Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2020-09-25-000865-a 925459f76feb4427bb21e0ff87b5d2a0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Тусь

+380661746442 iryna.tus@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Ірина Тусь
+380661746442
iryna.tus@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


UA-P-2020-02-07-008261-a кошти місцевого бюджету
Лоток горизонтальний
Реєстратор
Папка 30
файл А4
Біндер
Швидкозшивач
Ручка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Лоток горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папка 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Біндер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

25 вересня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШИЛІК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА
#2851515085
Переможець 1 000,00
UAH
25 вересня 2020 09:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 09:13