Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об'єкту: "Капітальний ремонт дитячого інфекційного боксованого відділення КНП "Інфекційна лікарня м. Костянтинівка" за адресою: м. Костянтинівка, вул. Європейська, 17, Донецька область"
Очікувана вартість
157 030,80 UAH
UA-2020-09-25-004169-a 46130099b0484cd8a499bd97ec814d64
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Сєрова

+380627224360 knpilkonst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ М. КОСТЯНТИНІВКА"
Код ЄДРПОУ: 03096940
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Європейська, буд. 17
Контактна особа: Вікторія Сєрова
+380627224360
knpilkonst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


02.09.2020 Комунальним некомерційнім підприємством «Інфекційна лікарня м. Костянтинівка», через систему електронних закупівель було опубліковане повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВІТРУМ СТРОЙ», яке стало переможцем за результатами аукціону проведеного 31.08.2020.
Згідно із абз. 2 ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до п. 6 ст 33, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, датою укладення договору з ТОВ «ВІТРУМ СТРОЙ» стало 18.09.2020.
Об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дитячого інфекційного боксованого відділення КНП «Інфекційна лікарня м. Костянтинівка», вул. Європейська, 17, м. Костянтинівка, Донецька область» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), об'єктах, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт. Обов’язково у повідомленні необхідні реквізити особи, яка здійснює технічний нагляд, у зв’язку із чим, необхідно укласти договір на здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва. Сума фінансування на технічний нагляд складає 157 030,80грн.
Відповідно до п. 3 ч. 7 Закону України «Про публічні закупівлі», придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі.
Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Термін підготовки, проведення спрощеної закупівлі та укладення договору на здійснення технічного нагляду може коливатись до 1,5 місяців. У зв’язку із цією обставиною, укладення договору припаде на кінець жовтня – початок листопада поточного року. Виконувати будівельні роботи без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт забороняється.
У зв’язку із чим, ТОВ «ВІТРУМ СТРОЙ» зможе приступити до виконання робіт тільки наприкінці жовтня 2020 року, внаслідок чого можуть бути зірвані строки виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд по об'єкту: "Капітальний ремонт дитячого інфекційного боксованого відділення КНП "Інфекційна лікарня м. Костянтинівка" за адресою: м. Костянтинівка, вул. Європейська, 17, Донецька область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Європейська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

25 вересня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"
#39422626
Переможець 157 030,80
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 11:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 09:36
ду 4 к 118.PDF зміни до договору
31 травня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 13:01
УКБ ду 3-1 к 118.PDF зміни до договору
18 березня 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 11:23
ду к 118 УКБ.PDF зміни до договору
11 березня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:14
тех.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 10:01
Скан_20200930 (2).pdf зміни до договору
30 вересня 2020 09:53
Скан_20200930.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:50
УКБ.pdf укладений
25 вересня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічних помилок
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.05.2021 року
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізтитів
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору на 972,21 грн
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 156 058,59
UAH (в тому числі ПДВ 26 009,77 UAH)