Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5 за двома лотами
Software–related services by code DK 021:2015 – 72260000-5 for two lots
Очікувана вартість
5 651 165,00 UAH
UA-2020-09-25-005617-a 072e2a022c7a484eacdea9a18984412b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Дещеня

+380443333566 iryna.deshchenia@fg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Вебсайт: http://www.fg.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Контактна особа: Ірина Дещеня
+380443333566
iryna.deshchenia@fg.gov.ua
Додаткові контактні особи: Bashchev Andrii Anatolevich
+380443333595
Bashchev@fg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPOSIT GUARANTEE FUND
National ID: 21708016
Contact point: Iryna Deshcheniа
+380443333566
iryna.deshchenia@fg.gov.ua
Additional contacts: Bashchev Andrii Anatolevich
+380443333595
Bashchev@fg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 5 651 165,00 UAH з ПДВ
Publication date: 25 вересня 2020 12:01
Enquiries until: 16 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 жовтня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 5 651 165 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Будь-які документи, складені іншою мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: у формі банківської гарантії, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 150 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Розгорнути Згорнути
All documents submitted as part of the tender proposal must be drawn up in Ukrainian. Any documents drawn up in another language must have an authentic translation into Ukrainian. The text in Ukrainian is decisive. Type of tender offer security: in the form of a bank guarantee, with obligatory imposition of an electronic digital signature. Validity of the tender offer: 150 days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання надати роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 06 жовтня 2020 11:30
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 11:37
Роз’яснення 1. Відповідно до п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовник одним з кваліфікаційних критеріїв встановив наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Далі вказано, що для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені в Таблиці 1 Додатку 2.1. та/або №2.2 до тендерної документації. В пункті 2.4. Таблиці 1 Додатку 2.1. та/або №2.2 до тендерної документації вказано, що для підтвердження наявності трудових відносин між учасником та працівниками, вказаними у таблиці №1.2, учасник надає: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників або копії інших документів, які могли б підтвердити наявність трудових відносин (копії трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або договори щодо надання послуг спеціалістами, або витяг зі штатного розпису за підписом учасника процедури закупівлі). Також вказано, що учасник має надати довідку відповідно до Таблиці 1.2. щодо наявності у штаті спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для виконання договору про закупівлю. Питання: І. чи є допустимим для підтвердження «наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надання договорів щодо надання послуг спеціалістами – фізичними особами-підприємцями (ФОП), адже такі договори з правової точки зору є підтвердженням не трудових, а господарсько-правових відносин? ІІ. Чи є допустимим вказувати цих спеціалістів (ФОП) в довідці відповідно до Таблиці 1.2. щодо наявності у штаті спеціалістів відповідної кваліфікації, незважаючи на те, що ці спеціалісти (ФОП) не значаться у штаті працівників компанії, а надають послуги згідно з договорами про надання послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до наших торгів. В якості роз’яснення до Вашого питання повідомляємо наступне:
Згідно абзацу другого пункту четвертого статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) , якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Це можуть бути в т.ч. фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в повному об’ємі, дані щодо таких співвиконавців необхідно зазначити в Таблиці 1.2 Додатку №2.1 до Тендерної документації (ТД) ( згідно Примітки у Додатку №2.1) та надати всю необхідну інформацію, яка вимагається п.п 2.2-2.4 Таблиці 1 Додатку №2.1 до ТД .
Згідно частині сьомій статті 17 Закону у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5. Лот1: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням «Система аналізу даних та аналітичної звітності».
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 184 564,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25 923,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 155000 UAH


Title: Software–related services by code DK 021:2015 – 72260000-5. Lot1: Services related to the software "Data Analysis and Analytical Reporting System".
Current status: Complete
Estimated total value: 5 184 564,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 923,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 листопада 2020 12:35
Auction planned date: 10 листопада 2020 12:35
Закінчення: 10 листопада 2020 12:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 посл
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням «Система аналізу даних та аналітичної звітності», що включають:
- консультаційні послуги та послуги з обслуговування програмного забезпечення ( щомісячні, протягом 14 місяців);
- послуги з конфігурування програмного забезпечення (за потребою, протягом 14 місяців).
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Січових Стрільців, 17
Дата доставки: 14 грудня 2020  —  17 лютого 2022

