Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ»).
"Other completed construction works" the code DK 021-2015: 45450000-6 (Services for the current repair of the 3rd stage of the port overpass, inv. № 072554 Odessa branch of SE "USPA").
"Other completed construction works" the code DK 021-2015: 45450000-6 (Services for the current repair of the 3rd stage of the port overpass, inv. № 072554 Odessa branch of SE "USPA").
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-09-25-002300-b ● e4c19c061d0c482fb30813e7f20bc524
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Колесник Вікторія Володимирівна (048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Шова Максим Михайлович (048) 729-31-61 ogis@port.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority) |
National ID: | 38728457 |
Contact point: |
Kolesnik Viktoriia (048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Additional contacts: |
Shova Maxim Mikhailovich (048) 729-31-61 ogis@port.odessa.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 10:30 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Publication date: | 25 вересня 2020 15:25 |
Enquiries until: | 30 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 листопада 2020 10:30 |
Information
Estimated total value: | 4 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 40 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Scope of the procurement
«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ»).
"Other completed construction works" the code DK 021-2015: 45450000-6 (Services for the current repair of the 3rd stage of the port overpass, inv. № 072554 Odessa branch of SE "USPA").
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1/3
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Services for the current repair of the 3rd stage of the port overpass, inv. № 072554 Odessa branch of SE "USPA"
CPV: 45450000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник здійснює попередню оплату у розмірі ___ відсотків (за пропозицією учасника-переможця, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни цього Договору, що складає _____ грн. без ПДВ, (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), сума ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), всього з ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця) (зазначається з урахуванням положень податкового кодексу України про податок на додану вартість) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Попередня оплата (аванс) здійснюється за наступних умов: - на момент отримання Замовником рахунку на здійснення попередньої оплати (авансу) Виконавець забов’язаний надати Замовнику безумовну безвідкличну банківську гарантію повернення авансового платежу, що складає 100% від розміру авансу | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат» (за формою КБ-3) на надані Виконавцем послуги, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості наданих послуг в межах строку дії Договору. Власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2020 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2020 17:11 |
3.1. Перелік змін до тендерної документації.docx | |
29 жовтня 2020 17:11 |
3.1. Тендерна документація (Ремонт 3-ї черги ТЕ).docx | |
29 жовтня 2020 17:11 |
3.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
29 жовтня 2020 17:11 |
3.1. Announcement of procurement.docx | |
25 вересня 2020 15:22 |
Проєкт договору.docx |
29 жовтня 2020 17:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2020 17:11 |
3.1. Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
29 жовтня 2020 17:11 |
3.1. Тендерна документація (Ремонт 3-ї черги ТЕ).docx
|
|||
29 жовтня 2020 17:11 |
3.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
|||
29 жовтня 2020 17:11 |
3.1. Announcement of procurement.docx
|
|||
25 вересня 2020 15:22 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розмір забезпечення
Дата подання: 25 вересня 2020 17:48
Дата відповіді: 30 вересня 2020 17:17
Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно п.1 ст.25 Закону "Про публічні закупівлі" розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт. Згідно наданого Вами оголошення предметом закупівлі є : «Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ»). Просимо надати роз'яснення чому розмір забезпечення тендерної пропозиції дорівнює 3%?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення та надаємо відповідь наступного змісту:«Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3-х відсотків від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Керуючись пунктом 21 частини першої статті1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, який зобов’язує замовника визначати предмет закупівлі послуг поточного ремонту за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, а також з метою дотримання вимог Закону щодо обов’язкового зазначення у річному плані та в оголошенні про закупівлю коду предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником, замовником визначено предмет закупівлі поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ» як «послуги» та, відповідно, визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі, який не перевищує 3 відсотки від очікуваної вартості закупівлі послуг, що є предметом закупівлі.».
Керуючись пунктом 21 частини першої статті1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, який зобов’язує замовника визначати предмет закупівлі послуг поточного ремонту за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, а також з метою дотримання вимог Закону щодо обов’язкового зазначення у річному плані та в оголошенні про закупівлю коду предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником, замовником визначено предмет закупівлі поточного ремонту 3-ї черги естакади порту, інв. № 072554 Одеської філії ДП «АМПУ» як «послуги» та, відповідно, визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі, який не перевищує 3 відсотки від очікуваної вартості закупівлі послуг, що є предметом закупівлі.».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування закупівельника: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 17:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2020 17:51 |
Кінець періоду оскарження: | 19 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 19 грудня 2020 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну процедури закупівлі відповідно до п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
08 грудня 2020 17:51
|
Електронний підпис |
08 грудня 2020 17:44
|
3.1. Повідомлення.docx |
08 грудня 2020 17:44
|
2.1. Протокол відміни через відсутність потреби.doc |