Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серверне обладнання
Server equipment
Очікувана вартість
8 264 000,00 UAH
UA-2020-09-25-006054-a dcc7988d35d6422cbabb4dc180a448a2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якіменко Олена

+380506250829 HELENA.YAKIMENKO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: МІНІСТЕРСТВО У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 42657144
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 12
Контактна особа: Якіменко Олена
+380506250829
HELENA.YAKIMENKO@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: MINISTRY OF VETERANS AFFAIRS OF UKRAINE
National ID: 42657144
Contact point: Yakimenko Olena Oleksandrivna
+380506250829
HELENA.YAKIMENKO@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 13:00
Очікувана вартість: 8 264 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 247920 UAH
Publication date: 25 вересня 2020 12:25
Enquiries until: 18 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 8 264 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 82 640 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 1.9. розділу 1 тендерної документації. Номенклатура: ДК 021:2015 - 48821000-9 Мережеві сервери ДК 021:2015 - 48823000-3 Файлові сервери
The tender proposals should be prepared - according to item 1.9. section 1 of the tender documentation.
Nomenclature: DC 021: 2015 - 48821000-9 Network servers.
DC 021: 2015 - 48823000-3 File servers.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комп.
Серверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, провулок Музейний, 12
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Server equipment
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 25 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару за Видатковою накладною. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 21:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 21:02
ТД_ЗМІНИ 4.docx
20 жовтня 2020 21:02
ТД_ЗМІНИ ТЕРМІНУ.docx
20 жовтня 2020 21:02
Додаток_4_Проeкт_Договору_ЗМІНИ_4.docx
20 жовтня 2020 21:02
ЗМІНИ_4.docx
20 жовтня 2020 21:02
Додаток_2_до_ТД_-_ТЗ_ЗМІНИ_4.docx
20 жовтня 2020 21:02
Протокол №45 від 20-10-2020 Сервери_ЗМІНИ_4.pdf
16 жовтня 2020 18:23
ЗМІНИ_3.docx
16 жовтня 2020 18:11
№ 42 протокол від 15.10.2020 зміни_3 до ТД сервера.pdf
16 жовтня 2020 18:11
Додаток_4_Проeкт_Договору_ЗМІНИ_3.docx
13 жовтня 2020 10:27
№ 40 протокол 12.10.2020 Сервери Зміни_2.pdf
13 жовтня 2020 10:27
Зміни до Тендерної документації_2.docx
13 жовтня 2020 10:27
Додаток_4_Проeкт_Договiру_ЗМІНИ_2.docx
13 жовтня 2020 10:27
Додаток_2_до_ТД_-_ТЗ_ЗМІНИ_2.docx
13 жовтня 2020 10:27
Додаток_1_до_ТД_-_перелiк_необхiдних_документiв_ЗМІНИ_2.docx
01 жовтня 2020 12:19
Протокол 39.pdf
01 жовтня 2020 12:19
Зміни до Д1 Тендерної документації.docx
01 жовтня 2020 12:19
Додаток_1_до_ТД_-_перелiк_необхiдних_документiв_ЗМІНИ.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_5_до_ТД_-_Документи,_що_надаються_переможцем.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_4_Проeкт_Договiру.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_3_до_ТД_-_Квалiфiкацiйнi_вимоги.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_2_до_ТД_-_ТЗ.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_1_до_ТД_-_перелiк_необхiдних_документiв.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток 7.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток 6.docx
25 вересня 2020 12:22
ТД.docx
25 вересня 2020 12:22
Оголошення.docx
20 жовтня 2020 21:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 21:02
ТД_ЗМІНИ 4.docx
20 жовтня 2020 21:02
ТД_ЗМІНИ ТЕРМІНУ.docx
20 жовтня 2020 21:02
Додаток_4_Проeкт_Договору_ЗМІНИ_4.docx
20 жовтня 2020 21:02
ЗМІНИ_4.docx
20 жовтня 2020 21:02
Додаток_2_до_ТД_-_ТЗ_ЗМІНИ_4.docx
20 жовтня 2020 21:02
Протокол №45 від 20-10-2020 Сервери_ЗМІНИ_4.pdf
16 жовтня 2020 18:23
ЗМІНИ_3.docx
16 жовтня 2020 18:11
ЗМІНИ_3.docx
16 жовтня 2020 18:11
№ 42 протокол від 15.10.2020 зміни_3 до ТД сервера.pdf
16 жовтня 2020 18:11
Додаток_4_Проeкт_Договору_ЗМІНИ_3.docx
13 жовтня 2020 10:27
№ 40 протокол 12.10.2020 Сервери Зміни_2.pdf
13 жовтня 2020 10:27
Зміни до Тендерної документації_2.docx
13 жовтня 2020 10:27
Додаток_4_Проeкт_Договiру_ЗМІНИ_2.docx
13 жовтня 2020 10:27
Додаток_2_до_ТД_-_ТЗ_ЗМІНИ_2.docx
13 жовтня 2020 10:27
Додаток_1_до_ТД_-_перелiк_необхiдних_документiв_ЗМІНИ_2.docx
01 жовтня 2020 12:19
Протокол 39.pdf
01 жовтня 2020 12:19
Зміни до Д1 Тендерної документації.docx
01 жовтня 2020 12:19
Додаток_1_до_ТД_-_перелiк_необхiдних_документiв_ЗМІНИ.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_5_до_ТД_-_Документи,_що_надаються_переможцем.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_4_Проeкт_Договiру.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_3_до_ТД_-_Квалiфiкацiйнi_вимоги.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_2_до_ТД_-_ТЗ.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток_1_до_ТД_-_перелiк_необхiдних_документiв.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток 7.docx
25 вересня 2020 12:22
Додаток 6.docx
25 вересня 2020 12:22
ТД.docx
25 вересня 2020 12:22
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-006054-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:33447399
Дата подання: 15 жовтня 2020 16:12
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Міністерством у справах ветеранів України (далі – Замовник) 25.09.2020 року було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету «Мережеві сервери» за кодом ДК 021:2015 - 48821000-9, «Файлові сервери» за кодом ДК 021:2015 - 48823000-3, якому електронною системою закупівель було присвоєно ідентифікатор: UA-2020-09-25-006054-a.
Пунктом 1.6 розділу 1 тендерної документації встановлено Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до Тендерної документації визначається перелік обладнання, та їх технічні вимоги, а саме: 1) Відмовостійкий кластер міжмережевих екранів наступного покоління з 3-річними підписками безпеки, з системою централізованого керування – 1 комплект (2 екрани); 2) Віртуалізований серверний кластер – 1 комплект (3 сервери); 3) Оперативна система зберігання даних – 1 комплект (2 сервери).
Повідомляємо, що відповідно до вказаних показників в таблиці 2.3 Додатку 2 до тендерної документації, учасники можуть запропонувати тільки одну модель, на котру й вказує Замовник, що унеможливлює конкуренцію та порушує умови чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Таким чином, можна підібрати за сукупністю вимог лише системи зберігання даних від виробника NetApp, які можуть відповідати заданим вимогам, особливо за п.3 «Розширення: … - Можливість розширення до 280 накопичувачів в межах кластеру …», п. 4. «Накопичувачі: - Не менш 24 дисків SSD 900ГБ 12G SAS» (тобто не вказано формулювання «не менше ніж»), п. 5. «Порти: … Підтримка протоколів FC, FCoE, iSCSI, NFS, pNFS, CIFS/SMB». Підтвердження чого можна знайти за посиланням: https://www.content.shi.com/SHIcom/ContentAttachmentImages/SharedResources/FBLP/NetApp/PDFs/netapp-070119-NetApp-AFF-C190-Datasheet.pdf.
Крім того, в Додатку 3 (проект ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРІВ) до тендерної документації вказано певні моделі товарів, які пропонуються для закупівлі, а саме:
1) Firepower Management Center (FMC) 2х Cisco Firepower 1120 NGFW Appliance з Cisco FPR1120 Threat Defense Threat, Malware and URL 3Y Subs – 2 екрани (1 комплект)
2) 3х Cisco C220 M5SX w/2x4210R,12x16GB mem, VIC1457 + CWOM + VMware vSphere 6 Standard – 3 сервери (1 комплект)
3) 1x NetApp AFF C190, 24X960GB, HA, Flash Bundle – 2 сервери (1 комплект)
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Згідно з частиною 4 статті 23 Закону, Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Замовник діями порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що відображені в статті 5 Закону, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям та зловживанням.
З огляду на вище викладене вимагаємо внести зміни до технічної специфікації, що міститься в Додатку 2 до тендерної документації таким чином, щоб відповідно до вимог можна було підібрати два або більше виробника відповідної продукції. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України на підставі статті 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 жовтня 2020 16:13
Причина: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер вимоги: UA-2020-09-25-006054-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:33447399
Дата подання: 15 жовтня 2020 16:14
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Міністерством у справах ветеранів України (далі – Замовник) 25.09.2020 року було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету «Мережеві сервери» за кодом ДК 021:2015 - 48821000-9, «Файлові сервери» за кодом ДК 021:2015 - 48823000-3, якому електронною системою закупівель було присвоєно ідентифікатор: UA-2020-09-25-006054-a.
Пунктом 1.6 розділу 1 тендерної документації встановлено Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до Тендерної документації визначається перелік обладнання, та їх технічні вимоги, а саме: 1) Відмовостійкий кластер міжмережевих екранів наступного покоління з 3-річними підписками безпеки, з системою централізованого керування – 1 комплект (2 екрани); 2) Віртуалізований серверний кластер – 1 комплект (3 сервери); 3) Оперативна система зберігання даних – 1 комплект (2 сервери).
Повідомляємо, що відповідно до вказаних показників в таблиці 2.3 Додатку 2 до тендерної документації, учасники можуть запропонувати тільки одну модель, на котру й вказує Замовник, що унеможливлює конкуренцію та порушує умови чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Таким чином, можна підібрати за сукупністю вимог лише системи зберігання даних від виробника NetApp, які можуть відповідати заданим вимогам, особливо за п.3 «Розширення: … - Можливість розширення до 280 накопичувачів в межах кластеру …», п. 4. «Накопичувачі: - Не менш 24 дисків SSD 900ГБ 12G SAS» (тобто не вказано формулювання «не менше ніж»), п. 5. «Порти: … Підтримка протоколів FC, FCoE, iSCSI, NFS, pNFS, CIFS/SMB». Підтвердження чого можна знайти за посиланням: https://www.content.shi.com/SHIcom/ContentAttachmentImages/SharedResources/FBLP/NetApp/PDFs/netapp-070119-NetApp-AFF-C190-Datasheet.pdf.
Крім того, в Додатку 3 (проект ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРІВ) до тендерної документації вказано певні моделі товарів, які пропонуються для закупівлі, а саме:
1) Firepower Management Center (FMC) 2х Cisco Firepower 1120 NGFW Appliance з Cisco FPR1120 Threat Defense Threat, Malware and URL 3Y Subs – 2 екрани (1 комплект)
2) 3х Cisco C220 M5SX w/2x4210R,12x16GB mem, VIC1457 + CWOM + VMware vSphere 6 Standard – 3 сервери (1 комплект)
3) 1x NetApp AFF C190, 24X960GB, HA, Flash Bundle – 2 сервери (1 комплект)
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Згідно з частиною 4 статті 23 Закону, Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Замовник діями порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що відображені в статті 5 Закону, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям та зловживанням.
З огляду на вище викладене вимагаємо внести зміни до технічної специфікації, що міститься в Додатках 2 та 3 до тендерної документації таким чином, щоб відповідно до вимог можна було підібрати два або більше виробника відповідної продукції. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України на підставі статті 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2020 18:19
“У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо. Відповідно до преамбули Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) останній встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додаток 2 до тендерної документації: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ до закупівлі за кодом ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери (Серверне обладнання) не містить жодної вимоги, яка може вказувати на якесь конкретне рішення чи виробника. Як відомо Замовнику існує щонайменше два виробника у світі, рішення яких відповідає мінімально встановленим вимогам Замовника. На виконання вимог пункту 1 «Інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника Технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмету закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації» розділу І «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ», що міститься у Додатку 1 до Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати довідку за встановленою формою, яка міститься в Додатку 2. Додатком 2 до тендерної документації визначено вичерпний перелік технічних вимог щодо предмету закупівлі”.
В Додатку 3 (проект ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРІВ) до тендерної документації прибрано з специфікації найменування товарів.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 листопада 2020
UA-2020-09-25-006054-adcc7988d35d6422cbabb4dc180a448a2
Найменування: МІНІСТЕРСТВО У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 42657144
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 09:49
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:49
Довідка стаття 17.pdf.p7s
12 листопада 2020 09:49
Dovidka_20309468510840254799.pdf.p7s
12 листопада 2020 09:49
Dovidka_20309468510840254799.pdf
12 листопада 2020 09:49
Довідка стаття 17.pdf
12 листопада 2020 09:49
Довідка стаття 17 частина 2.pdf
27 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:17
Технічна специфікація.pdf

Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:13
Фінансова звітність.pdf.zip
27 жовтня 2020 17:13
Протокол НР.7Z
27 жовтня 2020 17:13
Витяг із Статуту.7z
27 жовтня 2020 17:13
Банківська ліцензі1.7z
27 жовтня 2020 17:13
Лист для клієнті1.7z
27 жовтня 2020 17:13
Наказ Фролова Ю.1.7Z
27 жовтня 2020 17:13
Довідка ст.17.pdf.zip
27 жовтня 2020 17:13
Довідка.pdf.zip
27 жовтня 2020 17:13
Гарантія 98-17-728.7z
27 жовтня 2020 17:13
IT_INTEGRATOR205.pdf.zip

Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 19:46
Електронний підпис
27 жовтня 2020 19:46
Електронний підпис
27 жовтня 2020 19:46
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
27 жовтня 2020 19:46
Dovirenist Davidchuk.zip
27 жовтня 2020 19:46
Bankivska Licenzia.zip
27 жовтня 2020 19:46
Наказ№1К від 02.06.2017р.pdf
27 жовтня 2020 19:46
Копія статуту.PDF
27 жовтня 2020 19:46
Копія ОПИСУ.PDF
27 жовтня 2020 19:46
201206_19_10_73.zip
27 жовтня 2020 19:46
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 8 179 000,00
UAH з ПДВ
8 024 358,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 8 190 000,00
UAH з ПДВ
8 107 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 8 260 000,00
UAH з ПДВ
8 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 09:49
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:49
Довідка стаття 17.pdf.p7s
12 листопада 2020 09:49
Dovidka_20309468510840254799.pdf.p7s
12 листопада 2020 09:49
Dovidka_20309468510840254799.pdf
12 листопада 2020 09:49
Довідка стаття 17.pdf
12 листопада 2020 09:49
Довідка стаття 17 частина 2.pdf
27 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:17
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:13
Фінансова звітність.pdf.zip
27 жовтня 2020 17:13
Протокол НР.7Z
27 жовтня 2020 17:13
Витяг із Статуту.7z
27 жовтня 2020 17:13
Банківська ліцензі1.7z
27 жовтня 2020 17:13
Лист для клієнті1.7z
27 жовтня 2020 17:13
Наказ Фролова Ю.1.7Z
27 жовтня 2020 17:13
Довідка ст.17.pdf.zip
27 жовтня 2020 17:13
Довідка.pdf.zip
27 жовтня 2020 17:13
Гарантія 98-17-728.7z
27 жовтня 2020 17:13
IT_INTEGRATOR205.pdf.zip

Публічні документи

27 жовтня 2020 19:46
Електронний підпис
27 жовтня 2020 19:46
Електронний підпис
27 жовтня 2020 19:46
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
27 жовтня 2020 19:46
Dovirenist Davidchuk.zip
27 жовтня 2020 19:46
Bankivska Licenzia.zip
27 жовтня 2020 19:46
Наказ№1К від 02.06.2017р.pdf
27 жовтня 2020 19:46
Копія статуту.PDF
27 жовтня 2020 19:46
Копія ОПИСУ.PDF
27 жовтня 2020 19:46
201206_19_10_73.zip
27 жовтня 2020 19:46
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Переможець 8 024 358,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
8 024 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 13:22
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:54
Договір 98 від 23-11-2020.pdf укладений
23 листопада 2020 15:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2020 14:45
8 024 358,00 UAH UA378201720343190002000117797
Мінветеранів
UA093348510000000002600725551
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 024 358,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 337 393,00 UAH)