Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (клавіатура, маніпулятори, БФП, клавіатура+мишка, накопичувач (жорсткий диск), оперативна пам’ять)
Очікувана вартість
44 039,00 UAH
UA-2020-09-25-008007-a 25f0d2fa3e324d419bc8e700472824c2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прищепа Людмила Анатоліївна

+380412473689 tendercom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02139713
Вебсайт: https://www.zippo.net.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Михайлівська, 15
Контактна особа: Прищепа Людмила Анатоліївна
+380412473689
tendercom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 44 039,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Пропозиція подається українською мовою. Категорія замовника - п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2. адреса м. Житомир, вул Михайлівська 15, 10014. Перелік номенклатурних позицій та коди товару, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції предмету закупівлі:1. клавіатура - 30237460-1 "Комп’ютерні клавіатури", 2. Маніпулятори (мишки) - 30237410-6 "Комп’ютерні миші", 3. багатофункціональний пристрій (БФП) - 30232110-8 «Лазерні принтери», 4. комплект клавіатура + мишка - 30237400-3 "Пристрої для введення даних", 5. накопичувач (жорсткий диск) - 30234000-8 "Носії інформації", 6. Оперативна пам’ять - 30236110-6 "Оперативні запам’ятовувальні пристрої". Перелік технічних вимог до комп’ютерного обладнання - в додатку 1 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
клавіатура (комп’ютерна) (ДК 021:2015 30237460-1 "Комп’ютерні клавіатури")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
комплект клавіатура + мишка (ДК 021:2015 30237400-3 "Пристрої для введення даних")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
11 шт
маніпулятор "мишка" (ДК 021:2015 30237410-6 "Комп’ютерні миші")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
накопичувач (жорсткий диск) (ДК 021:2015 30234000-8 "Носії інформації")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
оперативна пам’ять (ДК 021:2015 30236110-6 "Оперативні запам’ятовувальні пристрої")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 шт
багатофункціональний пристрій (БФП -принтер-копір-сканер) (ДК 021:2015 30232110-8 "Лазерні принтери")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Михайлівська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за накладними після надходження фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 39 650,00
UAH з ПДВ
39 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 39 650,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 15:48

Документи

07 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
39 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 08:15
договор компобладнання 39650.pdf укладений
19 жовтня 2020 08:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 650,00
UAH