Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручки кулькові з нанесенням
Очікувана вартість
198 640,00 UAH
UA-2020-09-25-010110-a bad8cfe3fe1d4890b9215a8cda7d9492
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заяц Наталя

380432595370 Zayats@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: виконавчий комітет Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084813
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59
Контактна особа: Заяц Наталя
380432595370
Zayats@vmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 15:10
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 11:32
Очікувана вартість: 198 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52000 штуки
Ручки кулькові з нанесенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Ручки кулькові з нанесенням за кодом ДК 021:2015 30192121-5 Кулькові ручки Місцезнаходження:м.Вінниця вул.Соборна,59.Єдиний критерій оцінки пропозицій „Ціна – 100%”. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:12
Додаток 3(проект договору).docx
25 вересня 2020 15:12
Додаток 2 (ТВ).docx
25 вересня 2020 15:11
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-010110-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3371305836
Дата подання: 09 жовтня 2020 09:13
Скарга
Доброго дня. В пропозиції учасника ФОП Якимчук В.Б. надано ці всі документи на які ви схиляєтесь під час відхилення. Щодо першої причини яку ви зазначили встановлено вимогу щодо необхідності надання учасником завірених (підписаних керівником або уповноваженою особою, завірених печаткою ( у разі її наявності та використання) документів в електронному(сканованому вигляді у форматі pdf). Учасник в складі своєї пропозиції надав документи не завірені належним чином та у форматі jpg, а саме: витяг з Реєстру платників єдиного податку та виписку з ЄДР. В пропозиції надано учаником скан копії оригіналів документів. Поясніть будь-ласка як можна завірити оригінал документів? По вашому потрібно було написати на оригіналі документу - копія вірна згідно з оригіналом? Де логіка? Доводимо до вашого відома що завірюються тільки копії документів а не оригінали!!! https://minjust.gov.ua/m/str_15101
Щодо формату pdf, скажіть будь-ласка в якому законі України прописано заборону подавати пропозицію в форматі jpg ? Даний формат є доступний на кожному комп'ютері навідміну від pdf. Навіщо ви встановлюєте дискримінаційні умови, у ваших діях вбачається ознака корупції ?

