Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Лот №1 – Відеоцистоскоп у комплекті, Лот № 2 – Ендоскопічна камера, ендоскопічний монітор, електричний коагулятор, лот № 3 - Трубка лапароскопічна, Трубка змінна до аспіратор-іригатор, Затискач вікончастий прямий, Затискач по типу "Граспер", Ножиці лапароскопічні, Троакар лапароскопічний, Троакар лапароскопічний, Перехідник, Електрод-гачок )
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2020-09-25-009363-a 3617ff0312174b7d9812f8eb52ecdf04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карбулецька Тетяна Іванівна

+380554221167 tsrlbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Олешківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004083
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 85
Контактна особа: Карбулецька Тетяна Іванівна
+380554221167
tsrlbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 14:48
Очікувана вартість: 890 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, або однією з іноземних мов, що використовуються у міжнародній торгівлі. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

25 вересня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:43
Тендерна_документацiя_устаткув для операц (1) (2).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-25-009363-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Макаров Альберт, Код ЄДРПОУ:2473720733
Дата подання: 27 жовтня 2020 12:31
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію
Cкаргf у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення пропозиції за процедурою закупівлі UA-2020-09-25-009363-a за Лотом №3. Додаємо скаргу у вигляді файлу pdf.
Документи
Рішення органу оскарження: До дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень
рішення від 29.10.2020 №20141.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 11:36

Документи подані скаржником

27 жовтня 2020 12:16
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

30 жовтня 2020 11:36
рішення від 29.10.2020 №20141.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Відеоцистоскоп у комплекті
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 425 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 жовтня 2020 15:15
Закінчення: 12 жовтня 2020 15:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Відеоцистоскоп у комплекті
ДК 021:2015: 33169500-7 — Системи хірургічного моніторингу та відстежування
НК 024:2019: 11112 — Цистоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська,85
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах можливої відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України – гривні. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДСЕРВІС ПЛЮС ЛТД" 423 660,00
UAH з ПДВ
423 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАГАЙЧУК АРТЕМ СТАНІСЛАВОВИЧ" 423 850,00
UAH з ПДВ
423 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 11:27
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:14
ДПС_Олешки.PDF
27 жовтня 2020 09:14
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 11:28
Електронний підпис
11 жовтня 2020 10:36
Електронний підпис
11 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис
10 жовтня 2020 15:19
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:38
Каталог товарів 2019.pdf
10 жовтня 2020 11:38
2.МТВ_лот 1.pdf
10 жовтня 2020 11:38
22.Виписка з ЭДР.pdf
10 жовтня 2020 11:38
9.1.Сертифікат інженера.pdf

Конфіденційні документи

10 жовтня 2020 11:38
24.Паспорт та ІНН.pdf

Обґрунтування конфіденційності

особисті данні учасника процедури закупівллі

10 жовтня 2020 11:38
21.Витяг з реэстру пп.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
20.1.Рішення щодо Статуту.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
20.Статут ТОВ Медсервіс Плюс ЛТД.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
19.Загальні відомості про учасника торгів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
15.Лист-розяснення про ліцензію.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
11.2.Наказ_про_призначення_директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
11.1.Протокол загальних зборів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
11.Довідка що підтверджує повноваження підпису.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
8.Довiдка_про_відсутність_позикової_заборгованостi.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
7. Рішення Протокол зборів учасників.PDF

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
6.Документ щодо балансу Фінансова звітність.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
3.Лист згода на обробку персональних даних.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

10 жовтня 2020 11:38
2.Лист згода з істотними умовами договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

згідно тендерної документації замовника додаток 3

Публічні документи

10 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДСЕРВІС ПЛЮС ЛТД"

ФОП "НАГАЙЧУК АРТЕМ СТАНІСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕДСЕРВІС ПЛЮС ЛТД"
#40980926
Переможець 423 660,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:53

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції 1. Номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-09-25-009363-a 2. Найменування учасника: ТОВ "МЕДСЕРВІС ПЛЮС ЛТД" 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав незавірену копію листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці, замість оригіналу. 4. Посилання на вимогу тендерної документації: Додаток №1 до Тендерної документації 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оригінал листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці. Відповідно до ч.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин* з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. *Зазначений термін відлічується учасником в електронній систем закупівель з моменту публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДСЕРВІС ПЛЮС ЛТД"
#40980926
423 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 15:09
Дог відеоцистоскоп.pdf укладений
05 листопада 2020 13:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 423 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 716,07 UAH)