Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів: 3 лоти: лот № 1–послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2–послуги з проведення позачергового технічного огляду пасажирських ліфтів, лот № 3–послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-09-25-001080-b ● 92dddd4025264cba84d4f32281036c02
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
1. Найменування замовника: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради . 2. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37794186. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76018 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бойчук Тетяна Олексіївна, начальник відділу державних закупівель Департаменту, тел. (0342) 53-76-47,E-mail: dkgtender@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: послуга. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів: 3 лоти: лот № 1–послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2–послуги з проведення позачергового технічного огляду пасажирських ліфтів, лот № 3–послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів). 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:, м. Івано-Франківськ, 76014, Івано-Франківська область, Україна 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 11. Умови оплати: Післяоплата. 12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300000.00 грн. з ПДВ. 13. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0.5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 15. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 16. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» жовтня 2020 року. 17. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: не вимагається . Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – не вимагається. 19. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 20. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
25 вересня 2020 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 11:40 |
Проект Договору.doc | |
25 вересня 2020 11:40 |
Технічні вимоги.doc | |
25 вересня 2020 11:40 |
Тендерна документація - ліфти.doc |
25 вересня 2020 11:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 вересня 2020 11:40 |
Проект Договору.doc
|
|||
25 вересня 2020 11:40 |
Технічні вимоги.doc
|
|||
25 вересня 2020 11:40 |
Тендерна документація - ліфти.doc
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1: послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 247 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 237,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, м. Івано-Франківськ
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" |
245 025,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" #20538693 |
Переможець |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 17:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:29
|
388.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 15:14
|
Договір | укладений |
06 листопада 2020 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України |
Номер договору про закупівлю: | 376/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 388 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |