Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського |
Код ЄДРПОУ: | 01566057 |
Місцезнаходження: | 50042, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13 |
Контактна особа: |
Радіон Петрович Никифоров +380676900191 donnuet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 3 270 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 353,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки будуть здійснюватися на підставі надання актів виконаних робіт за формою КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. Оплата здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів згідно з поданим рахунком Підрядника, після підписання акту-приймання передачі наданих послуг (виконаних робіт). | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 13:56 |
Проект.rar | |
25 вересня 2020 13:56 |
ТД (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ПРОШУ:
1) На підставі ч. 3 ст. 31 Закону у зв’язку з недостатньою аргументацією, зазначеною у протоколі розгляду тендерних пропозицій (протокол № 70 від 16.10.2020 р.) надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «СП ДИНАСТИЯ» умовам тендерної документації по вказаній закупівлі, зокрема, технічній специфікації, та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям та відповідно до підстав для відхилення, як на думку Замовника, зазначити яким саме «умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція» та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність (ч. 2 ст. 31 Закону).
2) На підставі ч. 4 ст. 33 Закону надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі Асоціація підприємств матеріально-технічного забезпечення "КОМПЛЕКТ", у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника ТОВ «СП ДИНАСТИЯ» по вказаній закупівлі.
3) Розглянути питання про встановлення порушень вимог чинного законодавства України при проведені процедури публічної закупівлі, усунути порушення при прийнятті рішення по закупівлі та здійснити заходи щодо відновлення порушеного права ТОВ «СП ДИНАСТИЯ» на перемогу у закупівлі.
4) Про результати розгляду повідомити у встановлений законом строк через електронну систему закупівель.
Повний текст вимоги у Додатку
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
16.10.2020 р. нами оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій №70, згідно відомостей якого вбачається, що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в частині технічного завдання.
Обґрунтуванням відхилення Вашої тендерної пропозиції є невідповідність кошторисної документації вимогам технічного завдання, а саме:
У всіх кошторисах витрата матеріалу на штукатурні роботи матеріалом «Мастер Контур» або еквівалент розрахована невірно (витрата матеріалу занижена більш ніж в десять разів) та не відповідає необхідній витраті для нанесення штукатурного шару товщиною 20мм згідно вимоги тендерного завдання та ДСТУ.
2. Розбирання каркасів стелі типу «Армстронг» в конференц-залі враховано як монтаж з врахуванням матеріалів.
3. Демонтаж опорядження стель пластиковими панелями шириною до 400мм враховано як монтаж з врахуванням матеріалів, що не відповідає вимогам технічного завдання.
4. Ціна на ізоляцію трубопроводів матеріалом К-Flex або еквівалент аномально низька – в 2,5 рази менша (що може свідчити про використання низькокваліфікованого персоналу для виконання робіт або використання матеріалів, що не відповідають технічним вимогам тендерного завдання).
5. Вартість влаштування однакових покриттів з керамічних плиток розрахована по різному в окремих кошторисах (в ЛК2-2-9 вартість роботи за 100м2 - 19376,93 грн, в ЛК 2-2-12 вартість ідентичної роботи становить 46475,92 грн за 100м2). Також відсутнє будь-яке обгрунтування такої різниці в ціні
6. В позиціях по влаштуванню постелі при одному кабелі у траншеї та покривання цеглою одного кабеля, прокладеного у траншеї не повністю враховано матеріали (відсутні пісок та цегла відповідно), що не відповідає характеру робіт та суперечить вимогам технічного завдання та ДСТУ.
Також звертаємо Вашу увагу, що ЗУ «Про публічні закупівлі» НЕ містить інформації щодо надання можливості виправлення помилок у технічній частині (така можливість передбачена лише для кваліфікаційних критеріїв (згідно ст.16) та повноважень щодо підпису документів).
Отож, спираючись на вищенаведене, тендерна пропозиція була відхилена правомірно як така, що не відповідає вимогам технічного завдання.
Тендерна пропозиція Асоціація підприємств матеріально-технічного забезпечення "КОМПЛЕКТ" у повній мірі відповідає вимогам технічного завдання та була визначена переможцем закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-09-000003 ● bee7c9a3314c42a99a94e5aeb98beab5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2021 16:04 |
05.03.2021 № 116
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.03.2021 № 116
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2020-09-25-008029-a
25.09.2020 Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (код за ЄДРПОУ 01566057) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на результати проведення моніторингу UA-M-2021-03-09-000003 ● bee7c9a3314c42a99a94e5aeb98beab5 повідомляємо наступне: Нами, Донецьким національним університетом економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, було проаналізовано висновок проведення моніторингу закупівлі за предметом: Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (будинки А, Б, Г, Д, Е, Л, їдальня – внутрішні та зовнішні роботи; адмінбудівля - внутрішні роботи; зовнішні мережі) (Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-09-25-008029-a). У резулятивній частині висновку про проведення моніторингу вказано наступне: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Щодо питання №1 повідомляємо: Дане порушення було усунуто; Зобов’язуємось вжити відповідних заходів щодо недопущення виникнення таких порушень у майбутньому. Щодо питання №2 повідомляємо, що Тендерна документація не містила вимог на зазначення конкретного переліку працівників та надання на усіх них підтверджуючих документів. У разі того, якщо ми б вважали за необхідне надати підтверджуючі документи на усіх працівників, що зазначені у відповідній довідці або дані яких містяться у складі пропозиції- це було б обов’язково зазначено в межах Тендерної документації. Оскільки такої вимоги Тендерна документації не містила, відхилення на такій підставі було б неправомірним. Інформація, що міститься у складі тендерної пропозиції Учасника АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" є цілком достатньою та повною, що свідчить про повну відповідність вимогам Тендерної документації зокрема і критерію – наявність працівників. Додатково повідомляємо, що у зв’язку з тим, що строк дії договору завершено, роботи по даному договору виконані у повному обсязі станом на сьогодні, дані зауваження взяті до уваги, тендерним комітетом було проведено засідання, в межах якого дані питання висвітлювались та відповідно було прийнято рішення щодо недопущення в майбутньому вищенаведених обставин.
2021-04-07 15:52:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" |
2 884 861,32
UAH з ПДВ
|
2 884 861,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" |
3 252 673,40
UAH з ПДВ
|
3 252 673,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" #23773733 |
Відхилено |
2 884 861,32
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 15:52
|
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" #20225439 |
Переможець |
3 252 673,40
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 21:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:22
|
Дод угода3 до Д№26-10-20.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 14:47
|
Д.у №2.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 14:10
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 14:09
|
Дод. угода-Комплект.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2020 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 13:59
|
Документація до договору..pdf | укладений |
27 жовтня 2020 13:56
|
Договір про закупівлю..pdf | укладений |
27 жовтня 2020 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. П.1.1 договору № 26/10-20 від 27 жовтня 2020 року викладено у наступній редакції:«Підрядник зобов’язується виконати за завданням Замовника, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити наступні послуги: «Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (будинки А, Б, Г, Д, Е, Л, їдальня – внутрішні та зовнішні роботи; адмінбудівля - внутрішні роботи; зовнішні мережі). Строк надання послуг: з дати укладення договору до 10 грудня 2020 р. 2. Внесено зміни до Додатку 2 до договору № 26/10-20 від 27 жовтня 2020 року «Календарний графік виконання робіт «Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (будинки А, Б, Г, Д, Е, Л, їдальня – внутрішні та зовнішні роботи; адмінбудівля - внутрішні роботи; зовнішні мережі)» у зв'язку з виявленими формальними/механічними помилками. |
Номер договору про закупівлю: | 26/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.1.1 договору № 26/10-20 від 27 жовтня 2020 року викладено у наступній редакції:«Підрядник зобов’язується виконати за завданням Замовника, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити наступні послуги: «Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (будинки А, Б, Г, Д, Е, Л, їдальня – внутрішні та зовнішні роботи; адмінбудівля - внутрішні роботи; зовнішні мережі). Строк надання послуг: з дати укладення договору до 10 грудня 2020 р. Внесено зміни шляхом укладання додаткової угоди №2 до договору № 26/10-20 від 04 грудня 2020 року «Календарний графік виконання робіт «Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (будинки А, Б, Г, Д, Е, Л, їдальня – внутрішні та зовнішні роботи; адмінбудівля - внутрішні роботи; зовнішні мережі)» у зв'язку зі змінами строків виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 26/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 26/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |