Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне АМ 13-25
Очікувана вартість
468 000,00 UAH
UA-2020-09-25-003044-c c8b8be7763b54f488c8ba7afbd9c9cc9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380563712767 psjust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380563712767
psjust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 19:16
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:10
Очікувана вартість: 468 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 т
Вугілля кам’яне АМ 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Кіровоградська область, згідно додатку 2 до договору, м. Благовіщенськ, вул. Героїв України, (Леніна) 57; м. Гайворон, вул. Великого Кобзаря (Воровського), 1/18; смт. Голованівськ, вул. Соборна (Леніна), 40;смт. Голованівськ, вул. Соборна (Леніна), 40;смт. Голованівськ, вул. Соборна (Леніна), 23;м. Долинка, вул. Тесленка, 59;смт. Добровеличківка, вул. Шевченка, 113; м. Устинівка,вул. Благодатна (Карла Маркса),1;смт. Новоархангельськ, вул. Слави, 35;м. Новомиргород, вул. Андрія Гурічева (Кірова), 152;м. Новоукраїнка, вул. Покровська (Воровського), 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у п.2.2. даного Договору, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 банківських днів з дати поставки товару та підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 09:53
ЗМІНИ вугілля.docx
01 жовтня 2020 09:42
ТД вугілля Кіровоград. зі змінами.doc
01 жовтня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 09:53
ЗМІНИ вугілля.docx
01 жовтня 2020 09:42
ЗМІНИ вугілля.docx
01 жовтня 2020 09:42
ТД вугілля Кіровоград. зі змінами.doc
25 вересня 2020 19:11
ТД вугілля Кіровоград..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-003044-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "МАЛАЙН", Код ЄДРПОУ:43553573
Дата подання: 28 вересня 2020 20:24
Скарга
Згідно пункту 6 Додатку 3 Документації ви як Замовник вимагаєте:
« 6. У складі своєї пропозиції Учасник повинен надати копії діючих сертифікатів: ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на ім’я учасника, що засвідчують використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління, які видані учаснику стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71)».

Шановний Замовнику надайте пояснення якими норативно-правовими актами чинного законодавства Ви керуєтесь при встановленні вимоги, щодо надання сертифікатів: ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на ім’я учасника, що засвідчують використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління, які видані учаснику стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71)???

По-перше: даний документ не передбачений для закупівлі вугілля, даний документ не прописаний у жодному ДСТУ або ГОСТ тощо, а також він не містить жодних посилань, щодо відповідності товару або його якості;

По-друге: даний документ видається за більший проміжок часу ніж триває сама процедура закупівлі. А отже учасники які не мають даного документу в наявності не зможуть прийняти участь в вашій процедурі закупівлі, а це дискримінація;

По-третє: вимога, щодо надання відповідного документу вже неодноразово розглядувалася АМКУ і виносилися рішення про не законність даної вимоги, оскільки вона значно звужує коло учасників.

Задля законності проведення даної закупівлі приведіть вимоги тендерної документації у відповідність вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі. Видаліть не законну, дискримінаційну вимогу. В іншому випадку змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав на участь в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 10:53
Доброго дня! Тендерним комітетом Південно-Східного міжрегіонального управління юстиції (м. Дніпро) розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-003044-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "МАЛАЙН", Код ЄДРПОУ:43553573
Дата подання: 28 вересня 2020 20:32
Скарга
Згідно пункту 9 Додатку 3 Документації ви як Замовник вимагаєте:
«9. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля учасник надає копію висновку СЕЕ на вугілля кам’яне марки АМ 13-25, завірену виробником пропонованого вугілля».

Шановний Замовнику надайте пояснення якими норативно-правовими актами чинного законодавства Ви керуєтесь при встановленні вимоги, щодо надання копію висновку СЕЕ на вугілля кам’яне марки АМ 13-25, завірену виробником пропонованого вугілля???

По-перше: даний документ не передбачений для закупівлі вугілля, даний документ не прописаний у жодному ДСТУ або ГОСТ тощо, а також він не містить жодних посилань, щодо відповідності товару або його якості;

По-друге: даний документ видається виробнику товару, а не учаснику. Учасники, які працюють не напряму з виробником, а закуповують товар (вугілля) у постачальник не зможуть надати даний документ, оскільки при постачанні вугілля його надання не передбачено чинними стандартами та законодавством. А отже, це в свою чергу дискримінація учасників;

По-третє: вимога, щодо надання відповідного документу вже неодноразово розглядувалася АМКУ і виносилися рішення про не законність даної вимоги, оскільки вона значно звужує коло учасників.

Задля законності проведення даної закупівлі приведіть вимоги тендерної документації у відповідність вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі. Видаліть не законну, дискримінаційну вимогу. В іншому випадку змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав на участь в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 10:53
Доброго дня! Тендерним комітетом Південно-Східного міжрегіонального управління юстиції (м. Дніпро) розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-003044-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП", Код ЄДРПОУ:35402983
Дата подання: 21 жовтня 2020 13:42
Скарга
Скарга
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2020 19:24
Частково задовольнити Вимогу (скаргу), яка надійшла від ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ФАРТОП".

Документи подані скаржником

21 жовтня 2020 13:41
скарга.pdf
21 жовтня 2020 13:42
ДСТУ 4096-2002.pdf

Документи

26 жовтня 2020 19:24
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-25-003044-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП", Код ЄДРПОУ:35402983
Дата подання: 26 жовтня 2020 14:36
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 22:40
Рішення від 28.10.2020 № 20092 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 22:40
Запит Замовнику від 09.10.2020 № 17775.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 19:33
Рішення від 20.11.2020 № 21620.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 09:43

Документи подані скаржником

26 жовтня 2020 14:22
Скарга.pdf
26 жовтня 2020 14:22
ДСТУ 4096-2002.pdf
26 жовтня 2020 14:22
Лист.pdf

Документи подані замовником

03 листопада 2020 20:01
Пояснення
03 листопада 2020 20:01
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" 368 928,00
UAH з ПДВ
316 799,90
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАЛАЙН" 460 800,00
UAH з ПДВ
316 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП" 424 800,00
UAH з ПДВ
424 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
11 жовтня 2020 15:04
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:26
довідка МВС.zip
10 грудня 2020 16:26
Довідка (1).zip
10 грудня 2020 16:26
Довідка.zip
10 грудня 2020 16:26
документи переможця.pdf
08 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:31
Розрахунок ціни.pdf
08 грудня 2020 16:31
Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:42
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 13:42
Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 жовтня 2020 13:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"

ПП "МАЛАЙН"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
#42768142
Рішення скасоване 316 799,90
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:57
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
#42768142
Відхилено 316 799,90
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 18:52
ПП "МАЛАЙН"
#43553573
Відхилено 316 800,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 18:54
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП"
#35402983
Переможець 424 800,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 18:59

Документи

07 грудня 2020 18:52
Електронний підпис
07 грудня 2020 18:50
Протокол

Документи

07 грудня 2020 18:54
Електронний підпис
07 грудня 2020 18:54
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП"
#35402983
424 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 11:09
Звіт укладений
27 квітня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 13:22
ДУ 5 АМ 2020 вугілля.pdf зміни до договору
03 березня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 15:52
ДУ 4 вугілля АМ 2020.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 15:46
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 15:36
ДУ ВУГІЛЛЯ (2).pdf зміни до договору
10 лютого 2021 15:33
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 19:15
ДУ 2 АМ 2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:01
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 10:16
Договір укладений
18 грудня 2020 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: АМ-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: АМ-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: АМ-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: АМ-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 03 квітня 2021
Сума оплати за договором: 509 760,00
UAH