Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області
Очікувана вартість
7 659 112,00 UAH
UA-2020-09-25-003016-c 63865de715f64d13b8734ae22939edca
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2020 19:00
Очікувана вартість: 7 659 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 295,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Чортківський район, м. Чортків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 10 млн. гривень: 20%
Понад 8 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 15%
Понад 6 млн. грн. до 8 млн. грн. включно: 10%
Понад 4 млн. грн. до 6 млн. грн. включно: 5%
Понад 2 млн. грн. до 4 млн. грн. включно: 2%
До 2 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 15 працівників: 10%
Від 11 до 15 працівників включно: 6%
Від 6 до 10 працівників включно: 3%
До 5 працівників включно: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП ЄВРОЦЕНТР 6 863 040,00
UAH з ПДВ
6 863 040,00
UAH з ПДВ
1.2571428571 5 459 236.36 Документи

Публічні документи

18 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис
18 жовтня 2020 17:22
4 посвідчення.pdf
18 жовтня 2020 17:22
3 посвідчення.pdf
18 жовтня 2020 17:21
2 посвідчення.pdf
18 жовтня 2020 17:21
1 посвідчення.pdf
18 жовтня 2020 17:21
КК Додатки Колиндяни.pdf
18 жовтня 2020 17:21
195.imd
18 жовтня 2020 17:21
КК Акт Колиндяни.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Листи.PDF
18 жовтня 2020 17:21
Банківська гарантія.rar
18 жовтня 2020 17:21
КК Довідки з банку-2.pdf
18 жовтня 2020 17:21
Цінова пропозиція.PDF
18 жовтня 2020 17:21
КК Довідки з банку-1.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Трудові книжки.pdf
18 жовтня 2020 17:21
Проект договору.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД Статут.pdf
18 жовтня 2020 17:21
КК Диплом Дирявко.pdf
18 жовтня 2020 17:21
КК Відгук новий.pdf
18 жовтня 2020 17:21
КК штатний розпис.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Свідоцтво.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Реєстр документів.PDF
18 жовтня 2020 17:21
КК Відгук Колиндяни.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД Протокол зборів.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД наказ директор.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Ліцензія.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Лицензия.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Лист-згода.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД Паспорт_ код.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД Кошториси.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД Календарний графік.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД Звітність.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Звіт 1-ДФ.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД Відомість ресурсів.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Дозвіл.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Витяг.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД Довідка-виробник.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД довідка та виписка.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД Ліцензія АВК.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД декларація.pdf
18 жовтня 2020 17:21
ІД витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2020 17:21
Гайдун14(гарантії).pdf
18 жовтня 2020 17:21
ВПВ17 Гарантійні листи.PDF
18 жовтня 2020 17:21
ІД Відомості з ЄДРПОУ.PDF
18 жовтня 2020 17:21
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЄВРОЦЕНТР

Інформація про відміну

Дата відміни
18 жовтня 2020 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій