Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій
Equipping general secondary education institutions with equipment for classrooms and STEM laboratories
Очікувана вартість
26 098 100,00 UAH
UA-2020-09-25-009079-a 42255cd1d39c4efcb0c5f4934829f3ce
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Волошко Юлія Іванівна

380532569554 centrfsmt@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ковшар Наталія Леонідівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Utility company Centre of financial-statistical analysis and logistic support of educational establishments Poltava Regional Council
National ID: 38377934
Contact point: Voloshko Yuliia Ivanivna
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Additional contacts: Kovshar Natalii
380532569554
centrfsmt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2020 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 13:08
Очікувана вартість: 26 098 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 782 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 25 вересня 2020 14:35
Enquiries until: 17 жовтня 2020 01:00
Complaints submission until: до 23 жовтня 2020 01:00
Time limit for receipt of tenders: 27 жовтня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 26 098 100 UAH including VAT
Minimal lowering step: 130 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 782 900,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Мова тендерних пропозицій – українська. Джерело фінансування закупівлі. кошти Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
кабінет хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

cabinet of chemistry
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 25 грудня 2020
5 комплект
кабінет біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

cabinet of biology
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 25 грудня 2020
7 комплект
кабінет географії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

cabinet of geography
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 25 грудня 2020
5 комплект
кабінет фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

physics laboratory
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 25 грудня 2020
27 комплект
кабінет математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

cabinet of mathematics
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 25 грудня 2020
5 комплект
STEM-лабораторія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

STEM- laboratory
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 25 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар згідно Договору здійснюється Замовником Продавцю у національній валюті гривні після поставки Продавцем Товару, зазначеного у цьому договорі, Користувачам та підписання Користувачами накладних та актів приймання-передачі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати пред’явлення Продавцем рахунку і накладної на оплату Товару (на загальну кількість і вартість) одночасно з підписаними документами Користувачами, що зазначені у цьому пункті, на поточний рахунок Продавця в безготівковій формі в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 29 вересня 2020 11:25
Дата відповіді: 30 вересня 2020 10:08
Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен підтвердити досвід шляхом надання двох аналогічних договорів. Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання поставки обладнання (товару) відповідно до предмету закупівлі за ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі, очікувана вартість, якого відповідає проведенню процедури закупівель - відкритих торгів з публікацією англійською мовою. За текстом, викладеним у тендерній документації дана вимога розуміється двояко: або Учасник повинен надати довідку з зазначенням двох аналогічних договорів, що укладені за результатом проведення аналогічної процедури (відкриті торги з публікацією англійською мовою) або Учасник повинен надати два аналогічних договори сума кожного повинна становити не менше очікуваної вартості даної процедури. Як вірно розуміти зміст даної вимоги тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!

Розглянувши Ваш запит, Тендерний комітет повідомляє наступне.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати інформаційну довідку за наведеною у Додатку 2 формою, в якій повинні бути зазначенні не менше двох аналогічних договорів. Крім довідки, для підтвердження виконання аналогічних договорів кожен учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копії договорів, зазначених у довідці та копії документів, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів (наприклад: копії накладних про поставку товару, акти прийому-передачі товару, відгуки, тощо).
Щодо вартості аналогічних договорів – у Додатку 2 зазначено, що вартість аналогічного договору повинна відповідати проведенню процедури закупівель - відкритих торгів з публікацією англійською мовою. В тендерній документації немає вимоги - надати два аналогічних договори, сума кожного з яких повинна становити не менше очікуваної вартості даної процедури.
Відповідно до част.3 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» проведенню процедури закупівель - відкритих торгів з публікацією англійською мовою - відповідає очікувана вартість предмета закупівлі для товарів – не менше 133 000,00 євро, що у декілька разів менше, ніж очікувана вартість закупівлі у цьому тендері.
Таким чином, якщо Ви надасте аналогічний за предметом закупівлі, договір, ціна якого становить не менше 133 000,00 євро, вимога тендерної документації буде виконана.

З повагою, тендерний комітет Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-009079-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:33
Вимога щодо усунення порушень в тендерній документації
Вимога
щодо усунення порушень в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 12:15
Шановний учасник, відповідь у доданому файлі.

Документи подані скаржником

08 жовтня 2020 14:32
Вимога

Документи

13 жовтня 2020 12:12
Відповідь на вимогу.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-25-009079-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:50
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 26 жовтня 2020 10:12
рішення від 23.10.2020 №19781 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 10:12

Документи подані скаржником

21 жовтня 2020 14:30
Скарга
21 жовтня 2020 14:30
Скарга
21 жовтня 2020 16:31
Додаток 1
22 жовтня 2020 00:12
Додаток 2
22 жовтня 2020 00:12
Додаток 5
22 жовтня 2020 02:24
Додаток 3
22 жовтня 2020 09:49
Додаток 4
24 жовтня 2020 21:11
Додаток 6

Документи подані замовником

29 жовтня 2020 15:21
лист № 403 від 29.10.2020.doc
29 жовтня 2020 15:21
лист № 403 від 29.10.2020.pdf

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку