Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7 у м. Львові
Очікувана вартість
7 712 069,20 UAH
UA-2020-09-25-006211-a fac9ddc790954bc6aa742f5d975a777e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власенко Ярина Андріївна

+380639942382 school75lu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22350195
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Караджича, 7
Контактна особа: Власенко Ярина Андріївна
+380639942382
school75lu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 12:34
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:33
Очікувана вартість: 7 712 069,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 560,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Учасники погоджуються з мовою підготовки тендерних пропозицій шляхом подання згоди у тендерній пропозиції. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Категорія замовника відповідно до п.3 ч. 4 ст. 2 Закону Українки «Про публічні закупівлі» — юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7 у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, Львів, вул. Караджича, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:30
ДОДАТОК 5.docx
25 вересня 2020 12:30
ДОДАТОК 4.docx
25 вересня 2020 12:30
ДОДАТОК 3.docx
25 вересня 2020 12:30
ДОДАТОК 2.docx
25 вересня 2020 12:30
ДОДАТОК 1.docx
25 вересня 2020 12:30
Тендерна документація _Ліцей75.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-11-000024 ● 553dde9ba7fd4f98b7219c36547b1124
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2021 09:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.01.2021 № 5

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2021 № 5.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-25-006211-a, 25.09.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK2-13-1.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 13:23:47

Про надання пояснень

Дата: 20.01.2021
У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
В електронній Замовником у інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro опубліковано 09.12.2020 повідомлення про внесення змін до Договору від 19.01.2021 №1 (далі – Договір №1) проте зміни до Договору №1 не завантажено в систему закупівель.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити та конкретизувати зміни до Договору №1 та причини не завантаження змін до Договору №1 так як вони стосувалися зменшення обсягів закупівлі за укладеним Договором №1.
Просимо надати усі підтверджуючі документи та пояснити причини та підстави не оприлюднення змін від 17.01.2021 до Договору №1.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 16:51:21

Пояснення

У відповідь на запитання під час проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) повідомляємо наступне:
Датою публікації змін до Договору № 1 є 17.12.2020р. 09:43. Враховуючи те, що Додаткова угода № 1 укладена сторонами 16.12.2020р., вважаємо, що мають місце технічні причини роботи сайту системи Прозорро. Окрім цього, саме через технічні причини не було оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 16.12.2020р.
Щодо підстав зменшення обсягів закупівлі, оприлюднюємо висновок Управління фінансового контролю Львівської міської ради від 02.12.2020р., де встановлено, що обсяги робіт та матеріалів зазначених в п.6 та п.13 дефектного акту та локального кошторису №02-001-001 не відповідають техніко-економічним показникам проектно-кошторисної документації. У висновку зазначається про погодження кошторисної вартості виконання робіт з капітального ремонту спортивного майданчика ліцею №75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7 у м. Львові в сумі 4420028,00грн.,про що сторонами укладена Додаткова угода №1 від 16.12.2020р.
Висновок Управління фінансового контролю ЛМР та Додаткову угоду № 1 додаємо.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 14:23:48

НА ЗАМІНУ про надання пояснення

Дата: 20.01.2021
У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro опубліковано 09.12.2020 повідомлення про внесення змін до Договору від 19.01.2021 №1 (далі – Договір №1) проте зміни до Договору №1 не завантажено в систему закупівель.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити та конкретизувати зміни до Договору №1 та причини не завантаження змін до Договору №1 так як вони стосувалися зменшення обсягів закупівлі за укладеним Договором №1.
Просимо надати усі підтверджуючі документи та пояснити причини та підстави не оприлюднення змін від 09.12.2020 до Договору №1.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 16:52:32

Пояснення

У відповідь на запитання під час проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) повідомляємо наступне:
Датою публікації змін до Договору № 1 є 17.12.2020р. 09:43. Враховуючи те, що Додаткова угода № 1 укладена сторонами 16.12.2020р., вважаємо, що мають місце технічні причини роботи сайту системи Прозорро. Окрім цього, саме через технічні причини не було оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 16.12.2020р.
Щодо підстав зменшення обсягів закупівлі, оприлюднюємо висновок Управління фінансового контролю Львівської міської ради від 02.12.2020р., де встановлено, що обсяги робіт та матеріалів зазначених в п.6 та п.13 дефектного акту та локального кошторису №02-001-001 не відповідають техніко-економічним показникам проектно-кошторисної документації. У висновку зазначається про погодження кошторисної вартості виконання робіт з капітального ремонту спортивного майданчика ліцею №75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7 у м. Львові в сумі 4420028,00грн.,про що сторонами укладена Додаткова угода №1 від 16.12.2020р.
Висновок Управління фінансового контролю ЛМР та Додаткову угоду № 1 додаємо.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 14:23:53

НА ЗАМІНУ про надання пояснення

Дата: 20.01.2021
У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro опубліковано 09.12.2020 повідомлення про внесення змін до Договору від 19.01.2021 №1 (далі – Договір №1) проте зміни до Договору №1 не завантажено в систему закупівель.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити та конкретизувати зміни до Договору №1 та причини не завантаження змін до Договору №1 так як вони стосувалися зменшення обсягів закупівлі за укладеним Договором №1.
Просимо надати усі підтверджуючі документи та пояснити причини та підстави не оприлюднення змін від 09.12.2020 до Договору №1.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 16:53:40

Пояснення

У відповідь на запитання під час проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчика ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7, Львів. ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-006211-a) повідомляємо наступне:
Датою публікації змін до Договору № 1 є 17.12.2020р. 09:43. Враховуючи те, що Додаткова угода № 1 укладена сторонами 16.12.2020р., вважаємо, що мають місце технічні причини роботи сайту системи Прозорро. Окрім цього, саме через технічні причини не було оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 16.12.2020р.
Щодо підстав зменшення обсягів закупівлі, оприлюднюємо висновок Управління фінансового контролю Львівської міської ради від 02.12.2020р., де встановлено, що обсяги робіт та матеріалів зазначених в п.6 та п.13 дефектного акту та локального кошторису №02-001-001 не відповідають техніко-економічним показникам проектно-кошторисної документації. У висновку зазначається про погодження кошторисної вартості виконання робіт з капітального ремонту спортивного майданчика ліцею №75 імені Лесі Українки Львівської міської ради на вул. Караджича, 7 у м. Львові в сумі 4420028,00грн.,про що сторонами укладена Додаткова угода №1 від 16.12.2020р.
Висновок Управління фінансового контролю ЛМР та Додаткову угоду № 1 додаємо.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-26 13:16:03

Роз'яснення щодо висновку

За результатами висновку Західного офісу Держаудитслужби уповноважена особа Замовника повідомляє наступне:
1. Внесення змін до Договору №1 відбулось шляхом укладення Додаткової угоди№1 від 16.12.2020р. (дата публікації 17.12.2020р.). Проте, під час внесення відомостей у систему Прозорро, уповноваженою особою технічно помилково було обрано дату 09.12.2020р., оскільки дати 09.12.2020 та 16.12.2020 по вертикалі межують одна з одною. (календар додається).
Зважаючи на це, датою внесення змін до Договору №1 шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 16.12.2020р. просимо вважати 16.12.2020р.
2. Висновком Західного офісу Держаудитслужби визначене зобов’язання щодо здійснення заходів щодо вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення у встановленому порядку додаткової угоди №1 до договору.
Вважається за необхідне внести роз’яснення щодо технічної можливості оприлюднення Додаткової угоди №1 у встановленому порядку, оскільки Додаткова угода №1 укладена 16.12.2020р.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Промстильсервіс" 4 880 921,00
UAH з ПДВ
4 880 921,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРОМТЕХІМПЕКС 5 278 467,60
UAH з ПДВ
5 278 467,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 6 149 999,96
UAH з ПДВ
6 149 999,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОКСІС ГРУП" 6 469 608,00
UAH з ПДВ
6 469 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:44
Статут.pdf
09 жовтня 2020 17:44
Паспорт директор.pdf
09 жовтня 2020 17:43
Ліцензія.pdf
09 жовтня 2020 17:43
Посвідчення ОП 1.jpeg
09 жовтня 2020 17:43
Оренда техніки.rar
09 жовтня 2020 17:43
Працівники.rar
09 жовтня 2020 17:43
Ліцей 75 (№1).rar
09 жовтня 2020 17:43
Проект договору.rar
09 жовтня 2020 17:43
Ліцей 75 (№3).rar
09 жовтня 2020 17:43
ОП.rar
09 жовтня 2020 17:43
Пропозиція.rar
09 жовтня 2020 17:43
Диплом директора.pdf
09 жовтня 2020 17:43
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2020 17:43
Диплом виконроба.pdf
09 жовтня 2020 17:43
наказ виконроб.jpeg
09 жовтня 2020 17:43
Ліцей 75 (№2).rar
09 жовтня 2020 17:43
кошторис.rar
09 жовтня 2020 17:43
Тех. завдання.rar

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:52
щодо мови.pdf
09 жовтня 2020 14:52
тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 14:52
субпідряд.pdf
09 жовтня 2020 14:52
проект договору.pdf
09 жовтня 2020 14:52
право підписувати.pdf
09 жовтня 2020 14:52
МИШОЛІВСЬКИЙ паспорт.PDF
09 жовтня 2020 14:52
кошторис.rar
09 жовтня 2020 14:52
згода з істотними.pdf
09 жовтня 2020 14:52
гарант на матеріали.pdf
09 жовтня 2020 14:52
гарант лист на роботи.pdf
09 жовтня 2020 14:52
37.ліцензія.pdf
09 жовтня 2020 14:52
23.витяг пдв новий.PDF
09 жовтня 2020 14:52
22.Статут 2019.PDF
09 жовтня 2020 14:51
17.баланс 2020 1 кв.pdf
09 жовтня 2020 14:51
17.баланс 2019.pdf
09 жовтня 2020 14:51
17.баланс 2 кв 2020.pdf
09 жовтня 2020 14:51
16.копії КБ3 Мелітополь.pdf
09 жовтня 2020 14:51
15.відгук УДЮМК.pdf
09 жовтня 2020 14:51
15.Відгук від замовника.jpg
09 жовтня 2020 14:51
14.договір удюмк_КБ3.pdf
09 жовтня 2020 14:51
13.довідка про досвід.pdf
09 жовтня 2020 14:51
2.договір оренди.pdf
09 жовтня 2020 14:51
11.звіт 1-ДФ.pdf
09 жовтня 2020 14:51
1.довідка про техніку.pdf
09 жовтня 2020 14:51
8.трудові книжки.pdf
09 жовтня 2020 14:51
7.дипломи ІТП.pdf
09 жовтня 2020 14:51
4. документи на техніку.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2020 09:46
Електронний підпис
11 жовтня 2020 09:44
541.imd
10 жовтня 2020 17:16
541.imd
09 жовтня 2020 21:29
Електронний підпис
09 жовтня 2020 21:29
57. Документи про етику..pdf
09 жовтня 2020 21:29
44. Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 21:29
59. Лист - згода.pdf
09 жовтня 2020 21:28
49. Витяг пл. ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 21:28
48. Витяг ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 21:28
47. Виписка ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 21:28
35.4. Декларація ОП.pdf
09 жовтня 2020 21:28
38.2 Довіреність.pdf
09 жовтня 2020 21:28
35.5 лист щодо техніки.pdf
09 жовтня 2020 21:28
33.1 довідка про ЗП.pdf
09 жовтня 2020 21:28
32. Згода з ТЗ.pdf
09 жовтня 2020 21:28
19.8. ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 21:28
19.1. ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 21:28
19.3. ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 21:28
19.5. ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 21:28
19.4 ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 21:28
19.2. ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 21:28
15. Фін.звітність.pdf
09 жовтня 2020 21:28
18.2. Фін.звітність.pdf
09 жовтня 2020 21:27
10. Штатний розпис.pdf
09 жовтня 2020 21:27
5.2. Лист-пояснення.pdf
09 жовтня 2020 21:27
535.imd
09 жовтня 2020 21:27
45.4.Протокол Заг.зборів.pdf
09 жовтня 2020 21:27
36. Захист довкілля.pdf
09 жовтня 2020 21:27
19.6. ВПВ 17.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:33
Довідка ст.17
16 листопада 2020 16:33
Довідка ДПІ
16 листопада 2020 16:33
Довідка про несудимість
09 жовтня 2020 17:33
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:28
Штатний розпис.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Техпаспорт ФОП Васьо.zip
09 жовтня 2020 17:28
Техпаспорт КАМАЗ.pdf
09 жовтня 2020 17:28
Технічні вимоги.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Лист згода про ціну.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Тендерна пропозиція.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Лист згода про мову.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Лист згода Компресори.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Кошторисні розрахунки.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Проект Договору.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Звітність 2019р..PDF
09 жовтня 2020 17:28
Звітність 1-ДФ 3 кв..PDF
09 жовтня 2020 17:28
Звітність 1 півріччя.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Посвідчення з ОП.pdf
09 жовтня 2020 17:28
Довіреність.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Довідка ст.17.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Довідка робітники.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Захист перс.даних.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Дозвіл РОКСІС ГРУП.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Оробка даних.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Довідка про санкції.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Довідка про реквізити.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Довідка про помилки.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Договір оренди офісу.PDF
09 жовтня 2020 17:28
Довідка про переможця.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Довідка про іТР.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Довідка про ЗП.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Гар.лист про валюту.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Гар.лист про 24 год.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Гар.лист Замовнику.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Довідка про АП.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Відгук Бандери.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Витяг з ПДВ.PDF
09 жовтня 2020 17:27
АП_ наказ.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Диплом інженера з ОП.pdf
09 жовтня 2020 17:27
Гарант.лист про 3 роки.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Гар.лист про термін.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Гар.лист про матеріали.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Гар.лист про демпінг.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Акт серпень Бандери.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Акт серпень П.Орлика.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Акт листопад Бандери.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Акт грудень Бандери.PDF
09 жовтня 2020 17:27
Акт грудень Бандери (2).PDF
09 жовтня 2020 17:27
Акт вересень П.Орлика.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Промстильсервіс"

ПП ПРОМТЕХІМПЕКС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВ "РОКСІС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Промстильсервіс"
#35186350
Відхилено 4 880 921,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 12:32
ПП ПРОМТЕХІМПЕКС
#33358702
Відхилено 5 278 467,60
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 18:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Відхилено 6 149 999,96
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 17:50
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
#38905242
Переможець 6 469 608,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
#38905242
6 469 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 17:17
Додатковии_ договір 6.pdf зміни до договору
03 січня 2023 17:16
Електронний підпис укладений
29 вересня 2022 18:53
Додаткова угода 5-Роксіс Груп.pdf зміни до договору
29 вересня 2022 18:52
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 19:26
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
05 січня 2022 19:02
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:30
Додаткова угода_3.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 18:33
Додаткова_Угода2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 12:21
Договір_РоксісГруп.pdf укладений
19 листопада 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Відповідно до ухвали ЛМР №313 від 11.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень на 2022 рік (згідно ухвали ЛМР від 17.02 2022р. № 1985), зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (Обсяг та фінансування виконаних робіт у 2022р.)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML