Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2: Офісні меблі (Шафа для документів верхня частина шафи без дверей; Шафа для одягу зі штангою для одягу; Стіл робочий; Стіл; Стіл робочий прямий; Стілець дерев’яний; Крісло офісне; Стінка з гардеробом; Тумба приставна; Тумба стаціонарна з полкою; Тумба стаціонарна з ящиками; Дошка навчальна)
Очікувана вартість
251 850,00 UAH
UA-2020-09-25-006386-a 236f20a2d63d412ba9ea338035b2d6ff
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmuofficial.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 251 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 259,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Шафа для документів скляні двері

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Шафа для документів верхня частина шафи без дверей;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 штуки
Шафа для одягу зі штангою для одягу;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
36 штуки
Стіл робочий прямий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
75 штуки
Стілець дерев’яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
18 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Стінка з гардеробом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба приставна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
18 штуки
Тумба стаціонарна з полкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
18 штуки
Тумба стаціонарна з ящиками;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Дошка навчальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Дошка навчальна маркерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 17:02
ОПИС ЗМІН 02102020.docx
02 жовтня 2020 17:02
ТД офісні меблі фармхімії 02102020.doc
02 жовтня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 17:02
ОПИС ЗМІН 02102020.docx
02 жовтня 2020 17:02
ТД офісні меблі фармхімії 02102020.doc
25 вересня 2020 12:38
ТД офісні меблі фармхімії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога надання сертифікатів
Дата подання: 25 вересня 2020 13:09
Дата відповіді: 28 вересня 2020 11:07
В Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати: У складі тендерної пропозиції учасник має надати: - документи, що підтверджують якість та безпечність запропонованого товару (сертифікати якості, відповідності або інше) З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними, дискримінаційними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно п.п. 3 та 4 ч. 2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаю Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Надання документів, що підтверджують якість запропонованої продукції не суперечить законодавству України. Добровільна сертифікація законодавством не заборонена. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для впевненості, що запропонований товар буде безпечним для здоров’я людей, навколишнього середовища та відповідає вимогам до якості, що зазвичай ставляться до такого товару. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Відповідно кількість таких компаній учасників необмежена. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів про якість запропонованого ними товару не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене не вбачаю необхідності та правових підстав для задоволення вимоги у зв’язку з чим, приймаю рішення відмовити у задоволені вимоги.
Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2020 13:13
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:52
Просимо Замовника надати більш детальний опис, технічні характеристики, зображення або креслення предмета закупівлі задля підготовки більш обґрунтованої та точної тендерної пропозиції.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються. Всі необхідні характеристики вказані в тендерній документації. Вимагати від учасників конкретні марки та моделі НМУ ім. О.О. Богомольця не має права.
Можливість отримання сертифікатів
Дата подання: 28 вересня 2020 12:01
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:25
Шановний замовник, у своїй відповіді ви вказуєте, що Учасник має можливість провести добровільну сертифікацію та подати в складі тендерної пропозиції сертифікати на меблі. Зазначимо, що регламент проведення добровільної сертифікації унеможливлює проведення даної процедури у строк, що є від моменту публікації даної закупівлі до закінчення строку подачі тендерних пропозицій учасниками. В цей термін неможливо отримати сертифікати фізично. Тому вважаємо дану норму дискримінаційною, а отже - незаконною. Просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно п.п. 3 та 4 ч. 2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаю Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Надання документів, що підтверджують якість запропонованої продукції не суперечить законодавству України. Добровільна сертифікація законодавством не заборонена. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для впевненості, що запропонований товар буде безпечним для здоров’я людей, навколишнього середовища та відповідає вимогам до якості, що зазвичай ставляться до такого товару. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Відповідно кількість таких компаній учасників необмежена. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів про якість запропонованого ними товару не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене не вбачаю необхідності та правових підстав для задоволення вимоги у зв’язку з чим, приймаю рішення відмовити у задоволені вимоги.
Прошу звернути увагу на те, що оголошувати переможця не маючи жодного підтвердження якості запропонованого ним товару та і взагалі уявлення про його товар було б верхом нерозважливості, а отже вимоги про надання документів про якість обладнання зняті не будуть в жодному разі. Запропонована в тендерній документація форма підтвердження передбачає надання будь-якого зручного для учасника підтвердження якості товару і жодним чином не обмежує його в виборі форм такого підтвердження.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій