Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 Офісні меблі (Шафа для канцелярська; Шафа для одягу зі штангою для одягу; Стіл двотумбовий; Стіл для засідання; Стілець офісний; Крісло офісне)
Очікувана вартість
76 400,00 UAH
UA-2020-09-25-009901-a b767337d2dff49e79326d963a1b2c2a6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmuofficial.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 76 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 382,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Шафа для канцелярська;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Шафа для одягу зі штангою для одягу;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Стіл двотумбовий;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл для засідання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штуки
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:59
ТД офісні меблі фармфакультет.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рильцев Олег Віталійович 67 700,00
UAH з ПДВ
67 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:10
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:06
установчі з підписом.pdf
09 жовтня 2020 16:06
установчі документи.pdf
09 жовтня 2020 16:06
тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 16:06
отчет.pdf
09 жовтня 2020 16:06
договір оренди.pdf
09 жовтня 2020 16:06
Дилерский договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рильцев Олег Віталійович

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій