Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гідравлічний комбінований інструмент із вбудованим ручним насосом Holmatro HCT 4120
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-09-25-006406-a 3eb938d9018948799a8c72edfe72ee28
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федишин Олександр Іванович

+380444300110 tenderkoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 14372952
Місцезнаходження: 04074, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
Контактна особа: Федишин Олександр Іванович
+380444300110
tenderkoda@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 08:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Гідравлічний комбінований інструмент із вбудованим ручним насосом Holmatro HCT 4120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09201, Україна, Київська область, м. Кагарлик, вул. Каштанова, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:40
ДОДАТОК 3
25 вересня 2020 12:40
ДОДАТОК 2
25 вересня 2020 12:40
ДОДАТОК 1

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 30 вересня 2020 17:48
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 09:44
Доброго дня. Чи будуть розглядатися аналоги?
Відповідь: Тендерною документацією аналоги не передбачені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-006406-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Променергообладнання, Код ЄДРПОУ:36187486
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:49
Стосовно аналогу/еквіваленту
Шановний Замовнику!
На запитання стосовно розгляду аналогів - ви надали чітку відповідь, що Замовником не розглядатимуться пропозиції з аналогом або еквівалентом товару. Але звертаємося до вас з проханням звернути увагу на частину 4 та частину 5 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі":
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Вказані вами вимоги до предмету закупівлі обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Інші учасники не можуть запропонувати обладнання, яке повністю відповідає якісним та технічним вимогам та є економічно вигіднішим. Просимо Вас внести зміни до документації, додавши вираз «аналог/або еквівалент».​
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 15:16
Вашу вимогу розглянуто, та визнано такою що не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Як зазначено в приписах ч.4 ст.14 Закону України "Про публічні Закупівлі" (далі – Закон), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, слідуючи припису вказаної норми Закону, замовник може, проте не зобов’язаний до вимог предмету закупівлі застосовувати поняття аналог/еквівалент.
Враховуючи той факт, що річний план закупівель на 2020 рік складається на основі «Переліку матеріальних цінностей, які необхідно придбати до матеріального резерву Київської області у 2020 році» в якому чітко вказана назва предмету закупівлі, Замовником не розглядатимуться пропозиції з аналогом або еквівалентом товару.

Документи

05 жовтня 2020 15:11
Протокол № 8

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ" 189 981,00
UAH з ПДВ
189 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:15
Пропозиція HCT 4120 є.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Довідка ФОП без ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Довідка ст 17.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Довідка працівники є.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Довідка пояснення є.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Довідка обладнання є.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Витяг з ЄДР ФОП ШАС.pdf
05 жовтня 2020 16:15
Виписка з ЄДР ФОП ШАС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ"
#3159221432
Переможець 189 981,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:43

Документи

06 жовтня 2020 10:42
Протокол № 10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ"
#3159221432
189 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 10:42
Протокол № 10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Платіжне доручення № 8 укладений
26 жовтня 2020 14:48
Договір № 13-10 укладений
12 жовтня 2020 11:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 жовтня 2020 11:05
189 981,00 UAH UA358201720344271006100015163
ДЦЗО ВПО Київської ОДА
UA443808050000000026000588229
ФОП Швець А.С.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189 981,00
UAH