Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Монітори, багатофункціональний пристрій, веб-камера, комп’ютерні миші, комп’ютерні клавіатури)
Очікувана вартість
32 775,00 UAH
UA-2020-09-25-000756-c f0273bd975344988a119121f8c19d87b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколаєнко Ольга Василівна

(0542) 700-292 NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Ніколаєнко Ольга Василівна
(0542) 700-292
NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 32 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 327,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 40002, м.Суми, вул.Роменська, 79/2. Вид закупівлі – передбачений абз. 3, п. 5, ч. 2, ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р, Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Сумській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт.
ДК 021:2015 – 30231300 - 0 – Дисплейні екрани (Монітори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, Суми, Роменська 79/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30231300-0 — Дисплейні екрани
1 шт.
ДК 021:2015 – 30232100 - 5 – Принтери та плотери (Багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, Суми, Роменська, 79/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
1 шт.
ДК 021:2015 – 30237240-3 – Веб- камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, Суми, Роменська, 79/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237240-3 — Веб-камери
3 шт.
ДК 021:2015 – 30237410 – 6 - Комп’ютерна миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, Суми, Роменська, 79/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
3 шт.
ДК 021:2015 – 30237460 - 1 - Комп’ютерна клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, Суми, Роменська, 79/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Товару здійснюється відповідно до виставленого Постачальником рахунку протягом 7 (семи) календарних днів з моменту прийняття Товару Покупцем на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 10:44
Оголошення (6).docx
25 вересня 2020 10:44
Додаток 1.docx
25 вересня 2020 10:44
Додаток _3 (2).docx
25 вересня 2020 10:44
Договір додаток 4 доповнений.docx
25 вересня 2020 10:44
Додаток _2 (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 32 670,00
UAH з ПДВ
32 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 32 670,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 11:56

Документи

19 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:56
рішення 19.10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
32 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:56
рішення 19.10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:18
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 17:28
02,11,01.pdf укладений
02 листопада 2020 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 670,00
UAH