сплачує Підрядник.
Щодо дотримання Замовником заходів з охорони навколишнього середовища
Дата подання: 29 вересня 2020 21:24
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:39
Яким чином будуть утилізовані люмінісцентні лампи із демонтованих світильників (п. 1 технічного завдання локального кошторису на електротехнічні роботи)?
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, утилізація відпрацьованих люмінесцентних ламп здійснюється на чернігівському заводі "Хімволокно". Тимчасове зберігання здійснюється в спеціальній шафі.
Щодо утилізації люмінісцентних ламп
Дата подання: 30 вересня 2020 19:16
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 08:48
За чий рахунок буде здійснена утилізація люмінісцентних ламп на підприємістві "Хімволокно"?
Відповідь: Дякую за запитання, утилізація за рахунок Замовника
Щодо уточнення технічного завдання
Дата подання: 30 вересня 2020 19:23
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 08:50
Чому в п. 17 кошторису на загальнобудівельні роботи не зменшений обсяг укладання плит стельових типу Армстронг, в звязку з тим що в кркас підвісної стелі будуть встановлені обігрівачі інфрочервоні (0,6х0,6 х 20 шт = 7,2 м2)
Відповідь: Дякую за запитання, обсяг на загальнобудівельні роботи не зменшений, тому що обігрівачі підвісні.
Щодо забезпечення робіт з капітального ремноту будівельними матеріалами Замвоником
Дата подання: 30 вересня 2020 19:25
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 11:50
Які ще будівельні матеріали, окрім паркетної дошки, будуть надані Замовником Підряднику?
Відповідь: Дякую за запитання, згідно з додатком 1 Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі.
Щодо утилізації будівельного сміття
Дата подання: 30 вересня 2020 19:33
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:28
Скільки коштує утилізація 1,0м3 (1 т) будівельного сміття на даному звалищі за кооринатами GPS 51.438003,31.084385 і яка юридична (фізична) особа його утримує?
Відповідь: Дякую за запитання, утилізація на даному звалищі не проводиться, утримує Михайло-Коцюбинська селищна рада.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУД-АРВЕСТ" #35385371 |
Переможець |
325 478,80
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 14:41
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 14:07
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 10:26
|
IMG_0014.pdf | укладений |
16 жовтня 2020 10:25
|
IMG_0013.pdf | укладений |
16 жовтня 2020 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та внести до пункту 2. Договору на виконання капітального ремонту № 1 від 16 жовтня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |