Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщення пологового відділення КНП Буської районної ради «Буська центральна районна лікарня)
Очікувана вартість
459 241,00 UAH
UA-2020-09-25-002620-b 8f9355237fac494a99f4cef18d0d93d9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбань Оксана Василівна

+380671343789 oksanagorban89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01997633
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77
Контактна особа: Горбань Оксана Василівна
+380671343789
oksanagorban89@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:23
Очікувана вартість: 459 241,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 297,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 доза
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщення пологового відділення КНП Буської районної ради «Буська центральна районна лікарня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:32
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 28 вересня 2020 20:59
Дата відповіді: 29 вересня 2020 13:40
Доброго дня! Прохання додати довідку про визначення класу наслідків.
Відповідь: Доброго дня! Ваше прохання буде розглянуто.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЗЬ" 385 023,85
UAH з ПДВ
359 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС ПЛЮС" ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БАЗИС" 398 941,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис
05 жовтня 2020 19:09
Форма пропозиції.pdf
05 жовтня 2020 19:09
Технічне завдання.pdf
05 жовтня 2020 19:09
ПП Краснебуд Двері.pdf
05 жовтня 2020 19:09
5.9 Захист довкілля.pdf
05 жовтня 2020 19:09
5.8 Довідка держказна.pdf
05 жовтня 2020 19:09
5.5 Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2020 19:09
5.1 Поект договору.pdf
05 жовтня 2020 19:09
4.3 Довідка статистики.pdf
05 жовтня 2020 19:09
4.1 П2.pdf
05 жовтня 2020 19:09
3.6 Учасник відповідає.pdf
05 жовтня 2020 19:09
3. Матеріало тех база.pdf
05 жовтня 2020 19:09
3. 2.2 Довідка субпідряд.pdf
05 жовтня 2020 19:09
2.6 Повноваження особи.pdf
05 жовтня 2020 19:09
2.3 ОПП Довідка.pdf
05 жовтня 2020 19:09
2.2 Витяг Серпень.pdf
05 жовтня 2020 19:09
2.1 Статут.pdf
05 жовтня 2020 19:09
1.6 Ліцензія Кузь.pdf
05 жовтня 2020 19:09
1.4 Гарантійний термін.pdf
05 жовтня 2020 19:09
1.1 Договірна ціна.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 20:12
Електронний підпис
05 жовтня 2020 19:38
Електронний підпис
05 жовтня 2020 19:30
Шуруповерт.PDF
05 жовтня 2020 19:30
штатний розпис.PDF
05 жовтня 2020 19:30
Шліфмашинка.PDF
05 жовтня 2020 19:30
ТЕХТАЛОН ЗІЛ.PDF
05 жовтня 2020 19:30
СТАТУТ.PDF
05 жовтня 2020 19:30
СЕРТИФІКАТ ГІП.PDF
05 жовтня 2020 19:30
Протокол.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Протокол випробувань 9.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Протокол випробувань 8.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Протокол випробувань 7.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Протокол випробувань 6.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Протокол випробувань 5.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Протокол випробувань 4.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Протокол випробувань 3.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Протокол випробувань 2.pdf
05 жовтня 2020 19:30
протокол випробувань 1.PDF
05 жовтня 2020 19:30
ПРАВО ВЛАСНОСТІ МАЙНА.PDF
05 жовтня 2020 19:30
Пояснююча записка.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Плиткоріз.PDF
05 жовтня 2020 19:30
План фінансування.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Перфератор ПВ11-50.PDF
05 жовтня 2020 19:30
Перфератор VP-90.PDF
05 жовтня 2020 19:30
ОСОБОВА КАРТКА.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Накладна фарбопульт.PDF
05 жовтня 2020 19:30
Наказ повноваження.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Ліцензія АВК.PDF
05 жовтня 2020 19:30
Кошторис.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Звіт досліджень 1.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Дриль ударна.PDF
05 жовтня 2020 19:30
Договірна ціна.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Договір про співпрацю.PDF
05 жовтня 2020 19:30
Довідки банк.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Довідка робітників.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Довідка повноваження.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Довідка істотні умови.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Довідка із статистики.pdf
05 жовтня 2020 19:30
ДОВІДКА З ПОДАТКОВОЇ.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Довідка 4-ОПП.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Графік.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Відгук.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Відбійний молоток.PDF
05 жовтня 2020 19:30
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ1.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ Г 6.jpg
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ Г 6 1.jpg
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ Г 5.jpg
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ Г 5 1.jpg
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ Г 4.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ Г 3.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ Г 2.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ Г 1.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ 8.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ 7.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ 6.PDF
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ 5.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ 4.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ 3.pdf
05 жовтня 2020 19:30
Висновок ДСЕЕ 2.pdf
05 жовтня 2020 19:30
ВИПИСКА 2.PDF
05 жовтня 2020 19:30
ВИПИСКА 1.PDF
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Технічне завдання.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Лист достовірність.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Довідка учасника.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Довідка субпідряд.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Довідка ст17.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Довідка МТБ.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Довідка довкілля.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Гарантійний термін.pdf
05 жовтня 2020 19:30
IMG_Відомість учасника.pdf
05 жовтня 2020 19:30
30_ДЦ_ОПР.rtf
05 жовтня 2020 19:30
30_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
05 жовтня 2020 19:30
30_ДЦ_ДЦ_3.rtf
05 жовтня 2020 19:30
30_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
05 жовтня 2020 19:30
30.imd
05 жовтня 2020 19:30
_Договір ЗИЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЗЬ"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС ПЛЮС" ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БАЗИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЗЬ"
#33981182
Переможець 359 900,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:43

Документи

09 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:32
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЗЬ"
#33981182
359 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:32
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 15:05
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:11
SCAN0014.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 17:09
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:03
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
05 січня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:47
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:07
договір укладений
19 жовтня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Розділу 4 «Порядок розрахунків» договору № 4 від 15 жовтня 2020 та викласти його у новій редакції: «4.1.Попередня оплата на придбання матеріалів у розмірі 30% в сумі 107 970,00 (Сто сім тисяч дев’ятсот сімдесят гривень нуль копійок) гривень, в т.ч. ПДВ (20%): 17 995,00 (Сімнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) гривень здійснюється : - з місцевого бюджету: в сумі 79 470 (сімдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят гривень нуль копійок) гривень згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами даного Договору шляхом перерахування коштів на не бюджетні рахунки, відкриті в органах казначейства, та спонсорських коштів: 28 500, 00 (двадцять вісім тисяч п’ятсот гривень нуль копійок) гривень, оплата яких здійснюється на поточні рахунки в банку Підрядник зобов’язаний придбати матеріал за отримані авансові платежі і в період до 30 робочих днів, відзвітуватися за його виконання. Невикористаний залишок авансового платежу повертається Підрядником в порядку зворотному до його надходження.» 2. Дана додаткова угода вступає в силу з дати її підписання. 3. Цю додаткову угоду складено в двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною до Договору № 4 від 15.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору № 4 від 15 жовтня 2020р. на підставі п.10.1. Розділу 10 «Строк дії договору» Договору та пп.4 п.5. ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.(нова редакція) у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника до 31.12.2021 р. 2. Внести зміни в Додаток №2 до Договору № 4 від 15 жовтня 2020р. та викласти його в наступній редакції: 3. Внести зміни в розділу 15 «Юридичні адреса і реквізити Сторін» та викласти його в наступній редакції: ТзОВ “Кузь” Адреса: 79012, м. Львів, пр. Червоної калини 82/77 тел. 0676744045 код ЄДРПОУ 33981182 МФО 305299 UA92 305299 00000 26007001009341 в АТ КБ “Приват Банк” Відділення “Західне №19” 4. Інші пункти Договору № 4 від 15 жовтня 2020р, яких не торкнувся цей Додатковий договір № 2, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця додаткова угода № 2 набирає чинності з моменту її підписання і діє до 31.12.2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди внести зміни до п. 2.3 Розділу 2 «Вартість договору і умови оплати» договору № 4 від 15 жовтня 2020 та викласти його у новій редакції: «2.3 Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету 206039.17грн ; спонсорських коштів 95000.00 грн; Коштів НСЗУ 58860.83грн.» 2. Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди внести зміни до п. 2.3 Розділу 2 «Вартість договору і умови оплати» договору № 4 від 15 жовтня 2020 та викласти його у новій редакції: 3. Дана додаткова угода вступає в силу з дати її підписання. 4. Цю додаткову угоду складено в двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною до Договору № 4 від 15.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 359 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 983,33 UAH)