Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвентар для зимових видів спорту
Очікувана вартість
1 598 760,00 UAH
UA-2020-09-25-005416-a dd5baf6b558046e5ad4c741e7a3c3bc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стефанюк Ігор Михайлович

+380343441163 skivorohta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківська обласна комплексна дитячо-юнацька спортивна школа із зимових видів спорту
Код ЄДРПОУ: 41828226
Місцезнаходження: 78595, Україна , Івано-Франківська обл., Ворохта, Д.Галицького,буд.3
Контактна особа: Стефанюк Ігор Михайлович
+380343441163
skivorohta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 14:26
Очікувана вартість: 1 598 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 987,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37410000-5: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Інвентар для зимових видів спорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78595, Україна, Івано-Франківська область, с.Ворохта, вул.Д.Галицького 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 12:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:54
проект договору.docx
25 вересня 2020 11:54
ТД інвентар.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000023 ● c9b179eb88fe4e14a334104eae2ea9a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 11:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

Від 06.11.2020 № 79

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.11.2020 №79

Перелік процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-09-25-005416-a 25.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення по суті зауваження моніторингу 1.Щодо інформації про наявність чи відсутність заборгованості в учасника переможця процедури закупівлі - Відповідно до п.13 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Відповідно до ч.5 розділу ІІІ Тендерної документації «Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби». Замовником дотримано вимог чинного законодавства, шляхом перевірки інформації оприлюдненої на майданчику прозорро «26590002426097J1703102100000826611020202659.XML.p7s - Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості, Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 10:01; Версія документу від: 21.10.2020 10:01». Відтак, в учасника переможця відсутня заборгованість, що підтверджено було відповідною інформацією протягом 10 днів з моменту визначення учасника переможцем торгів(оприлюднення повідомлення про намір укладення договору).Отже, результати моніторингу щодо виявлення порушення в цій частині є необґрунтованими та не відповідають дійсності. 2. Щодо зазначення в «Проекті договору» переліку змін його умов. Відповідно до п.1.5 проекту договору, що є частиною тендерної документації (Додаток 3) чітко визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ст..41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак, у договорі визначено порядок внесення змін до істотних умов договору шляхом посилання на ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, результати моніторингу щодо виявлення порушення в цій частині є необґрунтованими та не відповідають дійсності. Замовником дотримано вимог чинного законодавства України щодо проведення процедури закупівлі та відсутні будь-які порушення.

2020-11-16 00:39:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ 1 598 460,00
UAH з ПДВ
1 598 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНЕЧКО ЛЮБОВ ІВАНІВНА 1 598 610,00
UAH з ПДВ
1 598 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:16
public_doc (11).pdf
27 жовтня 2020 14:16
public_doc (10).p7s
27 жовтня 2020 14:16
Dovidka_20248553250320911193.pdf.p7s
27 жовтня 2020 14:16
Dovidka_20248553250320911193.pdf
27 жовтня 2020 14:16
ч2 ст 17.pdf
27 жовтня 2020 14:16
п12 ст 17.pdf
11 жовтня 2020 22:36
Електронний підпис
11 жовтня 2020 22:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 08:52
Електронний підпис
12 жовтня 2020 08:44
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНЕЧКО ЛЮБОВ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3618700978
Переможець 1 598 460,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 18:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ #3618700978

№ рішення у справі

63/32-р/к

Дата рішення у справі

01.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 18:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3618700978
1 598 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 18:33
додаток до ду.zip зміни до договору
09 листопада 2020 17:39
додаткова угода 1.jpg зміни до договору
09 листопада 2020 17:39
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 18:23
договір 8.pdf укладений
04 листопада 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML