Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт спального корпусу (заміна лінолеуму на плитку, встановлення дверей у коридорах) Олексієво-Дружківської спеціальної школи №13 за адресою: смт.Олексієво-Дружківка,вул.Садова,1
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-09-25-005591-a d3b30b4d90cf49dea73a7b35557ed268
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліберда Вікторія Валеріївна

380958581528 internat2996@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олексієво-Дружківська спеціальна школа № 13 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25335405
Місцезнаходження: 84293, Україна , Донецька обл., селище міського типу Олексієво-Дружківка, вулиця Садова , будинок 1.
Контактна особа: Каліберда Вікторія Валеріївна
380958581528
internat2996@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 14:43
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт спального корпусу (заміна лінолеуму на плитку, встановлення дверей у коридорах) Олексієво-Дружківської спеціальної школи №13 за адресою: смт.Олексієво-Дружківка,вул.Садова,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84293, Україна, Донецька область, смт.Олексієво-Дружківка, вулиця Садова , будинок 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:59
Проект Договору.docx
01 жовтня 2020 15:57
Перелік змін.docx
01 жовтня 2020 15:55
Тендерна документація Поточний ремонт.doc
25 вересня 2020 13:12
дефектний акт.pdf
25 вересня 2020 13:09
Тендерна документація Поточний ремонт.doc
25 вересня 2020 13:09
дефектний акт.pdf
01 жовтня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:59
Проект Договору.docx
25 вересня 2020 12:05
Проект Договору.docx
01 жовтня 2020 15:57
Перелік змін.docx
01 жовтня 2020 15:55
Тендерна документація Поточний ремонт.doc
25 вересня 2020 13:12
Тендерна документація Поточний ремонт.doc
25 вересня 2020 12:06
Тендерна документація Поточний ремонт.doc
25 вересня 2020 13:12
дефектний акт.pdf
25 вересня 2020 12:06
дефект акт.pdf
25 вересня 2020 13:09
Тендерна документація Поточний ремонт.doc
25 вересня 2020 13:09
дефектний акт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка за Додатком 10
Дата подання: 29 вересня 2020 15:31
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:08
Ми вважаємо, що вимоги тендерної документації щодо надання учасниками у складі пропозиції «Довідки обстеження об’єкту виконання робіт, складеної на фірмовому бланку замовника та підписаною замовником закупівлі (складається після виїзду учасника для ознайомлення на місці з об’єктом на якому буде виконуватися капітальний ремонт, визначення обсягів робіт та ознайомлення з проектною документацією. Додаток № 10 до ТД)» - є дискримінаційними та порушують принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому просимо Вас вилучити дані вимоги або надати детальну інструкцію для рівного ставлення вимог документації до кожного учасника із зазначенням до якого строку, в який час та яким способом можна звернутися до замовника з метою огляду об’єкту. На яку дату та час Замовником будуть допущені Учасники на об’єкт. В який спосіб це буде задокументовано та висвітлено з метою виконання принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ваші вимоги повинні бути рівними до кожного учасника з метою уникнення домовленостей що можуть свідчити про корупційні дії з боку членів тендерного комітету або посадових осіб і мати негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами у Ваших діях вини або злочину.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Добрий день. Тендерний комітет працює з 8.00 до 16.00 щоденно , у разі необхідності виходу на роботу працівника закладу для надання можливості оглянути об’ єкт, щоб переконатися у коректності дефектного акту можна зв ‘язатися за вказаним номером і домовитися про час відвідування закладу.
2) В журналі відвідування закладу буде зафіксовано хто, коли і з якою метою відвідав заклад.
3) Буде надано документ (додаток 10) про огляд об’ єкту, погодженням з дефектним актом.
4) При перекритті підлоги можуть виникнути скриті роботи, які не враховані в дефектному акті ,тому огляд необхідний для повного розуміння на які саме роботи і з яким обсягом необхідно працювати.
Обстеження об’єкту будівництва
Дата подання: 01 жовтня 2020 09:35
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:53
Шановний Замовнику. Ми маємо намір відвідати Ваш заклад з метою обстеження об’єкту будівництва. За практикою аналогічних вимог, майже завжди Замовник має домовленості зі "своїм" підрядником та уникає зустрічі з учасником якого не бажає допустити на торги! З метою здійснення обстеження об’єкту в рамках законодавства, виходячи зі змісту частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас розглянути пропозицію щодо зазначення детальної інструкції, порядку обстеження об’єкта, в вимогах тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. 1.Щодо відвідування закладу: з 8.00 до 16.00 щоденно ( крім суботи і неділі). Якщо буде нагальна потреба в інший час, зателефонуйте і повідомте заздалегідь коли і в який час. 2.Заклад не мав, не має і не матиме ніяких домовленостей з жодним Учасником. 3. Щодо інструкції огляду: Учасник виконує огляд з представником Замовника і надає довідку про огляд.
Улаштування покриття з керамічних плиток (п. 7 Дефектного акту).
Дата подання: 01 жовтня 2020 09:37
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 11:36
Шановний Замовник! Є у Вас вимоги до характеристик плитки? (колір, розмір, товщина, матова або глянцева) або це не має значення та Учасник на свій розсуд буде визначатися???
Відповідь: Шановний Учасник. При огляді об'єкта Замовник обговорює колір, погоджує розмір (він є непринциповим), плитка для підлоги,не менше 9 мм, не слизька (коридор дитячого закладу), клас стираності плитки -4-5.
п.10-11 Дефектного акту
Дата подання: 01 жовтня 2020 09:39
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 11:38
Дайте роз’яснення, згідно проекту: улаштування дверних металево пластикових перегородок: - це заповнення перегородок металево пластиковими дверми????
Відповідь: Так.Демонтаж-монтаж дверних перегород із заповненням та встановленням дверей.
Фінансова звітність
Дата подання: 01 жовтня 2020 13:00
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 13:11
Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Відповідно до частини другої статті 2 цього Закону – наше підприємство належить до мікропідприємств. На підставі абзацу 13 пункту 2 Порядку подання фінансової звітності затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 року №419 – мікропідприємства подають відповідним органам скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати. Відповідно до затвердженої облікової політики нашого підприємства, закриття рахунків та формування фінансового результату здійснюється відповідно до діючого Законодавства на 31 грудня звітного року. Тобто відповідно до Законодавства наше підприємство складає річну фінансову звітність. Остатнім звітнім періодом для нашої фінансової звітності є 2019 рік. Поясніть будь ласка чи маємо ми право надати звіт за 2019 рік та буде це відповідати умовам ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, Ви маєте право надати звіт за 2019 рік, це буде відповідати умовам тендерної документації.
Наявність працівників
Дата подання: 01 жовтня 2020 13:10
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 13:23
Наявність працівників за укладеними договорами цивільно правового характеру відповідають умовам ТД???
Відповідь: Так,відповідають
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-005591-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Князєв Ярослав Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3066200838
Дата подання: 19 жовтня 2020 22:06
Оскарження переможця
Протоколом від 15.10.2020р. № 34 визначено переможцем ФОП Скорик Дмитро Олександрович по предмету закупівлі «Поточний ремонт спального корпуса(заміна лінолеума на плитку,встановлення дверей у коридорах) Олексієво-Дружківська спеціальна школа № 13 Донецької обласної ради за адресою: смт. Олексієво –Дружківка, вул. Садова, 1», чим Замовник порушив законодавство з питань публічних закупівель. Учасник ФОП Скорик Дмитро Олександрович не відповідає умовам тендерної документації, та повинен бути відхилен по причинам:
1) Відповідно п.5 розділу ІІІ для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Б) довідку в довільній формі про наявність власного та/або орендованого складського приміщення. Надати копії правовстановлюючих документів, що підтверджують наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, що зазначені у довідці. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та/або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця). Якщо нерухоме майно в якому зберігається та/або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику також потрібно надати копію документу, що підтверджує право власності орендодавця на вказане нерухоме майно.
Учасник в складі тендерної пропозиції не надав лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця) та копію документу, що підтверджує право власності орендодавця на вказане нерухоме майно.
2) Відповідно п. 2 таблиці 2 додатку 1 учасники повинні надати Довідку в довільній формі про наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до обсягу робіт (Додаток № 2) з подальшим наданням належним чином завіреної копії зазначеного дозволу Переможцем протягом 10 днів з дати визначення переможця. Учасник не надав такого документу.

Відповідно до вищевказаного та ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Також слід зазначити, що відповідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто строк розгляду пропозицій закінчився, коли Замовник визначив переможцем ФОП Скорик Дмитро Олександрович, тому Замовник не може скористатися даною статтею. Також надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не є кваліфікаційним критерієм, це інші документи, які має право вимагати Замовник в тендерній документації відповідно ст.. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Отже, вимагаємо повернути учасника ФОП Скорик Дмитро Олександрович на кваліфікацію та відхилити тендерну пропозицію учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2020 09:07
1) Відповідно п.5 розділу ІІІ для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Б) довідку в довільній формі про наявність власного та/або орендованого складського приміщення. Надати копії правовстановлюючих документів, що підтверджують наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, що зазначені у довідці. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та/або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця). Якщо нерухоме майно в якому зберігається та/або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику також потрібно надати копію документу, що підтверджує право власності орендодавця на вказане нерухоме майно. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця) та копію документу, що підтверджує право власності орендодавця на вказане нерухоме майно.
Відповідь:
Так, дійсно, в складі документації надано договір оренди № 378 від 05.09.2019 сторінка 37 термін його дії п.3.1. з 01.01.2020р. до 31.12.20р.
В складі кошторисної документації надана «Підсумкова відомість ресурсів» сторінка 126 де зазначено, що складські витрати складають 0,00грн.,та на ціну Тендерної пропозиції не впливають. Це свідчить, що будівельні матеріали не зберігаються на складі та не постачаються зі складу тому копії документів, що підтверджують право власності орендодавця на вказане нерухоме майно та листа оренди не потрібно.
2) Відповідно п. 2 таблиці 2 додатку 1 учасники повинні надати Довідку в довільній формі про наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до обсягу робіт (Додаток № 2) з подальшим наданням належним чином завіреної копії зазначеного дозволу Переможцем протягом 10 днів з дати визначення переможця. Учасник не надав такого документу
Відповідь:
В складі документації надано «Декларацію» сторінка 20, та довідка №32 від 05.10.20р. сторінка 146 де надано пояснення, що на виконання робіт зазначених в Додатку №2 ліцензія не потрібна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скорик Дмитро Олександрович 629 990,66
UAH з ПДВ
596 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Князєв Ярослав Анатолійович 639 915,57
UAH з ПДВ
597 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУДЮХІНА ФЛОРИКА ВОЛОДИМИРІВНА" 699 875,93
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙ-МОНТАЖ" 635 939,28
UAH з ПДВ
635 939,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:13
МВС
19 жовтня 2020 10:13
Документи переможця
08 жовтня 2020 16:36
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:28
Гарантія.rar
08 жовтня 2020 16:28
5.imd
08 жовтня 2020 16:28
Пропозиція Скорик Д.О..pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 03:42
Електронний підпис
12 жовтня 2020 03:39
субпідрядник 2.pdf
12 жовтня 2020 03:39
князэв 2019р.pdf
12 жовтня 2020 03:39
ст.17 2.pdf
12 жовтня 2020 03:39
ст 17.pdf
12 жовтня 2020 03:39
Князев 2018р.pdf
12 жовтня 2020 03:39
ст 17 3.pdf
12 жовтня 2020 03:39
проект договору.pdf
12 жовтня 2020 03:39
працівники.pdf
12 жовтня 2020 03:39
Квитанция _2.pdf
12 жовтня 2020 03:39
калініченко.pdf
12 жовтня 2020 03:39
дозвільни документи.pdf
12 жовтня 2020 03:39
Охрана труда работн.pdf
12 жовтня 2020 03:39
додаток 8.pdf
12 жовтня 2020 03:39
огляд3.pdf
12 жовтня 2020 03:39
додаток 2.pdf
12 жовтня 2020 03:39
обробка даних газ.pdf
12 жовтня 2020 03:39
Оборотно-сал_довая_112.pdf
12 жовтня 2020 03:39
дод 9.pdf
12 жовтня 2020 03:39
Оборотно-сал_довая_106.pdf
12 жовтня 2020 03:39
договори.pdf
12 жовтня 2020 03:39
Ліцензії.pdf
12 жовтня 2020 03:39
цінова.pdf
12 жовтня 2020 03:39
лист-згода фоп.pdf
12 жовтня 2020 03:39
дог аренда склад.pdf
12 жовтня 2020 03:39
мтб2.pdf
12 жовтня 2020 03:39
мтб.pdf
12 жовтня 2020 03:39
ФОП Князєв Я.А..pdf
12 жовтня 2020 03:39
лист-згода дог.pdf
12 жовтня 2020 03:39
махиборода.pdf
12 жовтня 2020 03:39
фин отч.pdf
12 жовтня 2020 03:39
лист-гарантія 5.pdf
12 жовтня 2020 03:39
Установчі документи.pdf
12 жовтня 2020 03:39
субпідрядник.pdf
12 жовтня 2020 03:39
Довідка покриття.pdf
12 жовтня 2020 03:38
лучицкий.pdf
12 жовтня 2020 03:38
довідка авто.pdf
12 жовтня 2020 03:38
лист субпід роботи.pdf
12 жовтня 2020 03:38
Лист склад оренда.pdf
12 жовтня 2020 03:38
лист згода субпідряд.pdf
12 жовтня 2020 03:38
костіна.pdf
12 жовтня 2020 03:38
график работ.pdf
12 жовтня 2020 03:38
гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 03:38
гарантійний лист 4.pdf
12 жовтня 2020 03:38
аналог.pdf
12 жовтня 2020 03:38
гарантійний лист 3.pdf
12 жовтня 2020 03:38
r_24_ДЦ_ССР.pdf
12 жовтня 2020 03:38
гарантійний лист 2.pdf
12 жовтня 2020 03:38
r_24_ДЦ_ОПР.pdf
12 жовтня 2020 03:38
r_24_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
12 жовтня 2020 03:38
гарант лист субпідряд.pdf
12 жовтня 2020 03:38
витяг копія.pdf
12 жовтня 2020 03:38
виписка.pdf
12 жовтня 2020 03:38
r_24_ДЦ_ИВР.pdf
12 жовтня 2020 03:38
r_24_ДЦ_ДЦ.pdf
12 жовтня 2020 03:38
r_24_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
12 жовтня 2020 03:38
r_24_ДЦ_Д1Ц.pdf
12 жовтня 2020 03:38
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
12 жовтня 2020 03:38
inquiry_print.pdf
12 жовтня 2020 03:38
inquiry_print (1).pdf
12 жовтня 2020 03:38
IMG-0758.JPG
12 жовтня 2020 03:38
IMG-0757.JPG
12 жовтня 2020 03:38
1602437481563.jpg
12 жовтня 2020 03:38
1602437481557.jpg
12 жовтня 2020 03:38
1602437481548.jpg
12 жовтня 2020 03:38
21 Трудовые.rar

Публічні документи

09 жовтня 2020 13:50
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:49
Працівники копії.pdf
09 жовтня 2020 13:49
аренда та обладнання.pdf
09 жовтня 2020 13:49
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 13:49
Цінова пропозиція.PDF
09 жовтня 2020 13:49
кошторис.PDF
09 жовтня 2020 13:49
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2020 18:06
Звіти 1-ДФ.pdf
11 жовтня 2020 18:06
Додаток 7 Лист-згода.pdf
11 жовтня 2020 18:06
Довідка 3.10 санкції.pdf
11 жовтня 2020 18:06
Лицензія СТРОЙ-МОНТАЖ.pdf
11 жовтня 2020 18:06
ПДВ свідоцтво.pdf
11 жовтня 2020 18:06
Копія Виписка.pdf
11 жовтня 2020 18:06
Скан копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скорик Дмитро Олександрович

ФОП Князєв Ярослав Анатолійович

ФОП "БУДЮХІНА ФЛОРИКА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "СТРОЙ-МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скорик Дмитро Олександрович
#3408106332
Переможець 596 900,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скорик Дмитро Олександрович
#3408106332
596 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 12:05
дог 64.pdf укладений
26 жовтня 2020 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 596 900,00
UAH