Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнальні (інформаційні) стенди для санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів № 20 Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
21 240,00 UAH
UA-2020-09-25-005472-a e023592feb394b95b7d7c628db1c8888
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доценко Любов Сергіївна

380444890248 L.Docenko@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Доценко Любов Сергіївна
380444890248
L.Docenko@shevruo.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Журнальні (інформаційні) стенди для санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів № 20 Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Грекова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання товару . Пiсляоплата 9 Банківські 100

Тендерна документація

25 вересня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАЛАБАНОВА НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2816220067
Переможець 21 240,00
UAH
25 вересня 2020 12:00

Документи

25 вересня 2020 12:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:58
207.pdf укладений
27 жовтня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 12:10
207 договір--з.pdf укладений
25 вересня 2020 12:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 240,00
UAH