Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гідравлічний комбінований інструмент із вбудованим ручним насосом Holmatro HCT 4120
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-09-25-006406-a ● 3eb938d9018948799a8c72edfe72ee28
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14372952 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Вишгородська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Федишин Олександр Іванович +380444300110 tenderkoda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2020 08:00 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Гідравлічний комбінований інструмент із вбудованим ручним насосом Holmatro HCT 4120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09201, Україна, Київська область, м. Кагарлик, вул. Каштанова, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 12:40 |
ДОДАТОК 3 | |
25 вересня 2020 12:40 |
ДОДАТОК 2 | |
25 вересня 2020 12:40 |
ДОДАТОК 1 |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 30 вересня 2020 17:48
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 09:44
Доброго дня. Чи будуть розглядатися аналоги?
Відповідь: Тендерною документацією аналоги не передбачені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-25-006406-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Променергообладнання, Код ЄДРПОУ:36187486
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:49
Стосовно аналогу/еквіваленту
Шановний Замовнику!
На запитання стосовно розгляду аналогів - ви надали чітку відповідь, що Замовником не розглядатимуться пропозиції з аналогом або еквівалентом товару. Але звертаємося до вас з проханням звернути увагу на частину 4 та частину 5 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі":
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Вказані вами вимоги до предмету закупівлі обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Інші учасники не можуть запропонувати обладнання, яке повністю відповідає якісним та технічним вимогам та є економічно вигіднішим. Просимо Вас внести зміни до документації, додавши вираз «аналог/або еквівалент».
Розгорнути
Згорнути
На запитання стосовно розгляду аналогів - ви надали чітку відповідь, що Замовником не розглядатимуться пропозиції з аналогом або еквівалентом товару. Але звертаємося до вас з проханням звернути увагу на частину 4 та частину 5 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі":
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Вказані вами вимоги до предмету закупівлі обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Інші учасники не можуть запропонувати обладнання, яке повністю відповідає якісним та технічним вимогам та є економічно вигіднішим. Просимо Вас внести зміни до документації, додавши вираз «аналог/або еквівалент».
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 15:16
Вашу вимогу розглянуто, та визнано такою що не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Як зазначено в приписах ч.4 ст.14 Закону України "Про публічні Закупівлі" (далі – Закон), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, слідуючи припису вказаної норми Закону, замовник може, проте не зобов’язаний до вимог предмету закупівлі застосовувати поняття аналог/еквівалент.
Враховуючи той факт, що річний план закупівель на 2020 рік складається на основі «Переліку матеріальних цінностей, які необхідно придбати до матеріального резерву Київської області у 2020 році» в якому чітко вказана назва предмету закупівлі, Замовником не розглядатимуться пропозиції з аналогом або еквівалентом товару.
Враховуючи той факт, що річний план закупівель на 2020 рік складається на основі «Переліку матеріальних цінностей, які необхідно придбати до матеріального резерву Київської області у 2020 році» в якому чітко вказана назва предмету закупівлі, Замовником не розглядатимуться пропозиції з аналогом або еквівалентом товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ" #3159221432 |
Переможець |
189 981,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Платіжне доручення № 8 | укладений |
26 жовтня 2020 14:48
|
Договір № 13-10 | укладений |
12 жовтня 2020 11:02
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 жовтня 2020 11:05
|
189 981,00 UAH | UA358201720344271006100015163 ДЦЗО ВПО Київської ОДА |
UA443808050000000026000588229 ФОП Швець А.С. |
Оплачений |