Щодо другої причини, встановлено вимогу щодо надання учасником лист-підтвердження згоди з Проектом договору про закупівлю. Проект договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення, тому включати його до складу пропозиції не потрібно. Учасник в складі своєї пропозиції надав лист-підтвердження, однак в даному листі включено Проект договору. Поясніть будь-ласка якщо учасником надано лист підтвердження в якому добавлено саме той проект договору з яким учасник надає згоду, цей документ таким чином якость змінює свою сутність ? Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2020 16:03
Доброго дня. Частиною 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язкові вимоги, які має містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Окрім цього, цією ж частиною передбачено те, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно Замовник може в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлювати інші умови, що не суперечать вимогам чинного законодавства України.
Відповідаючи на Ваші запитання хочу зазначити:
-в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в розділі Інша інформація зазначено умову, що документи мають бути підписані керівником або уповноваженою особою, завірені печаткою (у разі її наявності та використання) та мається на увазі тільки підпис керівника або уповноваженою особи, завірені печаткою (у разі її наявності та використання). Ні про які «копія вірна» та «згідно з оригіналом» мова не йде. Документи, які Ви надали у вигляді сканованої копії оригіналу документу, вимагались у вигляді копії документу.
-щодо формату PDF: в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в розділі Інша інформація зазначено умову, що документи мають бути в електронному (сканованому вигляді у форматі pdf). Формат PDF обраний виключно для зручності замовника на етапі розгляду пропозицій учасників. Формат PDF — відкритий формат файлу, створений і підтримуваний компанією Adobe, для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виводу та роздільної здатності вигляді. Формат PDF є міжнародним стандартом ISO 32000-1:2008 присвоєним Міжнародною організацією зі стандартизації, вказане означає, що формат не належить компанії Adobe, є відкритим і загальнодоступним у використанні. Підтримка формату PDF наявна як у програмному забезпеченні виробництва Adobe, так і сторонніх розробників. Як наслідок, створення файлів в форматі PDF не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
-щодо листа підтвердження з Проектом договору про закупівлю: проект представлений учаснику для ознайомлення, тому включати його до складу пропозиції не потрібно. Ця умова теж зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вище вказане, Вашу вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-010110-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3371305836
Дата подання: 09 жовтня 2020 09:30
Скарга що визначення переможця
Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОДАЙКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі своєї пропозиції не надав документ що вимагався Замовником а саме: - Учасники повинні мати відповідний вид діяльності, який відповідає предмету закупівлі (відповідні КВЕДИ на види діяльності, що передбачені даним предметом закупівлі (виданий органами Державної служби статистики України документ. Документ відсутній у пропозиції що має бути виданий органами Державної служби статистики України. Також Учасником ФОП Подайко не правильно завірені ряд копій документів що подані у пропозиції. Засвідчення документа керівником підприємствам, установи, організації має відбуватися відповідно до вимог Національного стандарту «Вимоги до оформлення документів» ДСТУ 4163-2003. Так, завіряти документи слід із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, з відміткою «Згідно з оригіналом», завіреним печаткою, дати засвідчення копії. Також звертаємо вашу увагу що у учасника відсутнє накладання ЕЦП на пропозицію, що доказує ще раз що документи є неправильно завірені. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Перегляньте будь-ласка пропозицію учасника ще раз та прийміть рішення яке буде відповідати чинному законодавству України. !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2020 16:03
Доброго дня! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі міститься умова щодо відповідності предмету закупівлі виду діяльності учасника(учасники повинні мати відповідний вид діяльності, який відповідає предмету закупівлі(відповідні КВЕДИ на види діяльності, що передбачені даним предметом закупівлі (виданий органами Державної служби статистики України документ (надати довідку або витяг або відомості) щодо надання відомостей про включення учасника до ЄДРПОУ із зазначенням видів діяльності за КВЕД, або іншого аналогічного документу в залежності від законодавства країни, де зареєстрований учасник).Учасник ФОП Подайко О.В. у складі своєї пропозиції надав копію виписки з ЄДР та копію витягу з Реєстру платника єдиного податку , в яких зазначені відповідні види діяльності учасника, що відповідають предмету закупівлі.
Стосовно завіряння документів, то в оголошені про проведення спрощеної закупівлі в розділі Інша інформація зазначено умову, що документи мають бути підписані керівником або уповноваженою особою, завірені печаткою (у разі її наявності та використання), умови, що документи мають бути завірені відповідно до вимог Національного стандарту «Вимоги до оформлення документів «ДСТУ 4163-2003 не зазначено. Також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не зазначено умови, щодо накладання ЕЦП.
Відповідно пропозиція ФОП Подайко О.В. відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вище вказане, Вашу вимогу щодо визначення переможця відхилено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ 139 360,00
UAH з ПДВ
131 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОДАЙКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 197 600,00
UAH з ПДВ
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 20:51
Електронний підпис
05 жовтня 2020 20:49
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:12
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 жовтня 2020 12:12
Лист-підтвердження.pdf
02 жовтня 2020 12:12
Довідка.pdf
02 жовтня 2020 12:12
Довідка із банку.pdf
02 жовтня 2020 12:12
ВИТЯГ_ФОП Подайко О.В.pdf
02 жовтня 2020 12:12
ВИПИСКА з ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОДАЙКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ
#3371305836
Відхилено 131 560,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 12:11
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОДАЙКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3551312912
Переможець 132 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:11

Документи

08 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:10
відхилення Якимчук.pdf

Документи

08 жовтня 2020 16:09
переможець ручки.pdf
08 жовтня 2020 16:03
переможець ручки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОДАЙКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3551312912
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 16:09
переможець ручки.pdf
08 жовтня 2020 16:03
переможець ручки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 16:07
дог Подайко.pdf укладений
13 жовтня 2020 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 132 000,00
UAH