Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне АМ 13-25
Очікувана вартість
468 000,00 UAH
UA-2020-09-25-003044-c ● c8b8be7763b54f488c8ba7afbd9c9cc9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) |
Код ЄДРПОУ: | 43314918 |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А |
Контактна особа: |
Неубауер Наталія Валеріївна +380563712767 psjust@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 19:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2020 19:16 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 468 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 т
Вугілля кам’яне АМ 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Кіровоградська область, згідно додатку 2 до договору, м. Благовіщенськ, вул. Героїв України, (Леніна) 57; м. Гайворон, вул. Великого Кобзаря (Воровського), 1/18; смт. Голованівськ, вул. Соборна (Леніна), 40;смт. Голованівськ, вул. Соборна (Леніна), 40;смт. Голованівськ, вул. Соборна (Леніна), 23;м. Долинка, вул. Тесленка, 59;смт. Добровеличківка, вул. Шевченка, 113; м. Устинівка,вул. Благодатна (Карла Маркса),1;смт. Новоархангельськ, вул. Слави, 35;м. Новомиргород, вул. Андрія Гурічева (Кірова), 152;м. Новоукраїнка, вул. Покровська (Воровського), 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 листопада 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у п.2.2. даного Договору, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 банківських днів з дати поставки товару та підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2020 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2020 09:53 |
ЗМІНИ вугілля.docx | |
01 жовтня 2020 09:42 |
ТД вугілля Кіровоград. зі змінами.doc |
01 жовтня 2020 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2020 09:53 |
ЗМІНИ вугілля.docx
|
|||
01 жовтня 2020 09:42 |
ТД вугілля Кіровоград. зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-25-003044-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "МАЛАЙН", Код ЄДРПОУ:43553573
Дата подання: 28 вересня 2020 20:24
Скарга
Згідно пункту 6 Додатку 3 Документації ви як Замовник вимагаєте:
« 6. У складі своєї пропозиції Учасник повинен надати копії діючих сертифікатів: ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на ім’я учасника, що засвідчують використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління, які видані учаснику стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71)».
Шановний Замовнику надайте пояснення якими норативно-правовими актами чинного законодавства Ви керуєтесь при встановленні вимоги, щодо надання сертифікатів: ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на ім’я учасника, що засвідчують використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління, які видані учаснику стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71)???
По-перше: даний документ не передбачений для закупівлі вугілля, даний документ не прописаний у жодному ДСТУ або ГОСТ тощо, а також він не містить жодних посилань, щодо відповідності товару або його якості;
По-друге: даний документ видається за більший проміжок часу ніж триває сама процедура закупівлі. А отже учасники які не мають даного документу в наявності не зможуть прийняти участь в вашій процедурі закупівлі, а це дискримінація;
По-третє: вимога, щодо надання відповідного документу вже неодноразово розглядувалася АМКУ і виносилися рішення про не законність даної вимоги, оскільки вона значно звужує коло учасників.
Задля законності проведення даної закупівлі приведіть вимоги тендерної документації у відповідність вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі. Видаліть не законну, дискримінаційну вимогу. В іншому випадку змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав на участь в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
« 6. У складі своєї пропозиції Учасник повинен надати копії діючих сертифікатів: ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на ім’я учасника, що засвідчують використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління, які видані учаснику стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71)».
Шановний Замовнику надайте пояснення якими норативно-правовими актами чинного законодавства Ви керуєтесь при встановленні вимоги, щодо надання сертифікатів: ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на ім’я учасника, що засвідчують використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління, які видані учаснику стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71)???
По-перше: даний документ не передбачений для закупівлі вугілля, даний документ не прописаний у жодному ДСТУ або ГОСТ тощо, а також він не містить жодних посилань, щодо відповідності товару або його якості;
По-друге: даний документ видається за більший проміжок часу ніж триває сама процедура закупівлі. А отже учасники які не мають даного документу в наявності не зможуть прийняти участь в вашій процедурі закупівлі, а це дискримінація;
По-третє: вимога, щодо надання відповідного документу вже неодноразово розглядувалася АМКУ і виносилися рішення про не законність даної вимоги, оскільки вона значно звужує коло учасників.
Задля законності проведення даної закупівлі приведіть вимоги тендерної документації у відповідність вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі. Видаліть не законну, дискримінаційну вимогу. В іншому випадку змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав на участь в даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 10:53
Доброго дня! Тендерним комітетом Південно-Східного міжрегіонального управління юстиції (м. Дніпро) розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-003044-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "МАЛАЙН", Код ЄДРПОУ:43553573
Дата подання: 28 вересня 2020 20:32
Скарга
Згідно пункту 9 Додатку 3 Документації ви як Замовник вимагаєте:
«9. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля учасник надає копію висновку СЕЕ на вугілля кам’яне марки АМ 13-25, завірену виробником пропонованого вугілля».
Шановний Замовнику надайте пояснення якими норативно-правовими актами чинного законодавства Ви керуєтесь при встановленні вимоги, щодо надання копію висновку СЕЕ на вугілля кам’яне марки АМ 13-25, завірену виробником пропонованого вугілля???
По-перше: даний документ не передбачений для закупівлі вугілля, даний документ не прописаний у жодному ДСТУ або ГОСТ тощо, а також він не містить жодних посилань, щодо відповідності товару або його якості;
По-друге: даний документ видається виробнику товару, а не учаснику. Учасники, які працюють не напряму з виробником, а закуповують товар (вугілля) у постачальник не зможуть надати даний документ, оскільки при постачанні вугілля його надання не передбачено чинними стандартами та законодавством. А отже, це в свою чергу дискримінація учасників;
По-третє: вимога, щодо надання відповідного документу вже неодноразово розглядувалася АМКУ і виносилися рішення про не законність даної вимоги, оскільки вона значно звужує коло учасників.
Задля законності проведення даної закупівлі приведіть вимоги тендерної документації у відповідність вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі. Видаліть не законну, дискримінаційну вимогу. В іншому випадку змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав на участь в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
«9. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля учасник надає копію висновку СЕЕ на вугілля кам’яне марки АМ 13-25, завірену виробником пропонованого вугілля».
Шановний Замовнику надайте пояснення якими норативно-правовими актами чинного законодавства Ви керуєтесь при встановленні вимоги, щодо надання копію висновку СЕЕ на вугілля кам’яне марки АМ 13-25, завірену виробником пропонованого вугілля???
По-перше: даний документ не передбачений для закупівлі вугілля, даний документ не прописаний у жодному ДСТУ або ГОСТ тощо, а також він не містить жодних посилань, щодо відповідності товару або його якості;
По-друге: даний документ видається виробнику товару, а не учаснику. Учасники, які працюють не напряму з виробником, а закуповують товар (вугілля) у постачальник не зможуть надати даний документ, оскільки при постачанні вугілля його надання не передбачено чинними стандартами та законодавством. А отже, це в свою чергу дискримінація учасників;
По-третє: вимога, щодо надання відповідного документу вже неодноразово розглядувалася АМКУ і виносилися рішення про не законність даної вимоги, оскільки вона значно звужує коло учасників.
Задля законності проведення даної закупівлі приведіть вимоги тендерної документації у відповідність вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі. Видаліть не законну, дискримінаційну вимогу. В іншому випадку змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав на участь в даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 10:53
Доброго дня! Тендерним комітетом Південно-Східного міжрегіонального управління юстиції (м. Дніпро) розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-003044-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП", Код ЄДРПОУ:35402983
Дата подання: 21 жовтня 2020 13:42
Скарга
Скарга
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2020 19:24
Частково задовольнити Вимогу (скаргу), яка надійшла від ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ФАРТОП".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-25-003044-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП", Код ЄДРПОУ:35402983
Дата подання: 26 жовтня 2020 14:36
Дата подання: 26 жовтня 2020 14:36
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 22:40
Рішення від 28.10.2020 № 20092 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 22:40
інформація про перенесення розгляду скарги від 06.11.2020 № 17718.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2020 10:43
Запит Замовнику від 09.10.2020 № 17775.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 19:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2020 № 21620.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 18:07
Рішення від 20.11.2020 № 21620.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 09:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" |
368 928,00
UAH з ПДВ
|
316 799,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МАЛАЙН" |
460 800,00
UAH з ПДВ
|
316 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП" |
424 800,00
UAH з ПДВ
|
424 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" #42768142 |
Рішення скасоване |
316 799,90
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 14:57
|
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" #42768142 |
Відхилено |
316 799,90
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 18:52
|
ПП "МАЛАЙН" #43553573 |
Відхилено |
316 800,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 18:54
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП" #35402983 |
Переможець |
424 800,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 18:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 11:09
|
Звіт | укладений |
27 квітня 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 13:22
|
ДУ 5 АМ 2020 вугілля.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 15:52
|
ДУ 4 вугілля АМ 2020.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 15:36
|
ДУ ВУГІЛЛЯ (2).pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 19:15
|
ДУ 2 АМ 2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 19:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 10:16
|
Договір | укладений |
18 грудня 2020 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | АМ-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | АМ-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | АМ-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | АМ-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |