Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ»).
"Other completed construction works" the code DK 021-2015: 45450000-6 (Services for the current repair of the 3rd stage of the port overpass, inv. № 072554 Odessa branch of SE "USPA").
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-09-25-002300-b e4c19c061d0c482fb30813e7f20bc524
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Шова Максим Михайлович
(048) 729-31-61
ogis@port.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Shova Maxim Mikhailovich
(048) 729-31-61
ogis@port.odessa.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 10:30
Початок аукціону: 15 грудня 2020 14:12
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH
Publication date: 25 вересня 2020 15:25
Enquiries until: 30 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 листопада 2020 10:30

Information

Estimated total value: 4 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Scope of the procurement
«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ»).
"Other completed construction works" the code DK 021-2015: 45450000-6 (Services for the current repair of the 3rd stage of the port overpass, inv. № 072554 Odessa branch of SE "USPA").
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1/3
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Services for the current repair of the 3rd stage of the port overpass, inv. № 072554 Odessa branch of SE "USPA"
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі ___ відсотків (за пропозицією учасника-переможця, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни цього Договору, що складає _____ грн. без ПДВ, (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), сума ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), всього з ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця) (зазначається з урахуванням положень податкового кодексу України про податок на додану вартість) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Попередня оплата (аванс) здійснюється за наступних умов: - на момент отримання Замовником рахунку на здійснення попередньої оплати (авансу) Виконавець забов’язаний надати Замовнику безумовну безвідкличну банківську гарантію повернення авансового платежу, що складає 100% від розміру авансу Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат» (за формою КБ-3) на надані Виконавцем послуги, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості наданих послуг в межах строку дії Договору. Власні кошти підприємства. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір забезпечення
Дата подання: 25 вересня 2020 17:48
Дата відповіді: 30 вересня 2020 17:17
Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно п.1 ст.25 Закону "Про публічні закупівлі" розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт. Згідно наданого Вами оголошення предметом закупівлі є : «Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ»). Просимо надати роз'яснення чому розмір забезпечення тендерної пропозиції дорівнює 3%?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення та надаємо відповідь наступного змісту:«Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3-х відсотків від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Керуючись пунктом 21 частини першої статті1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, який зобов’язує замовника визначати предмет закупівлі послуг поточного ремонту за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, а також з метою дотримання вимог Закону щодо обов’язкового зазначення у річному плані та в оголошенні про закупівлю коду предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником, замовником визначено предмет закупівлі поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ» як «послуги» та, відповідно, визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі, який не перевищує 3 відсотки від очікуваної вартості закупівлі послуг, що є предметом закупівлі.».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-25-002300-be4c19c061d0c482fb30813e7f20bc524
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ Документи
Очікується рішення
Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ" Документи
Очікується рішення
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 17:41

Документи

09 листопада 2020 10:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 листопада 2020 10:48
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:40
11.Пояснювальна.pdf
06 листопада 2020 10:40
10.Захист довкілля.pdf
06 листопада 2020 10:40
Gmail (9).zip
06 листопада 2020 10:40
9.Письмова згода.pdf
06 листопада 2020 10:40
18.Статут МБ 2019.pdf
06 листопада 2020 10:40
8.Щодо підпису Договору.pdf
06 листопада 2020 10:40
18.1.Наказ_ протокол.pdf
06 листопада 2020 10:40
17.ВИтяг ПДВ.pdf
06 листопада 2020 10:40
6.КОд доступу.pdf
06 листопада 2020 10:40
16.Декларація на 1.3 метри.pdf
06 листопада 2020 10:40
6.1.Код доступу.pdf
06 листопада 2020 10:40
16.1...Дозвол документи.pdf
06 листопада 2020 10:40
5.Стаття 17.pdf
06 листопада 2020 10:40
15.Протоколи.pdf
06 листопада 2020 10:40
4.Досвід.pdf
06 листопада 2020 10:40
14.Щодо субпідрядника.pdf
06 листопада 2020 10:40
4.2. Відгук.pdf
06 листопада 2020 10:40
13.Персональні данні.pdf
06 листопада 2020 10:40
4.1.Досвід Договір та акти.pdf
06 листопада 2020 10:40
12.Лист-згода.pdf
06 листопада 2020 10:40
3.Про учасника.pdf
06 листопада 2020 10:40
2.Працівники.pdf
06 листопада 2020 10:40
1.Довідка МТЗ та технологій.pdf

