Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт санвузла для осіб з інвалідністю та маломобільного населення за адресою м.Дніпро вул. Краснопільська 6-б
Очікувана вартість
342 000,00 UAH
UA-2020-09-25-009279-a a7c1228aae1c4427af3c6846fefb9ee8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Буштрук

+380567673128
+380668202111
dcpmsd7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899888
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 6Б
Контактна особа: Євгенія Буштрук
+380567673128,+380668202111
dcpmsd7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:57
Очікувана вартість: 342 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт санвузла для осіб з інвалідністю та маломобільного населення за адресою м.Дніпро вул. Краснопільська 6-б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Краснопільська 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:41
ТД санузел.docx
25 вересня 2020 14:41
Договір Поточний ремонт проект.doc
25 вересня 2020 14:41
ДА санвузол.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо обладнання
Дата подання: 30 вересня 2020 12:51
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 10:03
Навіщо ви вимагаєте бурову алмазну установку,що ви збираєтесь сверлити? Ви уявляєте собі цю установку?До того ж бурових робіт у дефектному акті не зазаначено. Пересувний бетонозмішувач наявність якого ви вимагаєте використовується при заливкі фундаментів та підлог залізо-бетонних , у вашому техзавданні нема ні штукатурки ,ні цементної стяжки.З гідно Закону про держзакупівлі вимагаються лише машині та механізми ,які необхідні для виконання вказаних у дефектному акті робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше Загальне запитання щодо оголошення від 30.09.2020, 12:51 щодо обладнання повідомляємо.

Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон):
Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Відповідно до п.п.2.2;2.3 та 2.4. Додатку 1 до тендерної документації закупівлі послуг за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт санвузла для осіб з інвалідністю та маломобільного населення за адресою м.Дніпро вул. Краснопільська 6-б)

«2.2. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника).
2.3. Обов’язкова наявність в Учасника двох автомобілів не менше 5т. та не менше 1,5т. для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або техпаспорт та договір оренди / користування / надання послуг.
2.4. Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди / користування наступних механізмів : Установка алмазного буріння (1 одиниця); Бетонозмішувач пересувний(1 одиниця)».

Учаснику не обов’язково мати на правах власності дане обладнання є можливість надати документи щодо права оренди / користування матеріально-технічною базою та технологіями та/або залучити субпідрядника/співвиконавця з необхідною матеріально-технічною базою та технологіям.
Тож учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати встановлену вимогу, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вимога порушу є його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт санвузла для осіб з інвалідністю та маломобільного населення за адресою м.Дніпро вул. Краснопільська 6-б)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Носенко І.О. 341 935,57
UAH з ПДВ
341 935,57
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ " 342 000,00
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

23 жовтня 2020 07:52
Електронний підпис
22 жовтня 2020 20:25
Документи ст 17
10 жовтня 2020 22:45
Електронний підпис
10 жовтня 2020 22:34
30 акт з замовником.pdf
10 жовтня 2020 22:34
29 Довідка квал даних.pdf
10 жовтня 2020 22:34
27 Витяг єд податок.pdf
10 жовтня 2020 22:34
24.1 наказ.pdf
10 жовтня 2020 22:34
24 довідка довкілля.pdf
10 жовтня 2020 22:34
20 лист згода.pdf
10 жовтня 2020 22:34
19 банківські довідки.pdf
10 жовтня 2020 22:34
17.2. Лист відгук.jpg
10 жовтня 2020 22:34
15.2. Дипломи.rar
10 жовтня 2020 22:34
16 мтб.pdf
10 жовтня 2020 22:34
15.6 ЦПД заверено.rar
10 жовтня 2020 22:34
15.5 Трудовые договора.pdf
10 жовтня 2020 22:34
15.4 Наказы сотрудников.pdf
10 жовтня 2020 22:34
11.2. Виписка.pdf
10 жовтня 2020 22:34
11.1 ИНН.pdf
10 жовтня 2020 22:34
11. Паспорт.pdf
10 жовтня 2020 22:34
8. ст 17 ЗУ.pdf
10 жовтня 2020 22:34
6. субпідряд.pdf
10 жовтня 2020 22:34
2. право підпису.pdf
10 жовтня 2020 22:34
1.1. Кошторис.rar
10 жовтня 2020 22:34
1. цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Носенко І.О.

ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Носенко І.О.
#2845104621
Переможець 341 935,57
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 12:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Носенко І.О.
#2845104621
341 935,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:18
ДУ санвузол врна редакція.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:16
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:30
ДУ 2 санвузол.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 15:27
ДУ сан..pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:27
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 14:52
Дог.санвузол.pdf укладений
28 жовтня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28/10-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/10-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/10-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 341 910,99
UAH