Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 євро, А-95 євро по талонах номіналом 10л, 20л)
Очікувана вартість
332 055,80 UAH
UA-2020-09-25-005473-a b07ce23580e84c948a0f1488916f1693
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стацюк Роман

+380332723315
+380332728628
r.statsyuk@volsz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Волинський обласний центр зайнятості"
Код ЄДРПОУ: 05427482
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/vol/control/uk/index
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Б.Хмельницького, 3а
Контактна особа: Стацюк Роман
+380332723315,+380332728628
r.statsyuk@volsz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 11:51
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:58
Очікувана вартість: 332 055,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 660,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Найменування - Волинський обласний центр зайнятості; місцезнаходження - 43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 3А; ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 05427482; категорія - органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. Документи, видані іншими установами й підприємствами, викладені іншою мовою (наприклад, сертифікати, паспорти, довідки, тощо) повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад українською мовою; дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону - визначається електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 відсотка (1660 грн. 28 коп.); математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - місце поставки товару: адреси розташування АЗС, місце поставки талонів на товар: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Богдана Хмельницького, 3А; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - з дати укладення договору до 31.12.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14440 літр
ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 євро, А-95 євро по талонах номіналом 10л, 20л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Продавця протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати фактичного отримання Покупцем Товару за видатковою накладною з урахуванням фінансових можливостей Покупця. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:55
Тендерна документація бензин 92,95.doc
25 вересня 2020 11:55
Проект договору бензин 92,95.doc
25 вересня 2020 11:55
Оголошення про проведення відкритих торгів (бензин) .pdf
25 вересня 2020 11:55
ТД Бензин.7z

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-005473-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 29 вересня 2020 16:44
Зміни в проект Договору
З метою приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України (в тому числі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
1) п.4.1 викласти в наступній редакції:
Розрахунок проводиться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Продавця протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписанняПокупцем видаткової накладної з урахуванням фінансових можливостей Покупця.
2) п.4.1 викласти в наступній редакції:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі:
˗ покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 12:21
Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне.
1) Зміст пункту 4.1 Договору, який є Додатком 7 до Тендерної документації на закупівлю бензину А-92 євро, А-95 євро по талонах номіналом 10л, 20л за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти, не суперечить вимогам чинного законодавства України (в тому числі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
2) Пункт 4.1 Договору, який є Додатком 7 до Тендерної документації містить інформацію щодо проведення розрахунків за поставлений товар, а не про зміну істотних умов договору.
Також, додатково інформуємо, що відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-005473-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 16 жовтня 2020 17:31
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ " ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
Не погодження з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ " ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2020 17:15
Шановний Учаснику.
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Згідно частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону, учасник якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі вищевикладеного, у зв’язку з тим, що Ваша вимога стосується скасування прийнятого рішення, а не надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відсутні підстави щодо задоволення Вашої вимоги.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 262 003,20
UAH з ПДВ
262 003,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 291 696,00
UAH з ПДВ
291 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 307 060,80
UAH з ПДВ
307 060,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 18:37
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:36
47. Протокол зборів №503.PDF
09 жовтня 2020 18:36
44. Довідкап.5 ч.1 ст.17.PDF
09 жовтня 2020 18:36
42. Довідка п.13 ч.1 ст.17.PDF
09 жовтня 2020 18:36
40. Довідка до п.6 ч.1 ст.17.PDF
09 жовтня 2020 18:36
39. Цінова пропозиція.PDF
09 жовтня 2020 18:36
35. Перелік АЗС.PDF
09 жовтня 2020 18:36
30. Технічне завдання.PDF
09 жовтня 2020 18:36
23. Довідка про печатку.PDF
09 жовтня 2020 18:36
22. Договір суборенди.pdf
09 жовтня 2020 18:36
13. Витяг ПДВ ІЕТ.PDF
09 жовтня 2020 18:36
12. Витяг з ЄДР 30.09.20.PDF
09 жовтня 2020 18:36
11. Виписка з ЄДР.PDF
09 жовтня 2020 18:36
9. ОПИС.pdf
09 жовтня 2020 18:36
8. Статут.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:53
Довідка ч.2 ст. 17.PDF
22 жовтня 2020 18:27
Електронний підпис
22 жовтня 2020 18:14
Довідка МВС.pdf
19 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:32
Довідка ДФС.zip
09 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:40
Обсяг поставки товару.PDF
09 жовтня 2020 15:40
Копія ліцензії.pdf
09 жовтня 2020 15:40
Податки та збори.pdf
09 жовтня 2020 15:40
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
11 жовтня 2020 10:06
Установчі документи.7z
11 жовтня 2020 10:06
Технічні документи.7z
11 жовтня 2020 10:06
Тендерна пропозиція.pdf
11 жовтня 2020 10:06
реєстр.pdf
11 жовтня 2020 10:06
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
Відхилено 262 003,20
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 16:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 291 696,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
291 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 14:32
Звіт про виконання договору .pdf.p7s укладений
25 листопада 2020 14:31
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 08:54
Договір ВОГ КАРД .pdf укладений
06 листопада 2020 08:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 12 листопада 2020
Сума оплати за договором: 291 696,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 616,00 UAH)