Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку № 6 по вул. Б. Хмельницького смт Есхар Чугуївського району Харківської області
Очікувана вартість
492 555,60 UAH
UA-2020-09-25-002073-c 8e55bb38595749dfa18586a8a1bb6244
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ананко Леонід Пилипович

+705-21-47 uzkh@kharkivoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5
Контактна особа: Ананко Леонід Пилипович
+705-21-47
uzkh@kharkivoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:34
Очікувана вартість: 492 555,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 462,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиції викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку № 6 по вул. Б. Хмельницького смт Есхар Чугуївського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки можуть проводитись з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у термін до трьох місяців з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актами приймання-передачі виконаних робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:21
ДОДАТОК 4.doc
25 вересня 2020 14:21
ДОДАТОК 3.doc
25 вересня 2020 14:21
ДОДАТОК 2.doc
25 вересня 2020 14:21
Додаток 1.pdf
25 вересня 2020 14:21
Вимоги до предмету закуівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 29 вересня 2020 11:08
Дата відповіді: 30 вересня 2020 09:15
Згідно Розділу ІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції", п.5. "Кваліфікаційні критерії" Учасник повинен На підтвердження інформації вказаній у довідці необхідно надати копії відповідних документів працівників, які будуть виконувати роботи. Копії яких саме ВІДПОВІДНИХ документів потрібно надати?
Відповідь: На підтвердження інформації яку ви вкажете у довідці. Це можуть бути копіїї посвідчень наявних працівників, копії документів про освіту, трудові книжки, ЦПУ та інши документи.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 29 вересня 2020 11:12
Дата відповіді: 30 вересня 2020 09:16
Згідно Розділу ІІ. "Інструкція з підготовки пропозиції", п.5. "Кваліфікаційні критерії" Учасник повинен надати: - Копії паспорту (для фізичних осіб); - Копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). На яких фізичних осіб потрібно надати вказані документи? На фізичну особу-підприємця, або на всіх фізичних осіб, згаданих у тендерній пропозиції (всі працівники, вказані у довідці про наявність працівників)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На фізичну особу-підприємця.
Строки виконання робіт
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:34
У зв'язку з входом в осінній період (часті дощі та зливи) є ризик неможливості виконання умов договору (виконання робіт до 31.12.20) чи розглядає замовник можливість перенести виконання робіт на 2021 рік у разі заключення договору?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТАРЦЕВ ЕДУАРД ОЛЕКСАНДРОВИЧ 390 052,00
UAH з ПДВ
390 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС" 478 868,11
UAH з ПДВ
478 868,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 13:02
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:34
ЦПУ Татевосян.pdf
06 жовтня 2020 12:34
ЦПУ Скоробагатько.pdf
06 жовтня 2020 12:34
ЦПУ Пашко.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Субпідрядники.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Санкції.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Підпис договору.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Паспорт Мелещенков 6_7.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Паспорт Мелещенков 1_2.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Лист-згода Старцев.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Лист-згода Мелещенков.pdf
06 жовтня 2020 12:34
ІПН Старцев.pdf
06 жовтня 2020 12:34
ІПН Мелещенков.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Інф пред інтерес.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Захист довкілля.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Достовірність.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Довіреність 2.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Довіреність 1.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Довідка анал договори.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Диплом Скоробагатько.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Відгук.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Витяг з реєстру єд под.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Буд норми та стандарти.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Анал дог Науки 37_2.pdf
06 жовтня 2020 12:34
Анал дог Науки 37_1.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:01
Аналог договір та акти.pdf
06 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:49
Довідки.PDF
06 жовтня 2020 14:49
Додаток 4 -листи згоди.PDF
06 жовтня 2020 14:49
Додаток 3 - договір.PDF
06 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТАРЦЕВ ЕДУАРД ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТАРЦЕВ ЕДУАРД ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2519012899
Переможець 390 052,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 09:01

Документи

12 жовтня 2020 09:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТАРЦЕВ ЕДУАРД ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2519012899
390 052,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2020 09:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 17:22
Д.у. 1 до 106.20 (1) (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 17:06
Д.у. 1 до 106.20 (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 17:01
Договір 106.20.pdf укладений
27 жовтня 2020 16:51
Договір 106.20.pdf укладений
27 жовтня 2020 16:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 грудня 2020 14:28
390 052,00 UAH UA638201720344221010100016441
Деп. ЖКГ та ПЕК Харківської ОДА
UA463515330000026003052133101
ФОП "Старцев Е.О."
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 12.1 розділу 12. Внесення змін у договір та його розірвання пункт 2.1 роздіду 2. Строки будівництва об єкта (виконання робіт) викласти у новій редакції. Пункт 3.1. розділу 3. Договірна ціна. Фнансування будівництва об єкту. Проведення розрахунків за виконанні роботи вкласти у новій редакції. Інші умови договору від 27.10.2020 № 106/20 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 106/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Строки будівництва об єкта (виконання) робіт викласти у новій редакції. 3. Договірна ціна. Фінансування будівництва об єкту. Проведення розрахунків за виконані роботи викласти у новій оедакції.
Номер договору про закупівлю: 106/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML