Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б
Очікувана вартість
706 000,00 UAH
UA-2020-09-25-008639-a ● cc016270d1044b9bada98029da03d0ba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899888 |
Місцезнаходження: | 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 6Б |
Контактна особа: |
Євгенія Буштрук +380567673128,+380668202111 dcpmsd7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 706 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Краснопільська 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 14:21 |
ТД хол.docx | |
25 вересня 2020 14:21 |
Договір Поточний ремонт проект.doc | |
25 вересня 2020 14:20 |
ДА хол.pdf |
25 вересня 2020 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 вересня 2020 14:21 |
ТД хол.docx
|
|||
25 вересня 2020 14:21 |
Договір Поточний ремонт проект.doc
|
|||
25 вересня 2020 14:20 |
ДА хол.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог
Дата подання: 26 вересня 2020 15:20
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:24
Поясніть навіщо ви вимагаєте наявність алмазної бурової установки ,у вашому дефектному акті немак бурильних робіт ви взагалі уявляєте собі цю установку? Що сверлити в приміщенні. Ви маєте право вимагати лише машини та механізмі які застосовуюються при виконанні робіт які вказані в дефектному акті. Пересувний бетонозмішувач для чого? У вас нема бетонних робіт. Це помилка чи відлякування небачених учасників заради свого? Просимо відмінити вищевказані вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше Загальне запитання щодо оголошення від 26.09.2020, 15:32 повідомляємо.
Відповідно до частини 1 Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон)
Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до п.п.8 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б)
8 Обов’язкова наявність в учасника Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. На підтвердження наявності у складі тендерної пропозиції надається сканована копія вказаного документу.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства є відповідним документом, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності.
Наразі КМУ затвердив постановою від 07.02.2018 зміни, які збільшують кількість робіт та обладнання підвищеної небезпеки, виробництво та використання яких потребує реєстрації даної декларації. Ці зміни мають позитивну сторону, адже спрямовані на впровадження декларативного принципу реалізації господарської діяльності. Цей принцип є важливою складовою процесу євроінтеграції.
Відповідно до чинного законодавства декларація є документом дозвільного характеру і тісно пов’язана з дозволами на виконання робіт та використання машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки.
Необхідність оформлення декларації обумовлена Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року (Додатки 6, 7).
Тож учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати встановлену вимогу, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вимога порушу є його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б).
Відповідно до частини 1 Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон)
Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до п.п.8 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б)
8 Обов’язкова наявність в учасника Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. На підтвердження наявності у складі тендерної пропозиції надається сканована копія вказаного документу.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства є відповідним документом, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності.
Наразі КМУ затвердив постановою від 07.02.2018 зміни, які збільшують кількість робіт та обладнання підвищеної небезпеки, виробництво та використання яких потребує реєстрації даної декларації. Ці зміни мають позитивну сторону, адже спрямовані на впровадження декларативного принципу реалізації господарської діяльності. Цей принцип є важливою складовою процесу євроінтеграції.
Відповідно до чинного законодавства декларація є документом дозвільного характеру і тісно пов’язана з дозволами на виконання робіт та використання машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки.
Необхідність оформлення декларації обумовлена Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року (Додатки 6, 7).
Тож учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати встановлену вимогу, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вимога порушу є його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б).
Щодо декларації
Дата подання: 26 вересня 2020 15:32
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:15
Шановний замовник, декларація надається лише на роботи підвіщеної безпеки. Згідно постанови КМУ №236 від 20.03. 2019р. встановлено перелік робіт ,які виконуюються без документів . На поточний ремонт ліцензія та дозвільні документи не вимагаються . Читайте постанови КМУ.Дякуємо
Відповідь: На Ваше Загальне запитання щодо оголошення від 26.09.2020, 15:20 повідомляємо.
Відповідно до частини 1 Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон)
Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон):
Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п.п.2.2;2.3 та 2.4. Додатку 1 до тендерної документації закупівлі послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б):
«2.2. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника).
2.3. Обов’язкова наявність в Учасника двох автомобілів не менше 5т. та не менше 1,5т. для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або техпаспорт та договір оренди / користування / надання послуг.
2.4. Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди / користування наступних механізмів : Установка алмазного буріння (1 одиниця); Бетонозмішувач пересувний(1 одиниця)».
Учаснику не обовязково мати на правах власності дане обладнання є можливість надати документи щодо права оренди / користування матеріально-технічною базою та технологіями та/або залучити субпідрядника/співвиконавця з необхідною матеріально-технічною базою та технологіям.
Тож учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати встановлену вимогу, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вимога порушу є його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б).
Відповідно до частини 1 Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон)
Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон):
Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п.п.2.2;2.3 та 2.4. Додатку 1 до тендерної документації закупівлі послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б):
«2.2. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника).
2.3. Обов’язкова наявність в Учасника двох автомобілів не менше 5т. та не менше 1,5т. для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або техпаспорт та договір оренди / користування / надання послуг.
2.4. Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди / користування наступних механізмів : Установка алмазного буріння (1 одиниця); Бетонозмішувач пересувний(1 одиниця)».
Учаснику не обовязково мати на правах власності дане обладнання є можливість надати документи щодо права оренди / користування матеріально-технічною базою та технологіями та/або залучити субпідрядника/співвиконавця з необхідною матеріально-технічною базою та технологіям.
Тож учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати встановлену вимогу, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вимога порушу є його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б).
щодо відповіді
Дата подання: 30 вересня 2020 10:35
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:15
Шановний замовник, ми чекаємо відповіді на наші запитання. Дякуємо
Відповідь: Відповідь надано.
ми чекаємо відповіді на наші запитання. Стаття 24. п.1
Дата подання: 30 вересня 2020 11:21
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:25
Стаття 24. п.1. ....Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідь: Надано.
щодо відповіді
Дата подання: 30 вересня 2020 11:54
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:16
Але строк вийшов. Дякуємо.
Відповідь: Відповідь надано.
щод вимог
Дата подання: 30 вересня 2020 16:19
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 10:01
Ви не відповіли навіщо ви вимагаєте алмазну бурову установку та перевізний бетонозмішувач
Відповідь: На Ваше Загальне запитання щодо оголошення від 30.09.2020, 16:19 щодо вимог повідомляємо.
Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон):
Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п.п.2.2;2.3 та 2.4. Додатку 1 до тендерної документації закупівлі послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б):
«2.2. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника).
2.3. Обов’язкова наявність в Учасника двох автомобілів не менше 5т. та не менше 1,5т. для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або техпаспорт та договір оренди / користування / надання послуг.
2.4. Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди / користування наступних механізмів : Установка алмазного буріння (1 одиниця); Бетонозмішувач пересувний(1 одиниця)».
Учаснику не обов’язково мати на правах власності дане обладнання є можливість надати документи щодо права оренди / користування матеріально-технічною базою та технологіями та/або залучити субпідрядника/співвиконавця з необхідною матеріально-технічною базою та технологіям.
Тож учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати встановлену вимогу, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вимога порушу є його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б).
Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон):
Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п.п.2.2;2.3 та 2.4. Додатку 1 до тендерної документації закупівлі послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б):
«2.2. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника).
2.3. Обов’язкова наявність в Учасника двох автомобілів не менше 5т. та не менше 1,5т. для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або техпаспорт та договір оренди / користування / надання послуг.
2.4. Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди / користування наступних механізмів : Установка алмазного буріння (1 одиниця); Бетонозмішувач пересувний(1 одиниця)».
Учаснику не обов’язково мати на правах власності дане обладнання є можливість надати документи щодо права оренди / користування матеріально-технічною базою та технологіями та/або залучити субпідрядника/співвиконавця з необхідною матеріально-технічною базою та технологіям.
Тож учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати встановлену вимогу, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вимога порушу є його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б).
щодо вимог
Дата подання: 30 вересня 2020 16:23
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 10:01
Ми будемо звертатись до аудиторської служби.
Відповідь: На Ваше Загальне запитання щодо оголошення від 30.09.2020, 16:23 щодо вимог повідомляємо.
Шановний, Учаснику!
Ви жодним чином не довели та документально не підтвердили неможливість виконати встановлену вимогу, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вимога порушує права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б).
Шановний, Учаснику!
Ви жодним чином не довели та документально не підтвердили неможливість виконати встановлену вимогу, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вимога порушує права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт холу в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН" |
670 730,74
UAH з ПДВ
|
670 730,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Носенко І.О. |
705 881,24
UAH з ПДВ
|
705 881,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кулак Євген Анатолійович |
706 000,00
UAH з ПДВ
|
706 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН" #33863245 |
Відхилено |
670 730,74
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 13:11
|
|
ФОП Носенко І.О. #2845104621 |
Переможець |
705 881,24
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 13:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:27
|
ДУ 2 хол остаточна редакція.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:27
|
ДУ хол 2 (вірна редакція).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:10
|
ДУ хол.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 15:25
|
ДУ хол.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 14:48
|
Договір хол.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28/10-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 28/10-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 28/10-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 28/10-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |