Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту з благоустрою в адміністративному подвір’ї Київської міської ради на вул. Хрещатик, 36
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2020-09-25-002661-a 5724e6f82d3645798890a966b143a823
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Шаповалов

+380442027099 sshapov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: Сергій Шаповалов
+380442027099
sshapov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 00:01
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Послуги з поточного ремонту з благоустрою в адміністративному подвір’ї Київської міської ради на вул. Хрещатик, 36

Послуги з поточного ремонту з благоустрою в адміністративному подвір’ї Київської міської ради на вул. Хрещатик, 36
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту з благоустрою в адміністративному подвір’ї Київської міської ради на вул. Хрещатик, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД" 162 000,00
UAH з ПДВ
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"
#43360189
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 10:49
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:55
ДОПУГОДА_ФЕМ_2_2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 08:27
ФЕМ_2_2020.pdf укладений
28 жовтня 2020 08:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2020 12:35
90 129,47 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA063220010000026005040000383
ТОВ "ТАС ЄВРОБУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити вартість послуг за Договором на 71 870,53 грн (сімдесят одну тисячу вісімсот сімдесят гривень 53 копійки), у тому числі ПДВ – 11 978,42 грн. (одинадцять тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 42 копійки) та викласти пункт 2.1 Договору у новій редакції, а саме: «2.1. Вартість послуг за Договором складає 90 129,47 грн (дев’яносто тисяч сто двадцять дев’ять гривень 47 копійок), у тому числі ПДВ – 15 021,58 грн (п’ятнадцять тисяч двадцять одна гривня 58 копійок). Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України.». 2. Додатки 1 - 6 до Договору викласти у новій редакції, що додаються. 3. Всі інші умови Договору не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Угода складена в двох тотожних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: ФЕМ-2/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ФЕМ-2/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 90 129,47
UAH (в тому числі ПДВ 15 021,58 UAH)