Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі дитячого садка та благоустрій прилеглої території по вул. Івана Мазепи,57 у м. Полтава
Очікувана вартість
43 551 156,00 UAH
UA-2020-09-25-010333-a e8cbd59fd7f04198bf0ea49c09d92ac7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 15:27
Очікувана вартість: 43 551 156,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 217 755,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Умови забезпечення тендерної пропозиції: викладені в тендерній документації.
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, зазначений у п. 1, ч. 1, ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі дитячого садка та благоустрій прилеглої території по вул. Івана Мазепи,57 у м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Івана Мазепи,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3) або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протя-гом дев’яносто календарних днів. Пiсляоплата 90 Календарні 30
Виконання робіт оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3) або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протя-гом дев’яносто календарних днів. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 14:42
Протокол № 20-3.pdf
12 жовтня 2020 14:42
Тендерна документація нова редакція.docx
12 жовтня 2020 14:42
Перелік змін.docx
25 вересня 2020 15:12
Тендерна документація.docx
12 жовтня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 14:42
Протокол № 20-3.pdf
12 жовтня 2020 14:42
Тендерна документація нова редакція.docx
12 жовтня 2020 14:42
Перелік змін.docx
25 вересня 2020 15:12
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 29 вересня 2020 10:18
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 14:48
Відповідно до вимог тендерної документації, викладених у додатку 1, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому усі аркуші повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої особи переможця яку уповноважено представляти інтереси переможця під час проведення відкритих торгів із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки. Яким чином можна реалізувати зазначену вимогу, в т.ч. стосовно нумерації кожного аркушу, якщо запитувані документи буде подано у формі електронного документу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дану вимогу тендерної документації можна дуже легко реалізувати. В паперовому вигляді зазначених вами документів ви ставите нумерацію, підписуєте та ставите печатку, як передбачено тендерною документацією. Нумерація повинна бути на всіх аркушах, а підписи ваші та печатка лише на тих, які видані вами. Щодо документів виданих іншими установами, то на них лише нумерація. Потім ви скануєте такі документи та завантажуєте до системи через свій майданчик.
Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 29 вересня 2020 11:02
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:01
Положеннями проекту договору, додаток 2 до тендерної документації, передбачено наступну відповідальність Учасника: 7.2. За невиконання чи неналежне (не в повному обсязі, неякісне, несвоєчасне) виконання Учасником зобов’язань за даним договором останній сплачує неустойку у вигляді штрафу у розмірі 3% від суми невиконаного або неналежного виконання зобов’язання, а також відшкодовує завдані збитки в повному обсязі та виконує належно зобов’язання за власний рахунок. Не зрозуміло, яким чином може розраховуватись розмір санкцій? Порушення строків виконання робіт на 1 день тягне за собою застосування штрафних санкцій у розмірі 3% від вартості робіт? Нарахування санкцій відбувається за кожним випадком, за кожен день? Так само, за змістом пункту, прострочення виконання робіт (етапу робіт) тягне за собою окрім застосування штрафних санкцій обов'язок Учасника виконати роботи (чи окремий етап, також не зрозуміло..) "за власний рахунок"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За невиконання або неналежне виконання зобов"язань застосування штрафних санкцій у розмірі 3 % буде здійснюватися відповідно до наявного календарного графіка виконання робіт.
Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 30 вересня 2020 13:19
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:06
Пункт 3.11 розділу 5 тендерної документації містить вимогу щодо надання переліку документів у разі залучення субпідрядника для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію. Чи зобов'язаний учасник надавати документи згідно вимог цього пункту відносно субпідрядника, якщо вартість робіт, для виконання яких планується його залучити, буде меншою 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не зобов'язаний
Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 30 вересня 2020 13:45
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:07
Пункт 3.11 розділу 5 тендерної документації містить вимогу щодо надання переліку документів у разі залучення субпідрядника для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію. В т.ч.: "Оригінал договору про співпрацю між учасником та субпідрядником/співвиконавцем. В такому договорі повинно бути чітко зазначено, види робіт на які буде залучено субпідрядника/співвиконавця та які саме потужності (обладнання, матеріально-технічна база та технології, наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід) учасник збирається залучати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям." Який має бути застосованиий вид (предмет) договору, передбачений нормами цивільного або господарського законодавства? За формою чи це має бути договір субпідряду? Який договір згідно норм цивільного або господарського законодавства може містити у своєму складі такі відомості як: "обладнання, матеріально-технічна база та технології, наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вид договору - Про співпрацю між учасником та субпідрядником/співвиконавцем щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі дитячого садка та благоустрій прилеглої території по вул. Івана Мазепи,57 у м. Полтава». Даний договір не є договором субпідряду. Звертаємо вашу увагу, що дана вимога застосовується не для субпідрядників, а лише, якщо учасник збирається на виконання вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» застосувати потужності іншої організації, які відносяться до кваліфікаційних критеріїв, а саме: обладнання, матеріально-технічна база та технології, наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід.
Щодо залучення субпідрядників/співвиконавців
Дата подання: 01 жовтня 2020 14:44
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:15
Доброго дня. Згідно п.3.11 розділу V Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців та надати документи, зазначені в додатку 3 тендерної документації та додаково надати й інші документи згідно цього пункту. Якщо учасник залучає субпідрядників для виконання певних робіт а не для підтвердження кваліфікаційним критеріям чи необхідно учаснику в складі тендерної пропозиції надавати документи на таких субпідрядників згідно п.3.11 розділу V тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному випадку не є потрібним надавати документи відносно субпідрядників.
Щодо назви об'єкту закупівлі в технічному завданні
Дата подання: 01 жовтня 2020 15:30
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:16
Відповідно до оголошення та п.4.1 розділу 1 тендерної документації проводяться відкриті торги на закупівлю робіт по об'єкту: "Реконструкція будівлі дитячого садка та благоустрій прилеглої території по вул. Івана Мазепи, 57 у м.Полтава" (код ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) , однак в Додатку 4 тендерної документації Технічне завдання вказується Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт по об'єкту "Капітальний ремонт огорожі, ганків та благоустрій території Полтавської загальноосвітньої школи I-III ступенів №28 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Івана Мазепи, 53" ( Код ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Просимо замовника внести зміни та привести у відповідність назву об'єкту закупівлі вказану в Технічному завданні (додаток 4) у відповідність до оголошення та тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щиро дякуємо, що звернули нашу увагу на дану невідповідність. Відповідні зміни будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-25-010333-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017", Код ЄДРПОУ:41543893
Дата подання: 06 листопада 2020 08:51
Незаконне прийняте рішення тендерним комітетом.
Тендерний комітет Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому, прийнявши такого роду рішення, яке оформлено протоколом №20-4 від 27.10.2020 порушив статті 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого має місце порушення прав та охоронюваних законом інтересів інших Учасників, в частині добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі (ст. 5 Закону), розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації (ч. 9 ст. 29 Закону) та не відхиленням тендерної пропозиції учасника, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених ст. 16 Закону і тендерною документацією та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2020 11:06
Рішення від 09.11.2020 № 20818 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 11:05
рішення від 19.11.2020№21569.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 21:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення
Дата виконання рішення замовником: 16 грудня 2020 15:55

Документи подані скаржником

05 листопада 2020 16:43
Скарга в АМКУ.pdf
05 листопада 2020 16:43
Скарга в АМКУ.doc

Документи подані замовником

16 грудня 2020 15:55
Повідомлення АМКУ.jpg

Документи Органу Оскарження

24 листопада 2020 21:37
рішення від 19.11.2020№21569.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" 34 378 807,20
UAH з ПДВ
34 378 807,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017" 43 128 902,40
UAH з ПДВ
43 128 902,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЛІДЕР" 43 550 000,00
UAH з ПДВ
43 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:27
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:07
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:05
Ресурси Ч3 979-1021.pdf
19 жовтня 2020 21:04
Статутні документи 33-97.pdf
19 жовтня 2020 21:04
МТБ, Мазепи,57 114-181.pdf
19 жовтня 2020 21:04
Довідки Мазепи 57_4-32.pdf
19 жовтня 2020 21:04
Гарантія.rar
19 жовтня 2020 21:04
Кадри Накази 191-215.pdf
19 жовтня 2020 21:04
Договірна ціна 923-938.pdf
19 жовтня 2020 21:04
Ресурси Ч2 939-978.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 17:49
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:47
Переможець.pdf
24 грудня 2020 17:38
Переможець.pdf
19 жовтня 2020 21:30
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:28
т6.pdf
19 жовтня 2020 21:28
т4.pdf
19 жовтня 2020 21:28
ТОВ БУДІМПЕРІЯ.zip
19 жовтня 2020 21:28
т8.pdf
19 жовтня 2020 21:27
т5.pdf
19 жовтня 2020 21:27
т1.pdf
19 жовтня 2020 21:27
т7.pdf
19 жовтня 2020 21:27
т10.pdf
19 жовтня 2020 21:27
т11.pdf
19 жовтня 2020 21:27
т9.pdf
19 жовтня 2020 21:27
т2.pdf
19 жовтня 2020 21:27
т3.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:16
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:13
Тендерна пропозиція 3.pdf
19 жовтня 2020 17:13
Тендерна пропозиція 2.pdf
19 жовтня 2020 17:13
Garantiya_200 000,00.zip
19 жовтня 2020 17:13
Тендерна пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГНПК"

ТОВ "Будімперія 2017"

ТОВ "БК"БУДЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс"
#39625400
Рішення скасоване 34 378 807,20
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 15:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс"
#39625400
Відхилено 34 378 807,20
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017"
#41543893
Переможець 43 128 902,40
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:02

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" #39625400

№ рішення у справі

70/32-р/к

Дата рішення у справі

12.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/74-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" #39625400

№ рішення у справі

70/32-р/к

Дата рішення у справі

12.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/74-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

16 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:58
Протокол 20-5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017"
#41543893
43 128 902,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 15:41
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:49
Календарний графік 1.pdf укладений
29 грудня 2020 08:48
Договірна ціна.pdf укладений
29 грудня 2020 08:48
Календарний графік 2_.pdf укладений
29 грудня 2020 08:48
Договір.pdf укладений
29 грудня 2020 08:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 21 листопада 2021
Сума оплати за договором: 43 128 902,40
UAH (в тому числі ПДВ 7 188 150,40 UAH)