Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК ДК 021:2015 Обладнання для закладів громадського харчування (плита електрична ПЕ-4Ш Н, шафа жарочна трикамерна ШЖЕ-ЗН, марміт перших страв, марміт других страв, котел харчоварильний електричний КЕ-160, сковорода електрична СЕМ-0,5 (еталон), електрокип’ятильник (ЕКГ-100), машина посудомийна МПУ-700-01-1, м’ясорубка МІМ-350)
Очікувана вартість
360 360,00 UAH
UA-2020-09-25-010858-a d9079706f97f4bd0afd1da07bdee595b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левченко Ольга Василівна

380677426752 ssbschool18@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №18 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 21360671
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Нечуя Левицького 12
Контактна особа: Левченко Ольга Василівна
380677426752
ssbschool18@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:52
Очікувана вартість: 360 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 801,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Місцезнаходження Замовника: 18028, м. Черкаси, вул. Нечуя-Левицького, 12. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. тип закупівлі: відкриті торги.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Плита електрична ПЕ-4Ш Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Нечуя Левицького 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Шафа жарочна трикамерна ШЖЕ -ЗН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Нечуя Левицького 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Марміт перших страв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Нечуя Левицького 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
марміт других страв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Нечуя Левицького 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
котел харчоварильний електричний КЕ-160
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Нечуя Левицького 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
сковорода електрична СЕМ-0,5 (еталон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Нечуя Левицького 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
електрокип’ятильник (ЕКГ-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Нечуя Левицького 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
машина посудомийна МПУ-700-01-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Нечуя Левицького 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
м’ясорубка МІМ-350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Нечуя Левицького,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: місцевий бюджет. Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту і на підставі підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника усіх товаросупровідних документів (рахунок, накладна, тощо). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:30
ДОДАТОК 2 проект договору.docx
25 вересня 2020 15:30
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 325 000,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 352 000,00
UAH з ПДВ
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сидоров Гліб Юрійович 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:36
Протокол -фото машини.PDF
16 жовтня 2020 10:18
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:17
Фінзвіт_2019.pdf
09 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:12
19_Порівняльна таблиця.pdf
09 жовтня 2020 15:12
16_Виписка (1).pdf
09 жовтня 2020 15:12
20_Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 15:12
17_Довідка про покриття.pdf
09 жовтня 2020 15:12
15_ISO_9001_14001_Гамаюн+копії.pdf
09 жовтня 2020 15:12
13,1_Договор серв центр.pdf
09 жовтня 2020 15:12
9_ГЛ_доставка та монтаж.pdf
09 жовтня 2020 15:12
8_проект договору.pdf
09 жовтня 2020 15:12
6_Довідка_працівники.pdf
09 жовтня 2020 15:12
6,2_Протокол трнс зас.pdf
09 жовтня 2020 15:12
5_Довідка_мат-тех база.pdf
09 жовтня 2020 15:12
7_Фінзвіт_1 півріччя 2020.pdf
09 жовтня 2020 15:12
3123-20.zip
09 жовтня 2020 15:12
4_Аналогічні договори.pdf
09 жовтня 2020 15:12
1_Стаття 17.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 20:32
Електронний підпис
09 жовтня 2020 20:31
документи ФОП Сидоров.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ФОП "ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП Сидоров Гліб Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Очікує рішення 325 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 18:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей 1. Згідно п.п.5.1.3 п.5 ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник подає: звіт про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж 300 000,00 грн., з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. Учасником у складі тендерної пропозиції надано звіт про фінансові результати за І півріччя 2020 року з квитанцією про прийняття. На усунення даної невідповідності учаснику необхідно надати звіт про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж 300 000,00 грн., з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. 2. Згідно п.п.5.1.2 п.5 ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності транспортних засобів учасник у складі пропозиції надає: • в разі наявності власних транспортних засобів -копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або/та технологічних транспортних засобів, та копії діючих протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, або • копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, а також копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, та копії діючих протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, або • копії документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами з використанням транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, а також копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, та копії діючих протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір транспортно-експедиційного обслуговування №06./01-1 від 06.01.2020. Згідно вказаного договору перевізник-експедитор використовує MERSEDES-BENZ, SPRSNTER 917 ФУРГОН-С, АІ 2960ВІ, 5т. Учасником надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01096-00219-20 на вищевказаний автомобіль не в повному обсязі, а саме: відсутнє фото та характеристики транспортного засобу, який проходив технічний огляд. На усунення даної невідповідності учаснику необхідно надати протокол перевірки технічного стану транспортних засобів в повному обсязі. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями має відповідати частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 13:00
Кінець періоду оскарження: 31 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 30 жовтня 2020 23:04
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів
Документи:
20 жовтня 2020 12:54
Електронний підпис
20 жовтня 2020 12:27
Протокол.pdf