Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів: 3 лоти: лот № 1–послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2–послуги з проведення позачергового технічного огляду пасажирських ліфтів, лот № 3–послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-09-25-001080-b 92dddd4025264cba84d4f32281036c02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 11:44
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


1. Найменування замовника: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради . 2. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37794186. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76018 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бойчук Тетяна Олексіївна, начальник відділу державних закупівель Департаменту, тел. (0342) 53-76-47,E-mail: dkgtender@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: послуга. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів: 3 лоти: лот № 1–послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2–послуги з проведення позачергового технічного огляду пасажирських ліфтів, лот № 3–послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів). 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:, м. Івано-Франківськ, 76014, Івано-Франківська область, Україна 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 11. Умови оплати: Післяоплата. 12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300000.00 грн. з ПДВ. 13. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0.5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 15. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 16. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» жовтня 2020 року. 17. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: не вимагається . Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – не вимагається. 19. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 20. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

25 вересня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:40
Проект Договору.doc
25 вересня 2020 11:40
Технічні вимоги.doc
25 вересня 2020 11:40
Тендерна документація - ліфти.doc
25 вересня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:40
Проект Договору.doc
25 вересня 2020 11:40
Технічні вимоги.doc
25 вересня 2020 11:40
Тендерна документація - ліфти.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1: послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 247 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 237,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 жовтня 2020 12:04
Закінчення: 12 жовтня 2020 12:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, м. Івано-Франківськ
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" 245 025,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" 220 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:55
public_doc (1).pdf
29 жовтня 2020 15:41
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:39
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 15:39
Довідка санкції.pdf
29 жовтня 2020 15:39
Dovidka_20251642580390088407.pdf.p7s
29 жовтня 2020 15:39
Довідка ДПС.pdf
29 жовтня 2020 15:39
Dovidka_20251642580390088407.pdf
16 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:54
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:50
технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2020 17:50
проект договору.pdf
09 жовтня 2020 17:50
технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2020 17:50
проект договору.pdf
09 жовтня 2020 17:50
довідка фахівці.pdf
09 жовтня 2020 17:50
довідка субпідряд.pdf
09 жовтня 2020 17:50
довідка стаття 17.pdf
09 жовтня 2020 17:50
довідка санкції.pdf
09 жовтня 2020 17:50
довідка обладнання.pdf
09 жовтня 2020 17:50
посвідчення експертів.pdf
09 жовтня 2020 17:50
Копія Статуту.PDF
09 жовтня 2020 17:50
копія Декларації.pdf
09 жовтня 2020 17:50
Копія Витягу ПДВ.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:30
iso 9001 (оригінал).pdf
09 жовтня 2020 12:30
iso 14001 (оригінал).pdf
09 жовтня 2020 12:30
Ф.1.Ф 2.Фінансовий звіт.pdf
09 жовтня 2020 12:30
Технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2020 12:30
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 12:30
СТАТУТ 16.01.20.pdf
09 жовтня 2020 12:30
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 12:30
посвідчення 2 .pdf
09 жовтня 2020 12:30
посвідчення 1. Рибачук.pdf
09 жовтня 2020 12:30
ОПИС Держ. реє. змін.pdf
09 жовтня 2020 12:30
Довідка ст.17 (4).pdf
09 жовтня 2020 12:30
Довідка про санкції .pdf
09 жовтня 2020 12:30
ВИТЯГ з ЄДРЮО.pdf
09 жовтня 2020 12:30
Аналогічний договір 1.pdf
09 жовтня 2020 12:30
акт виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"

ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
#20538693
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 17:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:55

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. В результаті розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів, ДП «Карпатський експертно-технічний центр Держпраці» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону встановлено, що у наданій довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка вимагається пунктом 3 додатку № 1 тендерної документації замовника, учасник зазначив інформацію щодо чотирьох працівників, а сканкопії посвідчень, що підтверджують проходження навчання з охорони праці для допуску до виконання робіт (надання послуг) з підвищеної небезпеки надав на шістьох працівників. Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, ДП «Карпатський експертно-технічний центр Держпраці», повинен подати для усунення виявлених невідповідностей нову довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка вимагається пунктом 3 додатку № 1 тендерної документації замовника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
#20538693
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:29
388.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:14
Договір укладений
06 листопада 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України
Номер договору про закупівлю: 376/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 388
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML