Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 09132000-3 бензин А-92; код ДК 021:2015 – 09134200-9 дизельнепаливо
Очікувана вартість
259 000,00 UAH
UA-2020-09-25-002695-b 4b53a0f8d1654711af8692ab892f2a7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Собань Тіна Василівна

+380679136199 nvk1chem@nvk1chem.ukr.education

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чемеровецький навчально-виховний комплекс №1 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, ліцей та міжшкільний навчально-виробничий комбінат» Чемеровецької селищної ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 22988437
Місцезнаходження: 31601, Україна , Хмельницька обл., Чемерівці, вул. Центральна,46
Контактна особа: Собань Тіна Василівна
+380679136199
nvk1chem@nvk1chem.ukr.education
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 14:46
Очікувана вартість: 259 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 295,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Мова - українська, якщо інше не передбачено умовами тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 літр
Код ДК 021:2015 – 09132000-3 бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
10000 літр
Код ДК 021:2015 – 09134200-9 дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 16:10
Перелік змін - Додаток 1.docx
02 жовтня 2020 16:10
4 ЗТД пальне.docx
25 вересня 2020 17:03
4.2. Додаток 2.docx
25 вересня 2020 17:03
4.1. Додаток 1.docx
02 жовтня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 16:10
Перелік змін - Додаток 1.docx
02 жовтня 2020 16:10
4 ЗТД пальне.docx
25 вересня 2020 17:03
4 ТД пальне.docx
25 вересня 2020 17:03
4.2. Додаток 2.docx
25 вересня 2020 17:03
4.1. Додаток 1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-25-002695-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:18
СКАРГА
керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Чемеровецький навчально-виховний комплекс №1 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, ліцей та міжшкільний навчально-виробничий комбінат» Чемеровецької селищної ради Хмельницької області внести зміни до тендерної документації (ч. 5 розділ ІІІ ТД), саме: - вилучити умову, щодо наявності в учасників працюючих працівників в чисельності більше 15 чоловік; - в пункті щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначити документальним підтвердженням - Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та зазначити їх чисельність.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 05 жовтня 2020 22:58
Рішення від 05.10.2020 № 18609 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 22:58
Рішення від 13.10.2020 № 19243.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 22:39

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 10:34
СКАРГА (теккст).docx
01 жовтня 2020 10:34
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

08 жовтня 2020 17:32
Пояснення
08 жовтня 2020 17:32
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-27-000018 ● 01135def62be4d14ac94fef446bc94c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020 10:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.11.2020 №70

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.11.2020 № 70

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1 UA-2020-09-25-002695-b 25.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Сабадаш Д. О.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-30 11:44:10

Щодо надання пояснень.

У межах проведення моніторингу бензину А-92 та дизельного палива (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-25-002695-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Чемеровецьким навчально-виховним комплексом №1 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, ліцей та міжшкільний навчально-виробничий комбінат» Чемеровецької селищної ради Хмельницької області (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з товариством з обмеженою відповідальністю "СОЛВІНГ СІСТЕМС" (код юридичної особи в ЄДРПОУ 42524688) про закупівлю бензину А-92, дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти) від 09.11.2020 за №326.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу додатково надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
-які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткової угоди від 20.11.2020 №1 до Договору від 09.11.2020 за №326?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-02 17:42:55

Пояснення

Підняття ціни по договору з товариством з обмеженою відповідальністю "СОЛВІНГ СІСТЕМС" (код юридичної особи в ЄДРПОУ 42524688) про закупівлю бензину А-92, дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти) від 09.11.2020 за №326 здійснювалося на підставі наступних документів (додаються до пояснення):
- Експертний висновок №ОИ-6845 від 13.11.2020р. виданий Запорізькою торгово-промисловою палатою;
- Експертний висновок №ОИ-6443 від 22.10.2020р. виданий Запорізькою торгово-промисловою палатою.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Підняття ціни по договору з товариством з обмеженою відповідальністю "СОЛВІНГ СІСТЕМС" (код юридичної особи в ЄДРПОУ 42524688) про закупівлю бензину А-92, дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти) від 09.11.2020 за №326 здійснювалося на підставі наступних документів: - Експертний висновок №ОИ-6845 від 13.11.2020р. виданий Запорізькою торгово-промисловою палатою; - Експертний висновок №ОИ-6443 від 22.10.2020р. виданий Запорізькою торгово-промисловою палатою. Відповідно до ч.4 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Сума в договорі визначається в результаті аукціону. Сторони під час укладення договору про закупівлю повинні зазначати суму такого договору на підставі аукціону. Оскільки під час підписання договору його сторони не мають можливості змінювати суму договору, правильно рахувати коливання ціни від дати проведення аукціону, коли учасник фактично пропонує ціну за якою буде укладений договір, по дату укладання додаткової угоди щодо зміни ціни за одиницю товару на підставі п.2 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі». ЗУ «Про публічні закупівлі» не має визначеного переліку документів та/або даних які необхідно для дослідження коливання на ринку ціни за одиницю товару, як також не визначено з якого моменту повинно розраховуватись коливання ціни товару на ринку. ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" експертним висновком №ОИ-6845 від 13.11.2020р. виданий Запорізькою торгово-промисловою палатою та експертним висновком №ОИ-6443 від 22.10.2020р. виданий Запорізькою торгово-промисловою палатою підтвердив відповідне коливання на ринку. Якщо навіть брати інформацію з сайту index.minfin.com.ua, який в свою чергу не є офіційним джерелом інформації та в ЗУ «Про публічні закупівлі» про нього нічого не вказується, то ціна на бензин А-92 станом на 22.10.2020 р. складала 20.90 грн., станом на 20.11 складала 23.17 грн. (різниця 2.27 грн. або 10.86%), а на дизельне паливо станом на 22.10.2020 р. складала 21.10 грн., станом на 20.11.2020 р. ціна складала 23.52 грн. (різниця 2.42 грн. або 11.47 %). Проаналізувавши інформацію з даного сайту маємо також підтвердження коливання на ринку відповідного товару. Враховуючи вищевикладене Чемеровецький навчально-виховний комплекс №1 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, ліцей та міжшкільний навчально-виробничий комбінат» Чемеровецької селищної ради Хмельницької області не погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-25-002695-b.

2020-12-23 17:09:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 258 870,00
UAH з ПДВ
258 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" 258 990,00
UAH з ПДВ
258 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:49
МВД до 01.11.2020.zip
28 жовтня 2020 16:49
ДПС до 04.11.2020.zip
11 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис
11 жовтня 2020 13:14
7. Довідка з ПУМБ 01.10.20р..pdf
11 жовтня 2020 13:14
5. Тендерна пропозиція.pdf
11 жовтня 2020 13:14
5. Договор.pdf
11 жовтня 2020 13:14
5. Довідки.pdf
11 жовтня 2020 13:14
3. Договір Лівайн торг.pdf
11 жовтня 2020 13:14
3. Договір Авантаж.pdf
11 жовтня 2020 13:14
2. Описи.pdf
11 жовтня 2020 13:14
2. Ліцензія.pdf
11 жовтня 2020 13:14
2. Витяг ПДВ копія.pdf
11 жовтня 2020 13:14
2. Витяг акциз.pdf
11 жовтня 2020 13:14
2. Витяг 30.09.2020р..pdf
11 жовтня 2020 13:14
2. Виписка.pdf
11 жовтня 2020 13:14
2. Баланс 2 квартал.pdf
11 жовтня 2020 13:14
2. Акти МТБ.pdf
11 жовтня 2020 13:14
1. Статут копия.pdf
11 жовтня 2020 13:14
1. РІШЕННЯ ЗУ ПРО ТОВ.pdf
11 жовтня 2020 13:14
1. Рішення зміни адреси.pdf
11 жовтня 2020 13:14
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 16:04
Установчі.zip
10 жовтня 2020 16:04
Технічна частина.zip
10 жовтня 2020 16:04
Пропозиція та довідки.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 258 870,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
258 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:57
Додаткова угода _1 до Дог._326.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 11:49
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:47
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 11:19
Договір № 326 про закупівлю товарів укладений
09 листопада 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 326
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Висвітлення додаткової угоди №1 до договору про закупівлю №326 від 09.11.2020
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 888,00
UAH (в тому числі ПДВ 648,00 UAH)