Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22350195 |
Місцезнаходження: | 79054, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Караджича, 7 |
Контактна особа: |
Власенко Ярина Андріївна +380639942382 school75lu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2020 12:34 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 7 712 069,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 560,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 12:30 |
ДОДАТОК 5.docx | |
25 вересня 2020 12:30 |
ДОДАТОК 4.docx | |
25 вересня 2020 12:30 |
ДОДАТОК 3.docx | |
25 вересня 2020 12:30 |
ДОДАТОК 2.docx | |
25 вересня 2020 12:30 |
ДОДАТОК 1.docx | |
25 вересня 2020 12:30 |
Тендерна документація _Ліцей75.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-11-000024 ● 553dde9ba7fd4f98b7219c36547b1124
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2021 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2021 № 5
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2021 № 5.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-25-006211-a, 25.09.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK2-13-1.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 13:23:47
Про надання пояснень
Дата: 20.01.2021
У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
В електронній Замовником у інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro опубліковано 09.12.2020 повідомлення про внесення змін до Договору від 19.01.2021 №1 (далі – Договір №1) проте зміни до Договору №1 не завантажено в систему закупівель.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити та конкретизувати зміни до Договору №1 та причини не завантаження змін до Договору №1 так як вони стосувалися зменшення обсягів закупівлі за укладеним Договором №1.
Просимо надати усі підтверджуючі документи та пояснити причини та підстави не оприлюднення змін від 17.01.2021 до Договору №1.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-21 16:51:21
Пояснення
У відповідь на запитання під час проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) повідомляємо наступне:
Датою публікації змін до Договору № 1 є 17.12.2020р. 09:43. Враховуючи те, що Додаткова угода № 1 укладена сторонами 16.12.2020р., вважаємо, що мають місце технічні причини роботи сайту системи Прозорро. Окрім цього, саме через технічні причини не було оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 16.12.2020р.
Щодо підстав зменшення обсягів закупівлі, оприлюднюємо висновок Управління фінансового контролю Львівської міської ради від 02.12.2020р., де встановлено, що обсяги робіт та матеріалів зазначених в п.6 та п.13 дефектного акту та локального кошторису №02-001-001 не відповідають техніко-економічним показникам проектно-кошторисної документації. У висновку зазначається про погодження кошторисної вартості виконання робіт з капітального ремонту спортивного майданчика ліцею №75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7 у м. Львові в сумі 4420028,00грн.,про що сторонами укладена Додаткова угода №1 від 16.12.2020р.
Висновок Управління фінансового контролю ЛМР та Додаткову угоду № 1 додаємо.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 14:23:48
НА ЗАМІНУ про надання пояснення
Дата: 20.01.2021
У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro опубліковано 09.12.2020 повідомлення про внесення змін до Договору від 19.01.2021 №1 (далі – Договір №1) проте зміни до Договору №1 не завантажено в систему закупівель.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити та конкретизувати зміни до Договору №1 та причини не завантаження змін до Договору №1 так як вони стосувалися зменшення обсягів закупівлі за укладеним Договором №1.
Просимо надати усі підтверджуючі документи та пояснити причини та підстави не оприлюднення змін від 09.12.2020 до Договору №1.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-21 16:52:32
Пояснення
У відповідь на запитання під час проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) повідомляємо наступне:
Датою публікації змін до Договору № 1 є 17.12.2020р. 09:43. Враховуючи те, що Додаткова угода № 1 укладена сторонами 16.12.2020р., вважаємо, що мають місце технічні причини роботи сайту системи Прозорро. Окрім цього, саме через технічні причини не було оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 16.12.2020р.
Щодо підстав зменшення обсягів закупівлі, оприлюднюємо висновок Управління фінансового контролю Львівської міської ради від 02.12.2020р., де встановлено, що обсяги робіт та матеріалів зазначених в п.6 та п.13 дефектного акту та локального кошторису №02-001-001 не відповідають техніко-економічним показникам проектно-кошторисної документації. У висновку зазначається про погодження кошторисної вартості виконання робіт з капітального ремонту спортивного майданчика ліцею №75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7 у м. Львові в сумі 4420028,00грн.,про що сторонами укладена Додаткова угода №1 від 16.12.2020р.
Висновок Управління фінансового контролю ЛМР та Додаткову угоду № 1 додаємо.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 14:23:53
НА ЗАМІНУ про надання пояснення
Дата: 20.01.2021
У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro опубліковано 09.12.2020 повідомлення про внесення змін до Договору від 19.01.2021 №1 (далі – Договір №1) проте зміни до Договору №1 не завантажено в систему закупівель.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити та конкретизувати зміни до Договору №1 та причини не завантаження змін до Договору №1 так як вони стосувалися зменшення обсягів закупівлі за укладеним Договором №1.
Просимо надати усі підтверджуючі документи та пояснити причини та підстави не оприлюднення змін від 09.12.2020 до Договору №1.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-21 16:53:40
Пояснення
У відповідь на запитання під час проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) повідомляємо наступне:
Датою публікації змін до Договору № 1 є 17.12.2020р. 09:43. Враховуючи те, що Додаткова угода № 1 укладена сторонами 16.12.2020р., вважаємо, що мають місце технічні причини роботи сайту системи Прозорро. Окрім цього, саме через технічні причини не було оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 16.12.2020р.
Щодо підстав зменшення обсягів закупівлі, оприлюднюємо висновок Управління фінансового контролю Львівської міської ради від 02.12.2020р., де встановлено, що обсяги робіт та матеріалів зазначених в п.6 та п.13 дефектного акту та локального кошторису №02-001-001 не відповідають техніко-економічним показникам проектно-кошторисної документації. У висновку зазначається про погодження кошторисної вартості виконання робіт з капітального ремонту спортивного майданчика ліцею №75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7 у м. Львові в сумі 4420028,00грн.,про що сторонами укладена Додаткова угода №1 від 16.12.2020р.
Висновок Управління фінансового контролю ЛМР та Додаткову угоду № 1 додаємо.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-26 13:16:03
Роз'яснення щодо висновку
За результатами висновку Західного офісу Держаудитслужби уповноважена особа Замовника повідомляє наступне:
1. Внесення змін до Договору №1 відбулось шляхом укладення Додаткової угоди№1 від 16.12.2020р. (дата публікації 17.12.2020р.). Проте, під час внесення відомостей у систему Прозорро, уповноваженою особою технічно помилково було обрано дату 09.12.2020р., оскільки дати 09.12.2020 та 16.12.2020 по вертикалі межують одна з одною. (календар додається).
Зважаючи на це, датою внесення змін до Договору №1 шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 16.12.2020р. просимо вважати 16.12.2020р.
2. Висновком Західного офісу Держаудитслужби визначене зобов’язання щодо здійснення заходів щодо вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення у встановленому порядку додаткової угоди №1 до договору.
Вважається за необхідне внести роз’яснення щодо технічної можливості оприлюднення Додаткової угоди №1 у встановленому порядку, оскільки Додаткова угода №1 укладена 16.12.2020р.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Промстильсервіс" |
4 880 921,00
UAH з ПДВ
|
4 880 921,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПРОМТЕХІМПЕКС |
5 278 467,60
UAH з ПДВ
|
5 278 467,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
6 149 999,96
UAH з ПДВ
|
6 149 999,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОКСІС ГРУП" |
6 469 608,00
UAH з ПДВ
|
6 469 608,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Промстильсервіс" #35186350 |
Відхилено |
4 880 921,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 12:32
|
ПП ПРОМТЕХІМПЕКС #33358702 |
Відхилено |
5 278 467,60
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 18:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Відхилено |
6 149 999,96
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 17:50
|
ТОВ "РОКСІС ГРУП" #38905242 |
Переможець |
6 469 608,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 17:17
|
Додатковии_ договір 6.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2022 18:53
|
Додаткова угода 5-Роксіс Груп.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 18:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 19:26
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 19:02
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 15:30
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 18:33
|
Додаткова_Угода2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 12:21
|
Договір_РоксісГруп.pdf | укладений |
19 листопада 2020 12:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Відповідно до ухвали ЛМР №313 від 11.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до кошторисних призначень на 2022 рік (згідно ухвали ЛМР від 17.02 2022р. № 1985), зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (Обсяг та фінансування виконаних робіт у 2022р.) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |