Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
382 300,00 UAH
UA-2020-09-25-006887-a 0ebd8e4b0bec4a9bb92a8d73a7571adc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Біленко

+380964750114 luchkovo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛИЧКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43008500
Місцезнаходження: 51140, Україна , Дніпропетровська обл., с. Личкове, вул. Центральна, буд. 103
Контактна особа: Інна Біленко
+380964750114
luchkovo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:22
Очікувана вартість: 382 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 911,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Ванна мийна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
5 штуки
Стелаж з нержавіючої сталі для сушіння посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
10 штуки
Стіл промисловий з нержавіючим пристінним бортом з полкою 700*700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
12 штуки
Стелаж для продуктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
8 штуки
Столи з полицями з нержавіючої сталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стіл морозильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
5 штуки
Стелаж для сушки посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 штуки
Стійка для сушки посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Ваги електронні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Ванна для миття яєць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Пароконвектомат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51140, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 13:03
382300,00 відкриті торги дОДАТОК 2 (1).docx
25 вересня 2020 13:03
382300,00ТД обладн для закладів гором харчування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛЯ-ДНІПРО" 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЙСТЕР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 382 000,00
UAH з ПДВ
382 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" 382 298,76
UAH з ПДВ
382 298,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІСТІКЕНЕРДЖИ" 382 300,00
UAH з ПДВ
382 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 23:48
Електронний підпис
09 жовтня 2020 21:07
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 21:07
Інші документи.pdf
09 жовтня 2020 21:07
Довідки Стаття 17.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 18:01
Виписка (1).pdf
10 жовтня 2020 18:01
ИНН.pdf
10 жовтня 2020 18:01
Паспорт.pdf
10 жовтня 2020 18:01
Витяг (1).pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:40
Довідка ст 17 ч. 2.pdf
22 жовтня 2020 15:40
Довідка ст 17 ч. 1, п. 12.pdf
22 жовтня 2020 15:40
Довідка МВС_20.10.20.zip
09 жовтня 2020 11:42
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:41
Фінансова звітність.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Статут.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Сертифікат ISO.PDF
09 жовтня 2020 11:41
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Лист щодо звітності.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Квитанція ФО 2019.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Довідка ст.17.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Довідка ст 17 ч. 2.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Довідка про МТБ.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Висновок СЕЕ 12.2-18-1-24890.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Висновок СЕЕ 05.03.02-04-23470.pdf
09 жовтня 2020 11:41
Висновок СЕЕ 05.03.02-03-22297.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:20
Устав_04.10.18_.pdf
09 жовтня 2020 12:20
Извлечение НДС.pdf
09 жовтня 2020 12:20
Ведомости ЕГРПОУ_26.04.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛЯ-ДНІПРО"

МАЙСТЕР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІСТІКЕНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВОЛЯ-ДНІПРО"
#41672313
Відхилено 378 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 13:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
МАЙСТЕР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2612023937
Відхилено 382 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
Переможець 382 298,76
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 14:16

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВОЛЯ-ДНІПРО" #41672313

№ рішення у справі

60/39-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

15 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис

Документи

16 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:13
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
382 298,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 09:44
дод угода 2.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 14:00
дод угода.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 13:50
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 17:26
Договір.PDF укладений
03 листопада 2020 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строни дійшти згоди викласти пункт ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін в новій редакції, та п. 5.1. Договору строк поставки товару збільшити до 31.12.2020 р у зв'язку зі складним епідеміологічним станом в країні
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 382 298,76
UAH (в тому числі ПДВ 63 716,46 UAH)