Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Інтерактивний дисплей)
Очікувана вартість
106 063,00 UAH
UA-2020-09-25-009934-a 6bdfdf1f801c44ec980e1a4d9113a551
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:41
Очікувана вартість: 106 063,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивний дисплей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:00
Тендерна документація.docx
25 вересня 2020 15:00
Додаток_3_Технічна_специфікація.docx
25 вересня 2020 15:00
Додаток 6 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 28 вересня 2020 12:41
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:52
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Учасник здійснює вантажно-розвантажувальні послуги та послуги монтажу і пуско-наладки обладнання. Читайте уважно Додаток 3 до Тендерної докуменаційї (Технічеа специфікаці), будь ласка!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-009934-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 вересня 2020 18:37
Рекомендації
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та базове програмне забезпечення до інтерактивної панелі.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 14:42
Шановний автор вимоги! Вимоги тендерної документації достатні для придбання товару високої якості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 102 300,00
UAH з ПДВ
101 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 105 600,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 106 000,00
UAH з ПДВ
102 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 09:14
Електронний підпис
10 жовтня 2020 09:13
сервіс центр.pdf
10 жовтня 2020 09:13
сэс с печ панель.pdf
10 жовтня 2020 09:13
свідотство МОН.pdf
10 жовтня 2020 09:13
сетифікати та ТУ.pdf
10 жовтня 2020 09:13
гриф Klassmaster.pdf
10 жовтня 2020 09:13
магазин автр.pdf
10 жовтня 2020 09:13
Щастя.pdf
10 жовтня 2020 09:13
інгулец.pdf
10 жовтня 2020 09:13
дгзк.pdf
10 жовтня 2020 09:13
водій.pdf
10 жовтня 2020 09:13
наказ водій.pdf
10 жовтня 2020 09:13
наказ стасьонок.pdf
10 жовтня 2020 09:13
наказ Бухгалтер.pdf
10 жовтня 2020 09:13
наказ курілко.pdf
10 жовтня 2020 09:13
довідка сертифікації.pdf
10 жовтня 2020 09:13
довідка не ЮО.pdf
10 жовтня 2020 09:13
суббпідрядники.pdf
10 жовтня 2020 09:13
відомості (1).pdf
10 жовтня 2020 09:13
договор новая почта.pdf
10 жовтня 2020 09:13
установчі М..pdf
10 жовтня 2020 09:13
звіт.pdf
10 жовтня 2020 09:13
тех паспорт авто.pdf
10 жовтня 2020 09:13
договор авто.pdf
10 жовтня 2020 09:13
приміщення.pdf
10 жовтня 2020 09:13
Довідки М.pdf
10 жовтня 2020 09:13
довідка рахунок аваль.pdf
10 жовтня 2020 09:13
банк кредити аваль.pdf
10 жовтня 2020 09:13
довідка код доступу.pdf
10 жовтня 2020 09:13
відповідальна особа.pdf
10 жовтня 2020 09:13
авторизаційний лист.pdf
10 жовтня 2020 09:13
довідка не обтяження.pdf
10 жовтня 2020 09:13
адреса поставки.pdf
10 жовтня 2020 09:13
відомості.pdf
10 жовтня 2020 09:13
договір.pdf
10 жовтня 2020 09:13
цінова.pdf
10 жовтня 2020 09:13
реестр.pdf
10 жовтня 2020 09:13
Тех умови.pdf
10 жовтня 2020 09:13
погодження перс данні.pdf
10 жовтня 2020 09:13
екологія.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:14
реєстр.pdf
09 жовтня 2020 14:14
всі довідки скановані.pdf
09 жовтня 2020 14:14
23 проект договору.pdf
09 жовтня 2020 14:14
22 Паспорт Жукова.pdf
09 жовтня 2020 14:14
21 ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
09 жовтня 2020 14:14
19 ІПН Жукова цв.pdf
09 жовтня 2020 14:14
01 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:43
технічна таблиця.pdf
06 жовтня 2020 16:43
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2960009437
Відхилено 101 700,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 13:22
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
Переможець 102 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

19 жовтня 2020 13:22
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:19
Протокол 274.pdf
12 жовтня 2020 12:10
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:05
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 16:01
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:37
Договір 01 11-3.pdf укладений
02 листопада 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 02/11-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 102 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 000,00 UAH)