Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (багатофункціональні пристрої, ламінатори)
Очікувана вартість
76 151,00 UAH
UA-2020-09-25-007384-a 8400768e0403498ca19eb7a72e2fbc46
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 15:00
Очікувана вартість: 76 151,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (багатофункціональні пристрої, ламінатори) Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
багатофункціональні пристрої в кількості 12 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
ламінатори в кількості 11 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий товар. За наявності коштів державної субвенції. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 вересня 2020 13:30
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2020 13:28
Додаток_4_проект_договору.PDF
25 вересня 2020 13:28
ТД_для_відкритої.PDF
25 вересня 2020 13:27
Додаток_№1_Технічний_опис.PDF
25 вересня 2020 13:27
Додаток_№2_ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
25 вересня 2020 13:27
ДОДАТОК_3.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 76 110,00
UAH з ПДВ
76 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 20:32
sign.p7s
10 жовтня 2020 20:31
Сертифікати Epson L3100.pdf
10 жовтня 2020 20:31
Сертифікати Agent.pdf
10 жовтня 2020 20:31
Новий штатний розпис.pdf
10 жовтня 2020 20:31
Наказ (директор).pdf
10 жовтня 2020 20:31
Лист-відгук (ПМСД).pdf
10 жовтня 2020 20:31
Лист-вiдгук (Лугинська).pdf
10 жовтня 2020 20:31
Лист-вiдгук (Гайсин).pdf
10 жовтня 2020 20:31
Довідка (санкції).pdf
10 жовтня 2020 20:31
Довідка (печатка).pdf
10 жовтня 2020 20:31
Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
10 жовтня 2020 20:31
Авторизація Agent.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку