Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Незалежності, 25 в смт Недригайлів Сумської області (інженерні мережі та оздоблення приміщень)
Очікувана вартість
23 349 517,00 UAH
UA-2020-09-25-006896-a db7eb06068ca4fc6ae08d290826b8fa6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 13:08
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 15:38
Очікувана вартість: 23 349 517,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116 747,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116747 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Реконструкція Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Незалежності, 25 в смт Недригайлів Сумської області (інженерні мережі та оздоблення приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42100, Україна, Сумська область, смт Недригайліів, вул. Незалежності, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Календарні 5
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 95

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 13:08
Перелік змін до тендерної документації 2.doc
12 жовтня 2020 13:08
Тендерна документація зі змінами 2.docx
05 жовтня 2020 10:49
Перелік змін до тендерної документації.doc
25 вересня 2020 13:04
ТХ.pdf
25 вересня 2020 13:04
ПОБ.pdf
25 вересня 2020 13:04
ОВ.pdf
25 вересня 2020 13:04
ЗПЗ.pdf
25 вересня 2020 13:04
ЕТР.pdf
25 вересня 2020 13:04
ВК.pdf
25 вересня 2020 13:04
АБ.pdf
25 вересня 2020 13:04
Технічні вимоги-додаток 5.docx
25 вересня 2020 13:04
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
25 вересня 2020 13:04
дог.підряду (тендерний)додаток 3.doc
25 вересня 2020 13:04
131_СД_ИВР-додаток 7.rtf
25 вересня 2020 13:04
131_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
25 вересня 2020 13:04
131_СД_ВОБ-додаток 2-гарантійний лист.rtf
12 жовтня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 13:08
Перелік змін до тендерної документації 2.doc
12 жовтня 2020 13:08
Тендерна документація зі змінами 2.docx
05 жовтня 2020 10:49
Тендерна документація зі змінами.docx
25 вересня 2020 13:04
Тендерна документація.docx
05 жовтня 2020 10:49
Перелік змін до тендерної документації.doc
25 вересня 2020 13:04
ТХ.pdf
25 вересня 2020 13:04
ПОБ.pdf
25 вересня 2020 13:04
ОВ.pdf
25 вересня 2020 13:04
ЗПЗ.pdf
25 вересня 2020 13:04
ЕТР.pdf
25 вересня 2020 13:04
ВК.pdf
25 вересня 2020 13:04
АБ.pdf
25 вересня 2020 13:04
Технічні вимоги-додаток 5.docx
25 вересня 2020 13:04
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
25 вересня 2020 13:04
дог.підряду (тендерний)додаток 3.doc
25 вересня 2020 13:04
131_СД_ИВР-додаток 7.rtf
25 вересня 2020 13:04
131_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
25 вересня 2020 13:04
131_СД_ВОБ-додаток 2-гарантійний лист.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-006896-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ", Код ЄДРПОУ:35557259
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:54
Невідповідність ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації учасник торгів повинен надати інформацію про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в кількості, необхідній для виконання робіт по предмету закупівлі в визначені строки будівництва. Строки виконання робіт по об’єкту «Реконструкція Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Незалежності, 25 в смт Недригайлів Сумської області (інженерні мережі та оздоблення приміщень)» відповідно до тендерної документації становлять 5 місяців.
Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації №34 від 09.10.2020р., кількість працівників вказана переможцем закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС" становить – 28. З них 3 (три) працівники (директор, бухгалтер та обліковець з реєстрації бухгалтерських даних) відносяться до адміністративного персоналу та не будуть виконувати будівельні роботи на об’єкті.
Оскільки об’єктом закупівлі є реконструкція спеціалізованої загальноосвітньої школи (інженерні мережі та оздоблення приміщень), роботи доведеться проводити після навчального процесу.
Відповідно до проекту організації будівництва сторінки 28 розділу 10 Потреба в робочих кадрах середня кількість працюючих на розрахункову тривалість будівництва становить 43 людини враховуючи ІТР. Кількість робітників від середньої кількості працюючих становить 36 робітників. Тобто у ТОВ БК "КРОС" відсутня необхідна кількість працівників на виконання робіт на об’єкті, що не відповідає вимогам проектної документації. Також ТОВ БК "КРОС" надає довідку №29 від 07.10.2020 року про незалучення субпідрядної організації, жодно іншого документу щодо залучення потужностей інших суб’єктів господарювання ТОВ БК "КРОС" не надало.
Згідно наданого календарного графіку виконання ремонтно-будівельних робіт ТОВ БК "КРОС" планує залучати працівників у дві зміни максимальна кількість робітників 68 чоловік, середня кількість робітників 46 чоловік, що не відповідає вимогам тендерної та проектної документації та наданим документам, оскільки в них відсутня така кількість працівників, що підтверджується довідкою №34 від 09.10.2020р. та наданими копіями наказів на працівників. Замовником не враховано, що в довідці №34 від 09.10.2020р. відсутні працівники відповідної кваліфікації, які можуть виконувати роботу електрика, сантехніка оскільки такі кваліфікаційні кадри відсутні у ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС".
Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Також ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС" на даний момент проводить будівельні роботи на об’єкті ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області, згідно договору №230 від 07.09.2020р., де залучені до виконання будівельних робт працівники, які будуть проводити будівельні роботи на об’єкті «Реконструкція Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Незалежності, 25 в смт Недригайлів Сумської області (інженерні мережі та оздоблення приміщень)», а саме: Коханий М.А., Мисников О.П., Мисников Д.П., Набивач М.Г., Агеєв О.Б., Терехова О.П., Макаренко А.Г., Галенко А.Є, Тарасенко О.Ю. Тому ТОВ БК "КРОС" не зможе залучити даних працівників на виконання робіт на Недригайлівській спеціалізованій загальноосвітньої школи. Оскільки з 25 працівників на об’єкті зможуть працювати тільки 16 працівників.
Враховуючі роботи які зазначені в технічному завданні та відповідно ДСТУ, ДБН , встановлені строки, умови виконання робіт та кількість працівників, які ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" планує залучити не вистачить для виконання робіт
Все це підтверджує, що ТОВ БК "КРОС" не відповідає вимогам тендерної документації та у них відсутня необхідна кількість працівників, для виконання робіт на об’єкті, що ставить під сумнів виконання робіт у відповідності до календарного графіка та строків визначеної тендерною документацією.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол про визнання переможцем ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС".
В разі ігноруванням Замовником порушень допущених ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС", змушені будемо звертатись до АМК України та Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2020 14:33
Тендерним комітетом Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА) розглянуто вимогу ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ», щодо скасування протоколу визначення переможця від 29.10.2020 за предметом закупівлі «Реконструкція Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Незалежності, 25 в смт. Недригайлів Сумської області (інженерні мережі та оздоблення приміщень) та вважає дану вимогу необґрунтованою з наступних підстав:
Відповідно до підпункту 2 пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації учасником подається довідка, яка обов’язково повинна містити інформацію про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в кількості, необхідній для виконання робіт по предмету закупівлі в визначені строки будівництва. Таким чином, тендерною документацією не вимагалось кількість працюючих робітників на виконання робіт на зазначеному об’єкті.
Отже, на нашу думку, ТОВ «Будівельна компанія «КРОС» не порушило умови тендерної документації в цій частині.
Крім того, згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись даними принципами Замовник не має права втручатися в внутрішньогосподарську діяльність учасників, а тим більше обмежувати учасника, щодо участі в процедурах закупівель, оскільки описані Вами підстави є дуже суб’єктивними.
Таким чином, тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА дійшов висновку, що пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «КРОС» повністю відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на викладене, тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА вимушений відмовити в задоволенні Вашої скарги.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-006896-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ", Код ЄДРПОУ:35557259
Дата подання: 05 листопада 2020 13:50
Відсутність у переможця ліцензії на виконання певвних видів робіт та відсутність субпідрядників на виконання даних робіт
Відповідно до наданої ліцензії ТОВ «Будівельна компанія «КРОС» №040670 від 22 червня 2012 року ( зі змінами до переліку видів робіт відповідно до наказу ДЕРЖАРХБУДІНСПЕКЦІЇ від 24 квітня 2019 року)у вказаному переліку видів робіт із впровадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) із змінами відповідно до наказу ДЕРЖАРХБУДІНСПЕКЦІЇ від 24 квітня 2019 року відсутні роботи на які потрібно мати ліцензію, а саме: на монтаж підйомно-транспортного обладнання (монтаж устаткування виду машин i механiзмiв у примiщеннi, маса устаткування 1,5 т).
ТОВ «БК «КРОС» надав довідку, що не буде залучати субпідрядні організації. Тому виконати роботи за технічним завданням ТОВ «БК «КРОС» не зможе виконати та не має права їх виконувати.
Вищевикладене свідчить про грубе порушення тендерної документації в публічній закупівлі переможцем ТОВ «БК «КРОС», а також грубе порушення законодавства України Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації.
Вимагаємо скасувати протокол про визначення переможцем ТОВ «БК «КРОС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2020 09:17
Тендерним комітетом Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА) розглянуто вимогу ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ», щодо скасування протоколу визначення переможця від 05.11.2020 за предметом закупівлі «Реконструкція Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Незалежності, 25 в смт. Недригайлів Сумської області (інженерні мережі та оздоблення приміщень)» та вважає дану вимогу необґрунтованою з наступних підстав:
Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації учасником подається ліцензія на провадження господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єкта архітектури (будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) наслідками або зі значними наслідками. Отже, на нашу думку, учасник ТОВ «Будівельна компанія «КРОС» відповідно до умов тендерної документації, надав ліцензію, яка повністю відповідає всім видам робіт зазначених у техзавданні, чим не порушило умови тендерної документації в цій частині.
Таким чином, тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА дійшов висновку, що пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «КРОС» повністю відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на викладене, тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА вимушений відмовити в задоволенні Вашої вимоги.

Документи подані скаржником

Документи

03 листопада 2020 14:33
заперечення недригайлів.docx

Документи

09 листопада 2020 09:17
відповідь на заперечення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" 16 559 636,29
UAH з ПДВ
16 559 636,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 20 500 000,00
UAH з ПДВ
20 383 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 20 674 285,80
UAH з ПДВ
20 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ" 22 929 720,00
UAH з ПДВ
20 499 950,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Сумбуд" 22 540 000,80
UAH з ПДВ
22 423 253,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:44
Довідка с2 ст17.jpg
30 жовтня 2020 14:44
Довідка п12 ч1 ст17.jpg
30 жовтня 2020 14:44
Довідка МВС.jpg
30 жовтня 2020 14:44
Довідка ДФС.jpg
19 жовтня 2020 18:47
Електронний підпис
19 жовтня 2020 18:45
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
19 жовтня 2020 18:45
Ліцензія.pdf
19 жовтня 2020 18:45
Зміни до Гарантії 3122-20.pdf
19 жовтня 2020 18:45
Довіреність Лимар С.А..pdf
19 жовтня 2020 18:45
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
19 жовтня 2020 18:45
Ліцензія.pdf
19 жовтня 2020 18:45
Довіреність Лимар С.А..pdf
19 жовтня 2020 18:45
Гарантія 3122-20.pdf.p7s.p7s
19 жовтня 2020 18:45
Гарантія 3122-20.pdf
19 жовтня 2020 18:45
17.9 Власне обладнання 5.pdf
19 жовтня 2020 18:45
17.8 Власне обладнання 4.pdf
19 жовтня 2020 18:45
17.7 Власне обладнання 3.pdf
19 жовтня 2020 18:45
17.6 Власне обладнання 2.pdf
19 жовтня 2020 18:45
17.5 Власне обладнання 1.pdf
19 жовтня 2020 18:45
17.2 Договір оренди офіс.pdf
19 жовтня 2020 18:45
17 Довідка_обладнання.pdf
19 жовтня 2020 18:45
14 Ліцензія.PDF
19 жовтня 2020 18:45
12 Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 18:45
9 Статут.pdf
19 жовтня 2020 18:45
6 Сертифікати.pdf
19 жовтня 2020 18:45
4 Довідка_стаття 17.pdf
19 жовтня 2020 18:45
1 Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 18:45
опрлс 2-1-9.pdf
19 жовтня 2020 18:45
опрлс 2-1-8.pdf
19 жовтня 2020 18:45
опрлс 2-1-7.pdf
19 жовтня 2020 18:45
опрлс 2-1-6.pdf
19 жовтня 2020 18:45
опрлс 2-1-5.pdf
19 жовтня 2020 18:45
опрлс 2-1-4.pdf
19 жовтня 2020 18:45
опрлс 2-1-3.pdf
19 жовтня 2020 18:45
опрлс 2-1-2.pdf
19 жовтня 2020 18:45
опрлс 2-1-1.pdf
19 жовтня 2020 18:45
локальний кошторис 2-1-9.pdf
19 жовтня 2020 18:45
локальний кошторис 2-1-8.pdf
19 жовтня 2020 18:45
локальний кошторис 2-1-7.pdf
19 жовтня 2020 18:45
локальний кошторис 2-1-6.pdf
19 жовтня 2020 18:45
локальний кошторис 2-1-5.pdf
19 жовтня 2020 18:45
локальний кошторис 2-1-4.pdf
19 жовтня 2020 18:45
локальний кошторис 2-1-3.pdf
19 жовтня 2020 18:45
локальний кошторис 2-1-2.pdf
19 жовтня 2020 18:45
локальний кошторис 2-1-1.pdf
19 жовтня 2020 18:45
календарний графік.pdf
19 жовтня 2020 18:45
Зміни до Гарантії 3122-20.zip
19 жовтня 2020 18:45
Гарантія 3122-20.zip
19 жовтня 2020 18:45
25 Лист_зниження ціни.pdf
19 жовтня 2020 18:45
24 Розрахунок ЗП.pdf
19 жовтня 2020 18:45
22 Протокол_правочин.pdf
19 жовтня 2020 18:45
19.5 Відгук Н.Сироватка.pdf
19 жовтня 2020 18:45
19.4 Відгук Чернеччина.pdf
19 жовтня 2020 18:45
19.3 Договір Н.Сироватка.pdf
19 жовтня 2020 18:45
18.2 Накази_працівники.pdf
19 жовтня 2020 18:45
18.1 Декларація з ОП.pdf
19 жовтня 2020 18:45
18 Довідка_працівники.pdf
19 жовтня 2020 18:45
17.10 Власне обладнання 6.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:33
Фінансова звітність.pdf
20 жовтня 2020 11:33
Рішення ст 44.pdf
20 жовтня 2020 11:33
Лист -відгук.pdf
20 жовтня 2020 11:33
ЗВВ та адмінвирати.pdf
20 жовтня 2020 11:33
Договори ЦПХ .pdf
20 жовтня 2020 11:33
Виписка з ЄДР.pdf
20 жовтня 2020 11:33
Банківська гарантія.zip
20 жовтня 2020 11:33
21 Довідка ст.17.docx.p7s

