Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Охоронні послуги
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2020-09-25-002844-b 69cebf3e22c04b828becd4f0b3c173dd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюк Галина Степанівна

+380380324558 rrynoc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Ринок
Код ЄДРПОУ: 03337786
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул.Кравецька 2-4
Контактна особа: Михайлюк Галина Степанівна
+380380324558
rrynoc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:19
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тип замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Мова, якою подаються пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 22:12
Електронний підпис
25 вересня 2020 22:08
ТД-Охорона.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 28 вересня 2020 14:51
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 22:23
Термін надання послуг - 365 днів? Прохання уточнити.
Відповідь: Термін надання послуг - з моменту підписання договору до 31 грудня 2021 року.
Кількість годин охорони
Дата подання: 28 вересня 2020 17:30
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 22:26
Яка кількість годин охорони за весь період надання послуг?
Відповідь: Кількість годин буде розрахована, з врахуванням охорони, починаючи від 01.11.2020 до 31.12.2021 року.
Термін надання послуг
Дата подання: 28 вересня 2020 17:31
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 22:25
Протягом якого періоду надаються послуги? 365 днів з момменту підписання? Чи з 01.01.2021 до 31.12.2021?
Відповідь: Термін надання послуг - з моменту підписання договору до 31 грудня 2021 року.
Об'єм послуг
Дата подання: 30 вересня 2020 17:29
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 23:13
Об'єм послуг - 2 цілодобові пости на весь 2021 рік? Тобто 17 520 годин надання послуг? Якщо так, то закладена вартість за годину буде становити - 22,26 грн\год.? Але згідно ЗУ "Про державний бюджет" стаття 8 - Установити у 2020 році мінімальну заробітну плату, у погодинному розмірі: з 1 січня - 28,31 гривні, з 1 вересня - 29,2 гривні. Тобто Ваша закладена вартість за гоидну менше на 6,94 грн. ніж передбачено чинним законодавством. Тому прохання пояснити - чи вірно Вами прописане і трактоване нами технінче завдання? Якщо ні, то вкажіть який обсяг послуг у годинах, щоб учасники могли від чогось відштовхуватись. Або якщо технінчезавдання вірне, тоді Ваш бюджет закупівлі має бти збільшений. Прохання роз'яснити даний момент. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена вартість обрахована, виходячи із коштів, що передбачені на зазначені потреби, та технічного завдання, яке складено, відповідно до вимог замовника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-002844-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 28 вересня 2020 14:54
Оперативно-чергова частина та група швидкого реагування повинна бути розташована в м.Стрий (Для підтвердження додати, в складі тендерної пропозиції, договір оренди приміщення)
Дана вимога є дискримінаційною.

Оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Стрию чи Львівській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Стрию та розташувати там свої групи та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Львівського регіону, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Стрию.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2020 22:28
Повідомляємо, що замовником вимагається наявність дислокації учасника на території м. Стрия, для можливості якісного надання послуг, та оперативного реагування на нештатні ситуації.
В разі відсутності такої дислокації, виконання умов договору буде неможливе.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-002844-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 28 вересня 2020 17:34
Вимога
Вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги Замовник пише в тендерній документації: Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 4500,00 грн. (Чотири тисячі п’ятсот грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) не передбачає можливості встановлення додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовникові третьою особою). Зазначене носить дискримінаційний характер, так як ставить учасників в однакові Ваші дискримінаційні умови щодо оплати третій особі послуг, що не мають відношення до предмету закупівлі. Чи включені консультативні послуги в Ваш річний план закупівлі, відповідно до якого здійснюються з публічні закупівлі навіть окремою строкою? Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2020 22:29
Повідомляємо, що зазначена вимога, щодо оплати консалтингових послуг включена до ТД, відповідно до умов договору, що укладений між замовником та консалтинговою організацією.
Інформуємо, що зазначена вимога жодним чином не носить дискримінаційного характеру, так як не ставить учасників в різні умови.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-002844-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 28 вересня 2020 17:35
Вимога
Шановний Замовник! Мати дислокацію на території м. Стрия до укладення договору економічно недоцільно для учасників, що не є місцевими. Для можливості якісного надання послуг, та оперативного реагування на нештатні ситуації достатньо вимагати гарантійний лист із зазначенням місця розташування (дислокації) де планується розмістити ОЧЧ та ГШР в м. Стрий. Такий учасник, у разі визначення його переможцем, повинен надати протягом 10 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір копію договору оренди за вказаною в гарантійному листі адресою, завірену нотаріально. Дійсно, для того щоб надавати послуги з охорони відповідно до укладеного договору Учаснику потрібно розташування (дислокація) в місті наданні послуг (м. Стрий), що він обов'язково й зробить після визначення його переможцем, інакше учасник не виконає умови договору та не отримує кошти. Замовник пише: В разі відсутності такої дислокації, виконання умов договору буде неможливе. Навіщо оголошувати відкриті торги на всю Україну та за загальноукраїнським законом «Про публічні закупівлі»? Вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2020 22:36
Повідомляємо, що замовником вимагається наявність дислокації учасника на території м. Стрия, для можливості якісного надання послуг, та оперативного реагування на нештатні ситуації.
В разі відсутності такої дислокації, виконання умов договору буде неможливе.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гард 340 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Костін В.О. 370 000,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2020 11:31
статут Гард.PDF
11 жовтня 2020 11:31
Наказ на директора.doc
11 жовтня 2020 11:31
Ліцензія.doc
11 жовтня 2020 11:31
Виписка ст.2.doc
11 жовтня 2020 11:31
Виписка ст.1.doc

Публічні документи

11 жовтня 2020 16:26
статут.pdf
11 жовтня 2020 16:25
повноваження.pdf
11 жовтня 2020 16:25
повноваження підпису.pdf
11 жовтня 2020 16:25
ліцензія.pdf
11 жовтня 2020 16:25
Витяг ЄДР 12.06.2020.pdf
11 жовтня 2020 16:25
аналогічнии_ досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гард

ФОП Костін В.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гард
#32561959
Очікує рішення 340 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:48
ТОВ Гард
#32561959
Рішення скасоване 340 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:48

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 16:53
Кінець періоду оскарження: 10 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 10 листопада 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
30 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:50
Рішення про відміну торгів.doc