Документи

09 листопада 2020 10:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 листопада 2020 14:37
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:35
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:12
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:11
Статут_ДП_Граніт_Україна.pdf
06 листопада 2020 14:11
276_Виписка_бухгалтерська.pdf
06 листопада 2020 14:11
275_Лист-зобовязання.pdf
06 листопада 2020 14:11
274_Довідка_співвиконавець.pdf
06 листопада 2020 14:11
273_Проєкт_договору.pdf
06 листопада 2020 14:11
272_Лист-згода_обробка_ПД.pdf
06 листопада 2020 14:11
271_Довідка_захист_довкілля.pdf
06 листопада 2020 14:11
270_Пояснювальна_записка (1).pdf
06 листопада 2020 14:11
269_Згода.pdf
06 листопада 2020 14:11
268_Довідка_повноваження.pdf
06 листопада 2020 14:11
267_Відомості_про_учасника.pdf
06 листопада 2020 14:11
266_Довідка_про_код_доступу.pdf
06 листопада 2020 14:11
265_Довідка_ст17ЗУ.pdf
06 листопада 2020 14:11
264_Лист_технології.pdf
06 листопада 2020 14:11
263_Лист_обладнання_та_МТЗ.pdf
06 листопада 2020 14:11
262_Лист_досвід.pdf
06 листопада 2020 14:11
261_Лист_працівники.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ» надано документ «Довідка про наявність в учасника ТОВ «УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ» необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» №301 від 05.11.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками/співвиконавцями). Так, учасником надано на підтвердження права користування Зварювальним апаратом Vario Synergic 5000-2 Договір №28/19 від 02.11.2019р., в якому відсутнє дане обладнання. Зокрема, в Додатку до договору №28/19 від 02.11.2019р. зазначено Зварювальний апарат VarioSinerqic 5000-2 в комплекті, що не відповідає інформації, зазначеній в документі «Довідка про наявність в учасника ТОВ «УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ» необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» №301 від 05.11.2020р. Також, в п.12 документу «Довідка про наявність в учасника ТОВ «УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ» необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» №301 від 05.11.2020р. відсутня форма володіння Відбійним молотком Bosh GSH 11E. В цьому ж документі назва стовпчиків «форма володіння» та «кількість» в пунктах 5-11 не відповідають інформації, що в них зазначена. 1.2. На вимогу пп.1.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ» надано документ «Довідка про наявність в учасника ТОВ «УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ» досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» №308 від 23.04.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору. Відповідно до вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи, складені учасником процедури закупівлі, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані періодом з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівлю «Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ») за номером UA-2020-09-25-002300-b оприлюднено в авторизованій уповноваженим органом електронній системі закупівель 25.09.2020р., отже документ «Довідка про наявність в учасника ТОВ «УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ» досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» №308 від 23.04.2020р. датований періодом до дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У листі окремо зазначити про наявність - кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю не меньше 10 т. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками/співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2.2 підпункт 1.3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Пункт 1 розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У листі окремо зазначити про наявність - кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю не меньше 10 т. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками/співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Документ повинен бути оформлено відповідно до вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

09 листопада 2020 10:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
08 листопада 2020 17:10
Пояснювальна записка.pdf
08 листопада 2020 17:10
Письмова згода.pdf
08 листопада 2020 17:10
Опис до Статуту.pdf
08 листопада 2020 17:10
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
08 листопада 2020 17:10
Протокол _2 від 17.04.2018.pdf
08 листопада 2020 17:10
Договір оренди послуг.pdf
08 листопада 2020 17:10
Довідка ст. 17.pdf
08 листопада 2020 17:10
Довідка про наявність МТБ.pdf
08 листопада 2020 17:10
Довідка код доступу.pdf
08 листопада 2020 17:10
Гарантийний лист.pdf
08 листопада 2020 17:10
Відомості про учасника.pdf
08 листопада 2020 17:09
Відгук про виконані роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МОРБУДПРОЕКТ

ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"

ТОВ "УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 10:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" Документи
ТОВ "УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ" Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 10:48
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:40
11.Пояснювальна.pdf
06 листопада 2020 10:40
10.Захист довкілля.pdf
06 листопада 2020 10:40
Gmail (9).zip
06 листопада 2020 10:40
9.Письмова згода.pdf
06 листопада 2020 10:40
18.Статут МБ 2019.pdf
06 листопада 2020 10:40
8.Щодо підпису Договору.pdf
06 листопада 2020 10:40
18.1.Наказ_ протокол.pdf
06 листопада 2020 10:40
17.ВИтяг ПДВ.pdf
06 листопада 2020 10:40
6.КОд доступу.pdf
06 листопада 2020 10:40
16.Декларація на 1.3 метри.pdf
06 листопада 2020 10:40
6.1.Код доступу.pdf
06 листопада 2020 10:40
16.1...Дозвол документи.pdf
06 листопада 2020 10:40
5.Стаття 17.pdf
06 листопада 2020 10:40
15.Протоколи.pdf
06 листопада 2020 10:40
4.Досвід.pdf
06 листопада 2020 10:40
14.Щодо субпідрядника.pdf
06 листопада 2020 10:40
4.2. Відгук.pdf
06 листопада 2020 10:40
13.Персональні данні.pdf
06 листопада 2020 10:40
4.1.Досвід Договір та акти.pdf
06 листопада 2020 10:40
12.Лист-згода.pdf
06 листопада 2020 10:40
3.Про учасника.pdf
06 листопада 2020 10:40
2.Працівники.pdf
06 листопада 2020 10:40
1.Довідка МТЗ та технологій.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 14:37
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:35
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:12
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:11
Статут_ДП_Граніт_Україна.pdf
06 листопада 2020 14:11
276_Виписка_бухгалтерська.pdf
06 листопада 2020 14:11
275_Лист-зобовязання.pdf
06 листопада 2020 14:11
274_Довідка_співвиконавець.pdf
06 листопада 2020 14:11
273_Проєкт_договору.pdf
06 листопада 2020 14:11
272_Лист-згода_обробка_ПД.pdf
06 листопада 2020 14:11
271_Довідка_захист_довкілля.pdf
06 листопада 2020 14:11
270_Пояснювальна_записка (1).pdf
06 листопада 2020 14:11
269_Згода.pdf
06 листопада 2020 14:11
268_Довідка_повноваження.pdf
06 листопада 2020 14:11
267_Відомості_про_учасника.pdf
06 листопада 2020 14:11
266_Довідка_про_код_доступу.pdf
06 листопада 2020 14:11
265_Довідка_ст17ЗУ.pdf
06 листопада 2020 14:11
264_Лист_технології.pdf
06 листопада 2020 14:11
263_Лист_обладнання_та_МТЗ.pdf
06 листопада 2020 14:11
262_Лист_досвід.pdf
06 листопада 2020 14:11
261_Лист_працівники.pdf

Публічні документи

08 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
08 листопада 2020 17:10
Пояснювальна записка.pdf
08 листопада 2020 17:10
Письмова згода.pdf
08 листопада 2020 17:10
Опис до Статуту.pdf
08 листопада 2020 17:10
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
08 листопада 2020 17:10
Протокол _2 від 17.04.2018.pdf
08 листопада 2020 17:10
Договір оренди послуг.pdf
08 листопада 2020 17:10
Довідка ст. 17.pdf
08 листопада 2020 17:10
Довідка про наявність МТБ.pdf
08 листопада 2020 17:10
Довідка код доступу.pdf
08 листопада 2020 17:10
Гарантийний лист.pdf
08 листопада 2020 17:10
Відомості про учасника.pdf
08 листопада 2020 17:09
Відгук про виконані роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МОРБУДПРОЕКТ

ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"

ТОВ "УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 08 грудня 2020 17:51
Кінець періоду оскарження: 19 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 19 грудня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну процедури закупівлі відповідно до п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».