Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2020-09-25-002565-c ad07914a07d3453dbead9dcb47fc289e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ішкова Людмила Петрівна

+380536758237 tenderklk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 43041752
Місцезнаходження: 39605, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Контактна особа: Ішкова Людмила Петрівна
+380536758237
tenderklk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 15:39
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 15:15
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул.Гоголя,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 90 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Замовником рахунку-фактури. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:36
Дод.4 Проект договору .doc
25 вересня 2020 15:36
Дод. 3 Форма Пропозиції .doc
25 вересня 2020 15:36
Дод.2 квал. вимоги ст.16_17.(переможець).odt
25 вересня 2020 15:35
Дод1 Технічні вимоги .docx
25 вересня 2020 15:35
ТД Комп_ютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 28 вересня 2020 19:35
Дата відповіді: 29 вересня 2020 11:25
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до ТД дод1 Технічна специфікація пунк 2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОХНО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 423 900,00
UAH з ПДВ
423 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕНКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ 459 000,00
UAH з ПДВ
456 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 08:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:15
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:15
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 жовтня 2020 11:13
Сертифікати DELL.pdf
07 жовтня 2020 11:13
Паспорт Кохно С.А..pdf
07 жовтня 2020 11:13
ЛИСТ гарантія.pdf
07 жовтня 2020 11:13
Код Кохно С.А..pdf
07 жовтня 2020 11:13
Витяг ФОП Кохно.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:06
Електронний підпис
27 жовтня 2020 13:17
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:40
Dovidka_20300638200280819655.pdf.p7s
27 жовтня 2020 10:40
Dovidka_20300638200280819655.pdf
27 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:45
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:44
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:43
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 жовтня 2020 09:43
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
08 жовтня 2020 09:43
ЛИСТ ПЛАТНИК ПОДАТКІВ.pdf
08 жовтня 2020 09:43
КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОХНО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕНКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОХНО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2739209616
Рішення скасоване 423 900,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 17:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2020 10:30
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОХНО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2739209616
Відхилено 423 900,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 17:40
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕНКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
#2866205034
Переможець 456 700,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 17:46

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ: Дійсним повідомляємо, що Кременчуцьким льотним коледжем ХНУВС (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ФОП Кохно Сергій Анатолійович (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: згідно коду за ДК 021:2015 (CPV-2008) 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональний комп’ютер. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-09-25-002565-с На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 24.09.2020р. №126 (з додатками). 1.В інформації “Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та пропозиції умовам тендерної документації “дод.2 ТД від 24.09.2020. не надано: - копію договору з аналогічним предметом закупівлі з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних та\або листом-відгуком контрагента) відповідно до таблиці 1 п.3. дод.2 ТД 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:розд. III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” п.1 та дод.2 табл.1. ТД від 24.09.2020р. №126 (з додатками) “Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та пропозиції умовам тендерної документації “. 3.На підтвердження виконання договору надати копію договору з аналогічним предметом закупівлі з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних та\або листом-відгуком контрагента) відповідно до таблиці 1 п.3. дод.2 ТД. Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

21 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:39
Прот._145(відхилення).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕНКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
#2866205034
456 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:50
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 08:26
Дог.0730-20з.pdf укладений
03 листопада 2020 08:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 456 700,00
UAH