Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (комплект засобів навчання для оснащення кабінету математики)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-09-25-001760-a 4b91f1f306a04c0e91a92d09fe2043f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суслова Тетяна

+380951818133 bal_school6@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Балаклійської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 25457309
Місцезнаходження: 64203, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська область місто Балаклія, вулиця Гагаріна, 14
Контактна особа: Суслова Тетяна
+380951818133
bal_school6@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:07
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Телевізійне та аудіовізуальне обладнання
(комплект засобів навчання для оснащення кабінету математики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, Гагаріна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 09:50
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-001760-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 вересня 2020 16:44
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься у Вашій Документації а саме:
"лист від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, інтерактивну дошку, документ-камеру, комп’ютерне обладнання, багатофункціональний пристрій, систему опитування для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника;"
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати такий лист для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність такого листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, наполягаємо на дотриманні законодавства та видаленні вказаної дискримінаційної вимоги, передбаченої у Додатку 2.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2020 13:20
Доброго дня. Керуючись вимогами ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації було включено іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити.
Слід зазначити, що за даною процедурою проводиться закупівля товару для закладів освіти в складі технічних вимог до учасника вимагається надання копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на проектор, інтерактивну дошку, документ-камеру, комп’ютерне обладнання, багатофункціональний пристрій, що пропонуються до постачання.
- Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018) на системні блоки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на системні блоки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- копію декларації про відповідність запропонованих системних блоків, вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання ) дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;

З метою підтвердження, що вище зазначені документи мають відношення саме до запропонованного товару, який пропонується Учасником, в складі пропозиції Учасника вимагаємо надання авторизаційних листів виробника. Тобто, авторизаційні листи вимагаються з метою підтвердження, що всі вище вказані документи якості, мають відношення до товару, який буде постачатись, а не завантажені з інших процедур закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА 199 800,00
UAH з ПДВ
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:10
Довідки.pdf
28 жовтня 2020 14:10
Довідка.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:13
public_doc.pdf
21 жовтня 2020 18:13
public_doc.p7s
10 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:36
Ліцензія.PDF.(2).P7S
10 жовтня 2020 11:36
Ліцензія.PDF.(1).P7S
10 жовтня 2020 11:36
Ліцензія.PDF
10 жовтня 2020 11:36
Протокол №35.pdf.(2).P7S
10 жовтня 2020 11:36
Протокол №35.pdf.(1).P7S
10 жовтня 2020 11:36
Протокол №35.pdf
10 жовтня 2020 11:36
Наказ про призначення.PDF
10 жовтня 2020 11:36
Страхова гарантія 23775.pdf
10 жовтня 2020 11:36
ISO СМБ ПК_watermark.pdf
10 жовтня 2020 11:36
Сертификат_СМБ ПК.jpg
10 жовтня 2020 11:36
Сангiг дошка 2.JPG
10 жовтня 2020 11:36
Сангiг дошка 1.JPG
10 жовтня 2020 11:36
Сангіг проектор 2.jpg
10 жовтня 2020 11:36
Сангиг проектор 1.jpg
10 жовтня 2020 11:36
с_м_б_висновок ПК_watermark.pdf
10 жовтня 2020 11:36
декларация СМБ ПК.jpg
10 жовтня 2020 11:36
Тендерна Пропозиція.pdf
10 жовтня 2020 11:36
Договір 3232 - ПП 2019.pdf
10 жовтня 2020 11:36
Гарантійний лист.pdf
10 жовтня 2020 11:36
Відгук 3232 ПП 2019.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3278501957
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3278501957
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 14:47
001.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
010.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
006.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
002.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
007.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
012.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
011.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
008.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
009.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
003.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
005.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46
004.jpg укладений
03 листопада 2020 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 000,00
UAH