Services related to the software "Data Analysis and Analytical Reporting System", including:
- consulting services and software maintenance services (monthly, during 14 months);
- software configuration services (if necessary, during 14 months).
CPV: 72260000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1. Розрахунки за консультаційні послуги та послуги з обслуговування програмного забезпечення «Система аналізу даних та аналітичної звітності»здійснюються щомісячно протягом 10 (десяти) банківських днів від дати приймання-передачі Послуг на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі Послуг , наданих Виконавцем. 2. Розрахунки за послуги з конфігурування програмного забезпечення «Система аналізу даних та аналітичної звітності» здійснюються по факту надання послуг протягом 10 (десяти) банківських днів від дати приймання-передачі Послуг на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі Послуг, наданих Виконавцем Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Запитання до проекту договору по Лоту 1
Дата подання: 06 жовтня 2020 11:33
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 11:37
Роз’яснення: Відповідно до проекту договору по Лоту 1 передбачено надання Виконавцем трьох типів послуг, а саме: 1. Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення; 2. Послуги з обслуговування програмного забезпечення. 3. Послуги з конфігурування програмного забезпечення. В додатку №1 до цього проекту договору вказана деталізація послуг. Зокрема, Послуги за номером 2 (Послуги з обслуговування програмного забезпечення) включають в себе надання нових версій ПЗ Замовнику; внесення змін в ПЗ відповідно до завдань Замовника шляхом модифікації або видалення будь-якого об’єкта ПЗ. Послуги за номером 3 (Послуги з конфігурування програмного забезпечення) включають в себе створення нових вітрин, дашбордів, звітів (об’єктів відображення); внесення глобальних змін по реалізованим вітринам, дашбордам, процедурам завантаження; модернізація довідників (розширення і збагачення існуючих довідників для звітносіт в розрізі Фонду); створення алгоритмів контролю якості даних, що завантажуються з файлових джерел; створення бізнес правил контролю даних в формах введення. Розділ 2 Проекту договору (Ціна Договору) передбачає, що ціна всіх типів послуг має бути вказана з ПДВ, за виключенням тих випадків, коли Виконавець не є платником ПДВ. Аналогічно, Форма «Розрахунок ціни» передбачає, що ціна всіх послуг має бути вказана з ПДВ, за виклюаченням випадків, коли учасник звільнений від сплати ПДВ. Проте, згідно з Податковим кодексом України (п.261 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ) тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції, а також операції з програмною продукцією, плата за які не вважається роялті. Для цілей цього пункту до програмної продукції відносяться (серед іншого) будь-які зміни, оновлення, додатки, доповнення та/або розширення функціоналу комп’ютерних програм, права на отримання таких оновлень, змін, додатків, доповнень протягом певного періоду часу. Тобто, частина послуг за Лотом 1, а саме Послуги за номером 2 (Послуги з обслуговування програмного забезпечення) та Послуги за номером 3 (Послуги з конфігурування програмного забезпечення) не є об'єктом оподаткування ПДВ згідно з діючим законодавством України, а тому ПДВ не нараховується та не оплачується, що протирічить проекту договору за лотом 1 та проекту форми «Розрахунок ціни». Питання: І. Яким чином учаснику вказувати ціну послуг в тендерній пропозиції по Лоту 1, якщо частина послуг згідно з законодавством має бути вказана з ПДВ, а частина – без ПДВ? ІІ. Чи не виникне протиріч, якщо учасник вкаже частину послуг з ПДВ та частину без ПДВ, та одночасно погодиться з проектом Договору, де формою Договору передбачено вказувати ціну з ПДВ; а пізніше, у випадку виграшу, вкаже ціну без ПДВ щодо певних послуг у формі «Розрахунок ціни»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до наших торгів. В якості роз’яснення до Вашого питання повідомляємо наступне:
Порядок оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання послуг, пов’язаних програмною продукцією, залежить від того, чи є результатом такої операції будь-які зміни у цій продукції (у тому числі оновлення, удосконалення, модернізація та виправлення помилок). Якщо так, то для цілей оподаткування ПДВ такі операції звільняються від оподаткування ПДВ згідно з пунктом 261 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ.
Якщо внаслідок постачання послуг, пов’язаних програмною продукцією, не відбувається жодних змін у програмній продукції, то операції з постачання таких послуг оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків.
Згідно з технічним завданням послуги з обслуговування програмного забезпечення «Системи аналізу даних та аналітичної звітності» (пункт 2 розділу «Опис Послуг …» згідно Додатку 1.1 (Лот1) ) включають:
1) надання нових версій ПЗ Замовнику;
2) внесення змін в ПЗ відповідно до завдань Замовника;
3) супровід та підтримка реалізованих в рамках створення Системи аналізу даних та аналітичної звітності;
4) супровід моделей з використанням системи SAP Power Dеsigner.
У відповідності до пункту 261 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ, постачання послуг з обслуговування програмного забезпечення, зазначених у пунктах 1) та 2), звільняється від оподаткування ПДВ, але постачання послуг з обслуговування програмного забезпечення, зазначених у пунктах 3) та 4), оподатковується ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків, оскільки не призводить до змін у програмному забезпеченні.
Отже, оскільки вартість послуг з обслуговування програмного забезпечення включає вартість послуг, що будуть надаватися за пунктами 1)-4), тому надання таких послуг оподатковується ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків.
Згідно з технічним завданням, послуги з конфігурування програмного забезпечення «Системи аналізу даних та аналітичної звітності» (пункт 3 розділу «Опис Послуг…» згідно Додатку 1.1 (Лот1)) полягають у внесенні глобальних змін, доповнень, удосконалень, модернізації цього програмного забезпечення.
Тому, у відповідності до пункту 261 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ, операція з постачання таких послуг звільняється від оподаткування ПДВ.
У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено, що є ціною тендерної пропозиції та зроблена примітка *ПДВ не нараховується у випадках, передбачених законодавством України.
У Формі «Розрахунок ціни» Додатку 3.1.1. (Лот1) до тендерної документації стосовно ПДВ зроблено примітку * якщо учасник звільнений від сплати ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ.
На етапі укладення договору, проект якого міститься у Додаток 4.1 (Лот1) до тендерної документації), пункт 2 Ціна договору заповнюється відповідно до інформації, зазначеної у формі «Розрахунок ціни» учасника, якого визначено переможцем, в т.ч. стосовно ПДВ відповідно до вимог частини 4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/ пропозиції за результатами електронного аукціону ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку цінии за результатами аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/ пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 листопада 2020
UA-2020-09-25-005617-a072e2a022c7a484eacdea9a18984412b
Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Учасник Документи Рішення
ТОВ АКТИВА КОНСАЛТИНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕЛ-КОНСАЛТИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 17:05
Довідка з МВС
17 листопада 2020 17:05
Розрахунок ціни лот2
17 листопада 2020 17:05
Розрахунок ціни лот1
21 жовтня 2020 16:57
Банківська гарантія
21 жовтня 2020 16:57
Тендерна пропозиція
21 жовтня 2020 16:57
Кваліфікаціині вимоги
21 жовтня 2020 16:57
Аналогічнии договір

Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:06
Технічна частина Лот1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКТИВА КОНСАЛТИНГ

ТОВ "ЕЛ-КОНСАЛТИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛ-КОНСАЛТИНГ" 5 182 248,00
UAH з ПДВ
5 104 479,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКТИВА КОНСАЛТИНГ 5 160 000,00
UAH з ПДВ
5 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:06
Технічна частина Лот1.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 17:05
Довідка з МВС
17 листопада 2020 17:05
Розрахунок ціни лот2
17 листопада 2020 17:05
Розрахунок ціни лот1
21 жовтня 2020 16:57
Банківська гарантія
21 жовтня 2020 16:57
Тендерна пропозиція
21 жовтня 2020 16:57
Кваліфікаціині вимоги
21 жовтня 2020 16:57
Аналогічнии договір

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛ-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ АКТИВА КОНСАЛТИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АКТИВА КОНСАЛТИНГ
#36283195
Переможець 5 080 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 18:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКТИВА КОНСАЛТИНГ
#36283195
5 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2022 19:53
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 16:39
ДОДАТКОВА УГОДА №2 ВІ (лот1).pdf зміни до договору
03 лютого 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 13:22
Додаткова угода підписаня лот1.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 12:55
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:42
Додаткова угода підписаня лот1.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 17:21
Підписаний договір Лот1.pdf укладений
03 грудня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшення ціни Договору з 5 079 997,00 грн до 4 727 000,00 грн (чотири мільйони сімсот двадцять сім тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 255 850,00 грн (двісті п′ятдесят п′ять тисяч вісімсот п′ятдесят гривень 00 копійок) без зміни кількості (обсягу) та якості наданих послуг, зменшивши ціни за 1 (одну) людино/годину трудовитрат на послуги з конфігурування програмного забезпечення з 1 201,66 грн. без ПДВ до 1 082,00 грн. без ПДВ* за 1 (одну) людино/годину трудовитрат
Номер договору про закупівлю: S_AC-20-04/UA
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до Договору № 1-08/09/20-К від 08 вересня 2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору з 5 079 997,00 грн (п′ять мільйонів сімдесят дев′ять тисяч дев′ятсот дев′яносто сім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ* 255 850,00 грн до 4 727 000,00 грн (чотири мільйони сімсот двадцять сім тисяч гривень 00копійок) в тому числі ПДВ 255 850,00 грн без зміни кількості (обсягу) та якості наданих послуг, зменшивши ціни за 1 (одну) людино/годину трудовитрат на послуги з конфігурування програмного забезпечення з 1201,66 грн. без ПДВ до 1 082,00 грн. без ПДВ* за 1(одну) людино/годину трудовитрат
Номер договору про закупівлю: S_AC-20-04/UA
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 Договору № S_AC-20-04/UA від « 01 » грудня 2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовження строку надання Послуг, передбачених п.1.2.3. Договору до 28.02.2022 року включно. 2. Продовження строку дії Договору до 28.02.2022 року включно.
Номер договору про закупівлю: S_AC-20-04/UA
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 3 768 348,00
UAH (в тому числі ПДВ 255 850,00 UAH)