Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4
Очікувана вартість
165 775,00 UAH
UA-2020-09-25-002284-b 099c181aa33d466ba94c5cd394913a99
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Давиденко Ірина Олександрівна

+380567428150 brazgnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39835428
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Філософська, будинок 39-А
Контактна особа: Давиденко Ірина Олександрівна
+380567428150
brazgnik@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:45
Очікувана вартість: 165 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 828,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1745 пачка
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Філософська, будинок 39-А, 5-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі
Дата подання: 29 вересня 2020 11:42
Шановний замовнику, просимо додати кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі, або перелік документів, який необхідно надати учасникам закупівлі.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-002284-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 30 вересня 2020 10:08
ISO
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлюють міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 13:30
Шановний учаснику, спрощена закупівля за предметом закупівлі: Папір А-4 (код згідно з ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» була відмінена на підставі протоколу уповноваженої особи від 06.10.2020 № 7 внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовником було порушено термін надання відповіді на звернення учасника за роз’ясненням та на вимогу щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, встановлений частиною 7 статті 14 Закону. Так, згідно частини 7 статті 17 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або вимог до предмета закупівлі. Одночасно повідомляємо про те, що Стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язку Замовника щодо встановлення вимог щодо надання учасниками копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 під час оголошення спрощеної закупівлі. При цьому пункт 5.3 проекту договору передбачає, що під час прийому Товару Замовник здійснює перевірку Товару за кількістю та якістю та складає і підписує відповідні документи. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість. Відповідь надано уповноваженою особою Замовника з питань організації та проведення спрощених закупівель Бражник Юлією Олександрівною.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 жовтня 2020 14:56
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Було порущено термін надання відповіді на звернення учасника за роз’ясненням та на вимогу щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, встановлений частиною 7 статті 14 Закону, а також вимоги пункту 3 Порядку 1082 щодо накладення на інформацію про оголошення спрощеної закупівлі кваліфікованого електронного підпису посадової особи, і ці порушення усунути неможливо.
Документи:
06 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:50
Протокол відміна спрощеної закупівлі