Публічні документи

20 жовтня 2020 12:49
38 Персональні дані.PDF
20 жовтня 2020 12:37
37_Працівникі.pdf
20 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:17
36 Лист-згода Голден і К.pdf
20 жовтня 2020 11:13
35 ДЦ РОЗРАХУНКИ.pdf
20 жовтня 2020 11:13
32 Договір надан посл.PDF
20 жовтня 2020 11:13
31 Фін звітність.PDF
20 жовтня 2020 11:13
30 Статут, наказ.pdf
20 жовтня 2020 11:12
28 Ліцензія, додаток.PDF
20 жовтня 2020 11:12
27 Договір № 114.pdf
20 жовтня 2020 11:11
26 Відгук договір №114.pdf
20 жовтня 2020 10:55
16 Технічні вимоги.pdf
20 жовтня 2020 10:55
10_ Проект договору .pdf
20 жовтня 2020 10:55
8_ Про захист довкілля.pdf
20 жовтня 2020 10:55
5_ Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 08:25
Електронний підпис
20 жовтня 2020 08:21
12.Ліцензія.PDF
20 жовтня 2020 08:21
11.Проект договору.PDF
20 жовтня 2020 08:21
10. Пропозиція.PDF
20 жовтня 2020 08:21
9.Субпідрядники.PDF
20 жовтня 2020 08:21
8. Банківська гарантія.zip
20 жовтня 2020 08:21
7.Повноваження.rar
20 жовтня 2020 08:21
5.Довідки.Листи.PDF
20 жовтня 2020 08:21
2.Робітники.part2.rar
20 жовтня 2020 08:21
2.Робітники.part1.rar
20 жовтня 2020 08:21
1.Обладнання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

ТОВ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ"

АТ "Сумбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""
#34933208
Переможець 16 559 636,29
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""
#34933208
16 559 636,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 18:04
Додаткова угода укладений
23 листопада 2021 18:03
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 17:54
ДУ 6 від 23.11.2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 17:52
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 11:10
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 14:36
Додаткова 4.pdf зміни до договору
27 липня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 11:57
ДУ _ 3 до дог. 46 від 16.11.2020.pdf зміни до договору
14 червня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 11:46
ДУ _ 3 до дог. 46 від 16.11.2020.pdf зміни до договору
10 червня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 08:50
ДУ _ 3 до дог. 46 від 16.11.2020.pdf зміни до договору
10 червня 2021 08:47
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 11:36
ДУ _ 2 до Дог. _ 46.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 10:07
ДУ _ 2 до Дог. _ 46.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 10:05
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 13:41
дод уг 1 до дог 46.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 13:39
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 11:10
дог46.pdf укладений
17 листопада 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт вересень 2021
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт серпень 2021
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт серпень 2021
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт - жовтень 2021
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання (припинення) договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 046 141,36
UAH (в тому числі ПДВ 341 023,56 UAH)
Причини розірвання договору: статті 604, 651, 652, 654 Цивільного кодексу України, у зв’язку з істотною зміною обставин, якими сторони керувалися при укладенні Договору