Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт рентгенкабінету КНП "Моршинська міська лікарня"
Очікувана вартість
143 332,80 UAH
UA-2020-09-25-008918-a 7d120ed4fd19498582ace365f2852ecb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Польова Марта Володимирівна

0661626772 POLOVA.MARTA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32418147
Місцезнаходження: 82482, Україна , Львівська обл., Моршин, Львівська обл., м.Моршин, вул.50-річчя УПА, 20
Контактна особа: Польова Марта Володимирівна
0661626772
POLOVA.MARTA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 143 332,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 716,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт рентгенкабінету КНП "Моршинська міська лікарня"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82482, Україна, Львівська область, Моршин, 50-річчя УПА, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт капітальний ремонт рентген кабінету Пiсляоплата 27 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До вимог оголошеної закупівлі
Дата подання: 27 вересня 2020 18:41
Дата відповіді: 28 вересня 2020 10:12
Вимоги ЗАМОВНИКА "12.2. Учасник, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки, викладає в новій редакції на електронному майданчику оновлену форму «Комерційна пропозиція», враховуючи результати аукціону. 12.3. Нерозміщення Учасником, комерційної пропозиції, протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки документу, який вказаний в п. 12.2. в новій редакції (із змінами відповідно до останньої запропонованої ціни на аукціоні), на електронному торговому майданчику Замовника є підставою для дискваліфікації Учасника Замовником та повернення до процедури кваліфікації." ??? Забігаючи наперед повідомляємо про те що Вимоги п. 12.2 і п. 12.3. НЕ будуть виконані Учасниками, так як з 19.04.2020 року система майданчику PROZORRO працює (по-новому) згідно Нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" і не дозволяє підвантаження будь-яких документів у допорогових закупівлях на етапі Кваліфікації Учасника, тільки після надісланого повідомлення про Намір укласти Договір . Будь-ласка підкоригуйте цей момент ....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни у тендерну документацію внесено, дотримуйтесь правил подачі документів згідно вимог Закону від 19.04.2020р. про спрощені закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ільницький Василь Михайлович 141 285,60
UAH з ПДВ
141 285,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:50
Відгук 2.PDF
06 жовтня 2020 15:50
Відгук 1.PDF
05 жовтня 2020 15:37
Договірна ціна.PDF
05 жовтня 2020 15:01
Охорона праці.PDF
05 жовтня 2020 15:01
Ліцензія.PDF
05 жовтня 2020 15:01
Лист згода з істотними.PDF
05 жовтня 2020 15:01
комерційна пропозиція.PDF
05 жовтня 2020 15:01
Довідка про субпідряд.PDF
05 жовтня 2020 15:01
Довідка про гарантії..PDF
05 жовтня 2020 15:01
Гарантія.PDF
05 жовтня 2020 15:01
Витяг з ЄДР (2).PDF
05 жовтня 2020 15:01
Аналогічний договір.PDF
05 жовтня 2020 15:01
Аналогічний договір 2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ільницький Василь Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ільницький Василь Михайлович
#2925313633
Переможець 141 285,60
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 13:14

Документи

09 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ільницький Василь Михайлович
#2925313633
141 285,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 11:21
Додаткова угода 3 від24.03.2021 до договору 16 від 16.10.2020 (1).pdf зміни до договору
25 березня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 13:14
Додаткова угода 2 від 10.2.2021 р. до договору 16 від 16.10.2020.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:21
угода капітальні (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:14
Договір 16 від 16.10.2020.pdf укладений
16 жовтня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку із відсутністю фінансування.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, у звязку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, у звязку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 141 285,60
UAH (в тому числі ПДВ 23 547,60 UAH)