Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер в комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)
Очікувана вартість
1 840 000,00 UAH
UA-2020-09-25-007665-a d63ec22c6fdf4099b7f4ed90f5ffbeb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмелевський Микола Никанорович


380442353250
gugz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 24378016
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 42
Контактна особа: Хмелевський Микола Никанорович
,380442353250
gugz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 11:50
Очікувана вартість: 1 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Строк поставки товарів: протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання договору. Номенклатура: код ДК 021:2015-30213000-5 Персональні комп’ютери
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер в комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів у національній грошовій одиниці в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної, за умови отримання відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 вересня 2020 18:00
Дата відповіді: 28 вересня 2020 15:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під еквівалентом буде прийнято Товар, який за своїми характеристиками не гірший наведеного в таблиці технічних характеристик Додатку 4 до тендерної документації.
Щодо системних блоків на базі процесора AMD. На даний час існує два виробника процесорів для ПЕОМ, це Intel та AMD, тому «еквівалент» вказано згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон).
У разі якщо Учасник пропонує еквівалент товару – інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі надається у формі порівняльної таблиці між характеристиками, які визначені Додатком 4 до тендерної документації, та характеристиками Товару, який пропонує Учасник.
Тендер
Дата подання: 27 вересня 2020 18:00
Дата відповіді: 28 вересня 2020 15:06
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Замовнику необхідна тільки поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 303 838,40
UAH з ПДВ
1 261 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 1 306 464,00
UAH з ПДВ
1 261 536,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 345 566,40
UAH з ПДВ
1 261 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 1 313 016,00
UAH з ПДВ
1 294 190,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" 1 379 880,00
UAH з ПДВ
1 361 472,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 570 680,00
UAH з ПДВ
1 370 673,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 1 435 008,00
UAH з ПДВ
1 435 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:32
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
09 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:17
Додаток 9.7z
09 жовтня 2020 16:17
Додаток 8.7z
09 жовтня 2020 16:17
Додаток 6.7z
09 жовтня 2020 16:17
Додаток 5.7z
09 жовтня 2020 16:17
Додаток 4.7z
09 жовтня 2020 16:17
додаток 3.7z
09 жовтня 2020 16:17
Додаток 2.7z
09 жовтня 2020 16:17
Додаток 1.7z

Публічні документи

12 жовтня 2020 03:56
Електронний підпис
12 жовтня 2020 03:55
11. Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 03:55
7. Технічна частина.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 08:05
Електронний підпис
12 жовтня 2020 08:03
8. Листи -згоди.pdf
12 жовтня 2020 08:03
7. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:47
37. Витяг з ЄДР.pdf
12 жовтня 2020 10:47
36. Philips SanGig 2020.10.05 2025.10.05.pdf
12 жовтня 2020 10:47
31. Лист щодо санкцій.pdf
12 жовтня 2020 10:47
30. Рішення №8. 0565.pdf
12 жовтня 2020 10:47
28._Додаток_5_Договiр_ПК.pdf
12 жовтня 2020 10:47
23. Лист про виробника.pdf
12 жовтня 2020 10:47
21. Витяг ПДВ.pdf
12 жовтня 2020 10:47
04. Статут.pdf
12 жовтня 2020 10:47
03. Технічне завдання.pdf
12 жовтня 2020 10:47
02. Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 10:47
01. Реєстр.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 15:43
Виписка з ЄДР (копія).pdf
10 жовтня 2020 15:43
1. Iнформацiйна_довiдка.pdf
10 жовтня 2020 15:43
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2020 12:09
Електронний підпис
11 жовтня 2020 12:06
23. Статут.pdf
11 жовтня 2020 12:06
11.Тендерна пропозиція.pdf
11 жовтня 2020 12:06
21. Витяг з ЄДР.pdf
11 жовтня 2020 12:06
22. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2020 12:06
19. Виписка з ЄДР.pdf
11 жовтня 2020 12:06
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2020 22:58
Електронний підпис
11 жовтня 2020 22:50
Аналогічний договір.pdf
11 жовтня 2020 22:46
Електронний підпис
11 жовтня 2020 22:45
Порівняльна таблиця.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Декларация.jpg
11 жовтня 2020 22:45
ІНН.pdf
11 жовтня 2020 22:45
ISO14001-2015.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Відомості з ЄДР.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Instrukciya_PRESS.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Опис.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Сертификат 2018.jpg
11 жовтня 2020 22:45
Лист-повідомлення.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Сертифікати.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Проект договору.pdf
11 жовтня 2020 22:45
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Витяг з ЄДР.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Декларация ЭМС.jpg
11 жовтня 2020 22:45
Паспорт.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Лист стаття 17.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Таблиця відповідності.pdf
11 жовтня 2020 22:45
Довідка.pdf
11 жовтня 2020 22:45
СЭС гигиена 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 1 261 500,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
1 261 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 11:45
Дод_угода.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 11:44
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 11:19
Договір.pdf укладений
06 листопада 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (п. 5 ч. 5. ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 261 499,52
UAH (в тому числі ПДВ 210 249,92 UAH)