Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт. Заміна (демонтаж, монтаж) лікарняного ліфта в КНП "Тростянецька міська лікарня" ТМР за адресою: м. Тростянець вул. Нескучанська, 7. ДБН В.2.2-9:2018 Код за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 247 000,00 UAH
UA-2020-09-25-005457-a 33063f9e2cdb40a6b8e7b5d2f832a8a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іщукова Альона Едуардівна

380545851001
mltr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тростянецька міська лікарня" Тростянецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981508
Місцезнаходження: 42600, Україна , Сумська обл., Тростянець, вул.Нескучанська 7
Контактна особа: Іщукова Альона Едуардівна
380545851001,
mltr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:17
Очікувана вартість: 1 247 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції складаються та подаються Учасником Замовнику українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. У разі, якщо до складу тендерної пропозиції Учасника входитимуть документи, які за своїм походженням були складені іншою, ніж українська мова, вони обов’язково мають супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт. Заміна (демонтаж, монтаж) лікарняного ліфта в КНП "Тростянецька міська лікарня" ТМР за адресою: м. Тростянець вул. Нескучанська, 7. ДБН В.2.2-9:2018 Код за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42600, Україна, Сумська область, Тростянець, вул.Нескучанська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 12:14
перелік змін до ТД.docx
12 жовтня 2020 12:12
Тендерна документація зі змінами капітальний ремонт ліфт.doc
25 вересня 2020 11:58
проект.docx
12 жовтня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 12:14
перелік змін до ТД.docx
12 жовтня 2020 12:12
Тендерна документація зі змінами капітальний ремонт ліфт.doc
25 вересня 2020 11:57
Тендерна документація капітальний ремонт ліфт .doc
25 вересня 2020 11:58
проект.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-25-005457-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 09 жовтня 2020 14:42
Оскарження умов тендеру
СКАРГА щодо встановлення Замовником у тендерній документації вимог, які суперечать законодавству та призведуть до дискримінації Учасників процедури закупівлі UA-2020-09-25-005457-a Замовником (Комунальне некомерційне підприємство «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради) в електронній системі закупівель оголошено про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт. Заміна (демонтаж, монтаж) лікарняного ліфта в КНП "Тростянецька міська лікарня" ТМР за адресою: м. Тростянець вул. Нескучанська, 7. ДБН В.2.2-9:2018 Код за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-25-005457-a. Скаржник (ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВК «ІНТЕРБУД») має намір взяти участь у процедурі закупівлі. Однак, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги які суперечать чинному законодавству, та порушують принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а саме: 1.Згідно Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям тендерної документації Замовник встановив вимогу: «Задля своєчасного виконання робіт Учасники повинні бути зареєстровані в Сумській області.» Ця вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних Учасників виконання робіт та порушує норми ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв визначено статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог щодо місцезнаходження учасника торгів. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 2. Згідно п. 3 Додаток 5 Форма «Тендерна пропозиція» Замовник встановив, що Учасник повинен погодитися: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», чим суперечить своїй же вимозі встановленій в п. 4.Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Розділу ІІІ. Підготовка тендерної пропозиції тендерної документації: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Окрім того, Замовник у Додатку 5 зазначає, що учасник не повинен відступати від даної форми. Скаржник вважає, що зазначене вища суперечність може бути формальною підставою для відміни Замовником процедури закупівлі, оскільки зазначена в п. 3 Додаток 5 Форма «Тендерна пропозиція» вимога є незаконною та порушує норми, встановлені п.11 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково звертаємо увагу, що Замовник вже відміняв процедуру закупівлі з формальних підстав з цього ж предмету закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-13-003149-c) вказавши причину: «Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (відсутність в оголошенні про проведення відкритих торгів мови, якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції)». Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3, 5, 7, 9, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію. Додатки: витяги з тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт. Заміна (демонтаж, монтаж) лікарняного ліфта в КНП "Тростянецька міська лікарня" ТМР за адресою: м. Тростянець вул. Нескучанська, 7. ДБН В.2.2-9:2018 Код за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-25-005457-a (відповідно до частини 5 статті 18), що підтверджують порушення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 21:11
рішення від 13.10.2020 № 19150 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 21:11
Рішення від 05.11.2020 № 20573.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 23:18

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 14:24
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 1 052 952,44
UAH з ПДВ
1 039 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне ремонтно-будівельне підпиємство "Рембуд" 1 171 846,57
UAH з ПДВ
1 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Облсумиліфт 1 140 455,33
UAH з ПДВ
1 115 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 20:46
Електронний підпис
17 листопада 2020 19:56
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:27
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:20
Статут.pdf
21 жовтня 2020 18:20
Лист роз'яснення.pdf
21 жовтня 2020 18:20
Копія витягу ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 18:20
Інші документи.pdf
21 жовтня 2020 18:20
Додаток 5.PDF
21 жовтня 2020 18:20
Додаток 2 ст17.PDF
21 жовтня 2020 18:20
Відповідність.PDF
21 жовтня 2020 18:20
Аналогічні договори.pdf
21 жовтня 2020 18:20
Prolift-2 (постанова КМУ 438).pdf
21 жовтня 2020 18:20
Prolift-1 (постанова КМУ 438).PDF
21 жовтня 2020 18:20
13.imd

Публічні документи

21 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:08
Установчі документи.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Посвідчення.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Аналогічний договір 1.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Паспорт.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Модуль H1.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Погоджений договір.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Модуль H1 2ч..pdf
21 жовтня 2020 11:08
Довідка ТЗ.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 11:08
СТ 17.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Дозвіл.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Довідка МТБ.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Довідка працівники.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Гл довкілля.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Лист-згода.pdf
21 жовтня 2020 11:08
Гл .pdf
21 жовтня 2020 11:08
68.imd

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:32
Витяг.pdf
21 жовтня 2020 15:32
Аналогічний досвід.pdf
21 жовтня 2020 15:32
Статут з описом.pdf
21 жовтня 2020 15:32
Розрахунок зв витрат.pdf
21 жовтня 2020 15:32
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 15:32
Персонал.pdf
21 жовтня 2020 15:32
ПДВ кол.pdf
21 жовтня 2020 15:32
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

Приватне ремонтно-будівельне підпиємство "Рембуд"

ТОВ Облсумиліфт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40240550
Переможець 1 039 900,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 08:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40240550
1 039 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 17:09
ДУ 3 Інтербуд.pdf зміни до договору
02 березня 2021 17:08
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 14:14
Додаткова угода №2 до договору №180Р.pdf зміни до договору
29 січня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:28
ДУ 1 Інтербуд.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:49
Додаток 2 до Д 180 Р..pdf укладений
30 листопада 2020 10:48
Договірна ціна до Д 180 Р..pdf укладений
30 листопада 2020 10:48
Д 180 Р..pdf укладений
30 листопада 2020 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та строку дії договору в зв'язку з форс-мажорними обставинами (ліфтове обладнання доставляється паромом, а через несприятливі погодні умови отримання ліфта та подальше виконання робіт у строки, визначені договором - неможливе)
Номер договору про закупівлю: № 180 Р.
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: № 180 Р.
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: № 180 Р.
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML