Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (37530000-2) (дитячі комплекси, балансири, качалки на пружині)
Очікувана вартість
338 000,00 UAH
UA-2020-09-25-002258-c 10b9f9ba31f949309831f72186bc3644
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322374019 shcholena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322374019
shcholena@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:08
Очікувана вартість: 338 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Категорія 1 органи місцевого самоврядування зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Валютою тендерної пропозиції є гривня.Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Інші критерії оцінки не застосовуються. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Дитячі комплекси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
25 шт
Балансир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копистянського, 14, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
18 шт
Качалка-пружина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копистянського, 14, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:47
Додаток 3 проект договору.docx
25 вересня 2020 14:47
Тендерна документація ігровІ споруди.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" 301 500,00
UAH з ПДВ
247 310,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" 306 720,00
UAH з ПДВ
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Імпульс Трейд Плюс 281 990,00
UAH з ПДВ
278 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" 299 415,00
UAH з ПДВ
278 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ ЄВРОПАРК-ЗАХІД 329 970,00
UAH з ПДВ
329 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 14:35
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:34
3_док. ст.17.pdf
12 листопада 2020 14:34
2_ст.17.pdf
12 листопада 2020 14:34
4_ТП оновлена.pdf
12 листопада 2020 14:34
Довідка_МВС_29.10.20.rar
12 листопада 2020 14:34
1.Довідка МВС.pdf
12 листопада 2020 14:34
5_Податкова.pdf
12 листопада 2020 14:34
public_doc (2).p7s
06 листопада 2020 16:50
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
11 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
11 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
11 жовтня 2020 14:06
3.3_Копія Статуту.pdf
11 жовтня 2020 14:06
8_Інші документи.pdf
11 жовтня 2020 14:06
3.6_Паспорт.pdf
11 жовтня 2020 14:06
4.2_Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf
11 жовтня 2020 14:06
2.3_Паспорта.pdf
11 жовтня 2020 14:06
3.7_Лист згода на ОПД.pdf
11 жовтня 2020 14:06
6.2_Договори-МТЗ.pdf
11 жовтня 2020 14:06
7.3_Ділерський договір.pdf
11 жовтня 2020 14:06
5.1_Проект договору.pdf
11 жовтня 2020 14:06
5.2_Лист істотні умови.pdf
11 жовтня 2020 14:06
2.1_Технічні х-ки.pdf
11 жовтня 2020 14:06
3.5_Копія протоколу ЗЗУ.pdf
11 жовтня 2020 14:06
1.4_ст.17_повна.pdf
11 жовтня 2020 14:06
1.3_Довідка_ст.17.pdf
11 жовтня 2020 14:06
1.0_Тендерна_Пропозиція.pdf
11 жовтня 2020 14:06
3.2_Інформ код.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:00
Електронний підпис
09 жовтня 2020 10:53
Паспорт обладнання.pdf
09 жовтня 2020 10:53
Документи доcвід.pdf
09 жовтня 2020 10:53
СтатутППВКВКопія.pdf
09 жовтня 2020 10:53
Тенічне завдання.pdf
09 жовтня 2020 10:53
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 10:53
Висновок ДСЕЕ.pdf
09 жовтня 2020 10:53
Довідки.pdf
09 жовтня 2020 10:53
Накладна ВО.jpg
09 жовтня 2020 10:53
Ст.17.pdf
09 жовтня 2020 10:53
Довідка досвід.pdf
09 жовтня 2020 10:53
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 10:53
наказ + рішення.pdf
09 жовтня 2020 10:53
Платіжка ШЗВО 1.jpg
09 жовтня 2020 10:53
Платіжка ШЗВО 2.jpg
09 жовтня 2020 10:53
Платіжка ШЗВО 3.jpg

Публічні документи

09 жовтня 2020 19:32
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:30
25.Свідоцтво ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 19:30
23. опис.pdf
09 жовтня 2020 19:30
29.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2020 19:30
20. Договір Люксон.pdf
09 жовтня 2020 19:30
19. Техпаспорти.pdf
09 жовтня 2020 19:30
18.Висновок СЕС .pdf
09 жовтня 2020 19:30
17. Сертифікат 2020.PDF
09 жовтня 2020 19:30
13. ГЛ на товар.pdf
09 жовтня 2020 19:30
12. ГЛ на ремонт.pdf
09 жовтня 2020 19:30
10. ДОВІДКА ч. 2 ст. 17 ЗУ.pdf
09 жовтня 2020 19:30
7. ДОВІДКА п.6 ч.1 ст. 17 ЗУ.pdf
09 жовтня 2020 19:30
6. ДОВІДКА ст. 17 ЗУ.pdf
09 жовтня 2020 19:30
4.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 жовтня 2020 19:30
3.ЗГОДА З ТЕХ.ЗАВДАННЯМ.pdf
09 жовтня 2020 19:30
2.ТЕХ.ЗАВДАННЯ.pdf
09 жовтня 2020 19:30
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 11:20
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:19
Статут завірений.pdf
29 вересня 2020 11:19
ПС_Замок_1-1.pdf
29 вересня 2020 11:19
ПС_гойдалка_Мотоцикл.pdf
29 вересня 2020 11:19
ПС_гойдалка_Машинка.pdf
29 вересня 2020 11:19
ПС_Балансир_DISO.pdf
29 вересня 2020 11:19
Протокол на директора.pdf
29 вересня 2020 11:19
Паспорт.pdf
29 вересня 2020 11:19
Наказ на директора.pdf
29 вересня 2020 11:19
Лист-погодж.pdf
29 вересня 2020 11:19
Ідент код.pdf
29 вересня 2020 11:19
Додаток 4.pdf
29 вересня 2020 11:19
Довідка(зг.ст.17).pdf
29 вересня 2020 11:19
Відомості про Учасника.pdf
29 вересня 2020 11:19
витяг пдв.pdf
29 вересня 2020 11:19
Виписка.pdf
29 вересня 2020 11:19
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:49
4.1 Наказ_Директор.pdf
09 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:05
14 Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 16:05
1 Реєстр.pdf
09 жовтня 2020 16:05
6 Довідка по ст.17.pdf
09 жовтня 2020 16:05
5.1 Паспорти на виріб.pdf
09 жовтня 2020 16:05
7 Довідка санкції.pdf
09 жовтня 2020 16:05
5.3 Висновок СЕС.pdf
09 жовтня 2020 16:05
5.5 Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2020 16:05
2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС"

Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс"

ТОВ Імпульс Трейд Плюс

ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"

ТзОВ ЄВРОПАРК-ЗАХІД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС"
#41683524
Переможець 247 310,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 17:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 16:01

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей 1.2. Відсутній електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі на тендерній пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3.4 додатку 1 до тендерної документації: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився. Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно даної тендерної документації. Під час перевірки КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Згідно пункт 3.4 додатку 1 до тендерної документації Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто учасник процедури закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію повинен накласти електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис. Файл накладеного електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС"
#41683524
247 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:59
Додатковий договір.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 23:54
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 12:24
Договір укладений
26 листопада 2020 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування витрат замовника продовжено дію договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 52-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у фінансування товарів на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 52-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 247 310,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 218,33 UAH)