Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт асфальтного покриття частини вулиці Лиманна (від буд. №9 до військового порту) в м. Очаків, Миколаївської області
Очікувана вартість
2 785 627,00 UAH
UA-2020-09-25-001381-c ● 9750d2214f574217b2953a54b0e73b3d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Очаківська комунальна служба благоустрою |
Код ЄДРПОУ: | 38165307 |
Місцезнаходження: | 57508, Україна , Миколаївська обл., Очаків, вулиця Гетьманська,буд.41 |
Контактна особа: |
Власюк Сергій Степанович +380515430161 blagoystrii_ochakiv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 2 785 627,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 928,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтного покриття частини вулиці Лиманна (від буд. №9 до військового порту) в м. Очаків, Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник перед початком робіт перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% від загальної вартості робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 12:10 |
Додаток 2.docx | |
25 вересня 2020 12:10 |
протокол 17.pdf | |
25 вересня 2020 12:10 |
Додаток 3.docx | |
25 вересня 2020 12:10 |
Тендер. документація Лиманна.docx | |
25 вересня 2020 12:10 |
додаток 5.docx | |
25 вересня 2020 12:10 |
Додаток 6.docx | |
25 вересня 2020 12:10 |
Додаток 4.docx | |
25 вересня 2020 12:10 |
Проект договору.docx | |
25 вересня 2020 12:10 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-25-001381-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 26 листопада 2020 16:19
Неправомірне визначення переможцем
Вимога по процедурі UA-2020-09-25-001381-c
Згідно з вимогами ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Звертаємось з вимогою щодо перегляду рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) №21159-р/пк-пз 13.11.2020 (далі-Рішення).
У Рішенні зазначено, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Крім того, вимоги, встановлені статтею 17 Закону не відносяться до підстави відхилення "тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ". Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині цього рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2020 №19.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2020 №19, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Колегія у Рішенні поставновила зобов'язати Очаківську комунальну службу благоустрою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції дочірнього підприємства "ЛИДЕР" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт асфальтного покриття частини вулиці Лиманна (від буд. №9 до військового порту) в м. Очаків, Миколаївської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-25-001381-c.
Замовником формально виконано Рішення Колегії – 19.11.2020 р. рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" скасоване, рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції також скасоване. Крім того, 20.11.2020 протоколом уповноваженої особи № 24 відхилено нашу тендерну пропозицію з тих самих підстав, що вже оскаржені нами в Колегії, та до яких Колегія прийняла Рішення щодо неправомірного відхилення, а саме: «відповідно до абз.1 п.2 ст.31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в ЕСЗ у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
Таким чином, замовник не виконав Рішення Колегії в повному обсязі, яким встановлено відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції згідно вимог Закону, а також з тієї підстави, що зазначена як у протоколі уповноваженої особи замовника №19 від 15.10.2020, так і повторно у протоколі № 24 від 20.11.2020.
Частиною першою ст. 31 Закону визначено виключний перелік підстав для відхилення, замовник не має право розширювати їх перелік та відхиляти пропозицію учасника з надуманих підстав, додатково встановлених в тендерній документації.
Крім того зазначаємо, що вимогами ст.164-14 КУПАП зазначено, що невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто від 34 000 до 70 000 грн.
Протоколом №25 від 20.11.2020 замовник повторно визначив ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі.
Проте, перевіривши тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС".
По-перше, учасником не виконані вимоги щодо надання підтвердження кваліфікаційного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- Не надано копію диплому на бухгалтера;
- Не зазначено інформацію у повному обсязі щодо поз.5-6;
- Головний інженер, що відноситься до інженерно-технічного персоналу не відповідає вимогам щодо обов'язкової наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо.
По-друге, вимогами Додатка 6 до тендерної документації вимагається до техніки, що не є власністю Учасника, надати для оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі.
Так у файлі «техніка.pdf» учасником надано лист від ТОВ «ФОРТУНА», код ЄДРПОУ 30863834, яким нібито ТОВ «ФОРТУНА» не заперечує щодо використання нашої техніки при проведенні робіт/наданні послуг за предметом закупівлі згідно оголошення UA-2020-09-25-001381-c. Лист нібито підписаний Жураківським А.С., який є директором ТОВ «Фортуна».
Доводимо до Вашого відома, що Жураківський А.С. є одночасно директором ДП «Лидер», а ТОВ «Фортуна» - засновником ДП «Лидер». Крім того, зазначений лист ніколи не надавався ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС". Учасником ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції надана недостовірна та підроблена інформація, яку Замовник мав би перевірити на підставі ч.15 ст.29 Закону, звернувшись до ТОВ «Фортуна».
Проте замовник навпаки, обирає ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" переможцем повторно, а у той же самий час звинувачує ТОВ «Фортуна» та ДП «Лидер» є наявності відкритих кримінальних проваджень, та на цій підставі відхиляє нашу пропозицію. Але за логікою замовника робота технікою підприємств, проти яких нібито відкрито кримінальне провадження, при проведенні робіт/наданні послуг за предметом закупівлі, не є перепоною застосування техніки.
Вимагаємо у строк до 14.00 27.11.2020 скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та визначення переможцем ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС". У протилежному випадку змушені будемо звернутись до АМКУ зі скаргою, до ДАСУ з вимогою розпочати моніторинг закупівлі та до правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогами ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Звертаємось з вимогою щодо перегляду рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) №21159-р/пк-пз 13.11.2020 (далі-Рішення).
У Рішенні зазначено, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Крім того, вимоги, встановлені статтею 17 Закону не відносяться до підстави відхилення "тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ". Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині цього рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2020 №19.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2020 №19, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Колегія у Рішенні поставновила зобов'язати Очаківську комунальну службу благоустрою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції дочірнього підприємства "ЛИДЕР" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт асфальтного покриття частини вулиці Лиманна (від буд. №9 до військового порту) в м. Очаків, Миколаївської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-25-001381-c.
Замовником формально виконано Рішення Колегії – 19.11.2020 р. рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" скасоване, рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції також скасоване. Крім того, 20.11.2020 протоколом уповноваженої особи № 24 відхилено нашу тендерну пропозицію з тих самих підстав, що вже оскаржені нами в Колегії, та до яких Колегія прийняла Рішення щодо неправомірного відхилення, а саме: «відповідно до абз.1 п.2 ст.31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в ЕСЗ у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
Таким чином, замовник не виконав Рішення Колегії в повному обсязі, яким встановлено відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції згідно вимог Закону, а також з тієї підстави, що зазначена як у протоколі уповноваженої особи замовника №19 від 15.10.2020, так і повторно у протоколі № 24 від 20.11.2020.
Частиною першою ст. 31 Закону визначено виключний перелік підстав для відхилення, замовник не має право розширювати їх перелік та відхиляти пропозицію учасника з надуманих підстав, додатково встановлених в тендерній документації.
Крім того зазначаємо, що вимогами ст.164-14 КУПАП зазначено, що невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто від 34 000 до 70 000 грн.
Протоколом №25 від 20.11.2020 замовник повторно визначив ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі.
Проте, перевіривши тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС".
По-перше, учасником не виконані вимоги щодо надання підтвердження кваліфікаційного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- Не надано копію диплому на бухгалтера;
- Не зазначено інформацію у повному обсязі щодо поз.5-6;
- Головний інженер, що відноситься до інженерно-технічного персоналу не відповідає вимогам щодо обов'язкової наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо.
По-друге, вимогами Додатка 6 до тендерної документації вимагається до техніки, що не є власністю Учасника, надати для оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі.
Так у файлі «техніка.pdf» учасником надано лист від ТОВ «ФОРТУНА», код ЄДРПОУ 30863834, яким нібито ТОВ «ФОРТУНА» не заперечує щодо використання нашої техніки при проведенні робіт/наданні послуг за предметом закупівлі згідно оголошення UA-2020-09-25-001381-c. Лист нібито підписаний Жураківським А.С., який є директором ТОВ «Фортуна».
Доводимо до Вашого відома, що Жураківський А.С. є одночасно директором ДП «Лидер», а ТОВ «Фортуна» - засновником ДП «Лидер». Крім того, зазначений лист ніколи не надавався ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС". Учасником ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції надана недостовірна та підроблена інформація, яку Замовник мав би перевірити на підставі ч.15 ст.29 Закону, звернувшись до ТОВ «Фортуна».
Проте замовник навпаки, обирає ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" переможцем повторно, а у той же самий час звинувачує ТОВ «Фортуна» та ДП «Лидер» є наявності відкритих кримінальних проваджень, та на цій підставі відхиляє нашу пропозицію. Але за логікою замовника робота технікою підприємств, проти яких нібито відкрито кримінальне провадження, при проведенні робіт/наданні послуг за предметом закупівлі, не є перепоною застосування техніки.
Вимагаємо у строк до 14.00 27.11.2020 скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та визначення переможцем ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС". У протилежному випадку змушені будемо звернутись до АМКУ зі скаргою, до ДАСУ з вимогою розпочати моніторинг закупівлі та до правоохоронних органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 13:32
Відносно дочірнього підприємства «ЛИДЕР» та його засновника ТОВ «ФОРТУНА», директором яких є Жураківський А.С., відкриті декілька кримінальних проваджень стосовно зловживань службовим становищем, розтратою коштів, виконання робіт по завищеним цінам та не в повному обсязі. Очаківська комунальна служба благоустрою не може ризикувати бюджетними коштами якщо стосовно учасника відкрито декілька кримінальних проваджень
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-25-001381-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:19
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2020 20:55
рішення від 23.10.2020 №19754+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 20:54
Інформація про перенесення розгляду скарги від 03.11.2020 №17495.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 11:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2020 №21159.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 18:01
рішення від 13.11.2020№21159.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 21159-р/пк-пз від 13.11.2020 року прийнято рішення:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції дочірнього підприємства "ЛИДЕР" в процедурі закупівлі № UA-2020-09-25-001381-с «Капітальний ремонт асфальтного покриття частини вулиці Лиманна (від будинку № 9 до військового порту) в м. Очаків Миколаївської області»
2. Скасувати рішення від 16.10.2020 року про визначення ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі № UA-2020-09-25-001381-с «Капітальний ремонт асфальтного покриття частини вулиці Лиманна (від будинку № 9 до військового порту) в м. Очаків Миколаївської області».
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2020 15:43
Номер скарги: UA-2020-09-25-001381-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 30 листопада 2020 14:37
Дата подання: 30 листопада 2020 14:37
Неправомірне відхилення пропозиції та неправомірне визначення переможця
Документи додаються
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2020 13:05
рішення від 02.12.2020 № 22272 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 13:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2020 № 22974.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 15:31
рішення від 11.12.2020 № 22974.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22974-р/пк-пз від 11.12.2020 року прийнято рішення:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції дочірнього підприємства "ЛИДЕР" в процедурі закупівлі № UA-2020-09-25-001381-с «Капітальний ремонт асфальтного покриття частини вулиці Лиманна (від будинку № 9 до військового порту) в м. Очаків Миколаївської області»
2. Скасувати рішення про визначення ТОВ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі № UA-2020-09-25-001381-с «Капітальний ремонт асфальтного покриття частини вулиці Лиманна (від будинку № 9 до військового порту) в м. Очаків Миколаївської області».
3. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Наявні невідповідності в документах Пропозиції Переможця, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2020 09:36
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" #41526265 |
Рішення скасоване |
2 741 688,46
UAH
|
19 листопада 2020 15:38
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Рішення скасоване |
1 996 586,40
UAH
|
19 листопада 2020 15:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" #41526265 |
Рішення скасоване |
2 741 688,46
UAH
|
19 листопада 2020 15:39
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Рішення скасоване |
1 996 586,40
UAH
|
17 грудня 2020 09:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ГРАНД-СЕРВІС" #41526265 |
Рішення скасоване |
2 741 688,46
UAH
|
17 грудня 2020 09:22
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Переможець |
1 996 586,40
UAH
|
17 грудня 2020 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 08:37
|
дог 1_326т.pdf | укладений |
28 грудня 2020 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 08:35
|