Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Безпечне місто Луцьк"- Нове будівництво з встановлення камер відеоспостереження на перших світлофорах від ключових в’їздів/виїздів міста Луцька
Очікувана вартість
634 381,40 UAH
UA-2020-09-25-003124-c e79f78a1bc454cf595a3569538be8167
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чіпак Дмитро Олександрович

380952127731 CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39985748
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Чіпак Дмитро Олександрович
380952127731
CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 23:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 634 381,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 031,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Необхідність якісного виконання робіт згідно з Робочим проектом.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
"Безпечне місто Луцьк"- Нове будівництво з встановлення камер
відеоспостереження на перших світлофорах від ключових
в’їздів/виїздів міста Луцька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки з Підрядником за виконані роботи провадяться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, за закінчені роботи згідно актів виконаних робіт при наявності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Оплата здійснюється після підписання Замовником довідки форми КБ-3 та акта форми КБ-2в з розрахунками та виконавчою документацією згідно з графіком виконання етапів робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 23:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 23:08
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
25 вересня 2020 23:08
Додаток № 1 до Оголошення.pdf
25 вересня 2020 23:08
Додаток № 3 до Оголошення.docx
25 вересня 2020 23:08
Додаток № 2 до Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 634 376,79
UAH з ПДВ
634 376,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 18:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 18:44
3.3. Хмельницький.pdf
01 жовтня 2020 18:43
1.0 МТБ та вишки.pdf
01 жовтня 2020 18:43
4.8. ISO 45001_2018.pdf
01 жовтня 2020 18:43
4.11 ISO менеджмент.pdf
01 жовтня 2020 18:43
4.10. ISO екологія.pdf
01 жовтня 2020 18:43
4.9. ДСТУ ISO 37001.pdf
01 жовтня 2020 18:43
3.1 ГУНП_Киев_Борисполь.pdf
01 жовтня 2020 18:43
4.1 згода з договором.pdf
01 жовтня 2020 18:43
4.0 відповідність.pdf
01 жовтня 2020 18:43
4.3 витяг ЄДР_25.09.2020.pdf
01 жовтня 2020 18:43
3.0 аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 634 376,79
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 22:59

Документи

05 жовтня 2020 22:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 22:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
634 376,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 22:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 14:29
Додаток №3 (1).PDF зміни до договору
12 жовтня 2020 14:28
Додаткова угода №1 до Договору підряду №238 від 09.10.2020 (1).PDF зміни до договору
12 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 14:21
Додаток №2.PDF укладений
12 жовтня 2020 14:05
Додаток №1.PDF укладений
12 жовтня 2020 14:05
Договір підряду № 238 від 09.10.2020.PDF укладений
12 жовтня 2020 14:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 жовтня 2020 11:25
634 376,79 UAH UA468201720344201004199091908
Департамент муніципальної варти ЛМР
UA563005280000026005455044180
ТзОВ "Інженіринг-Аналітика"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання вимог Управління Державної казначейської служби України у м. Луцьку Волинської області.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 634 376,79
UAH (в тому числі ПДВ 105 729,47 UAH)