Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування пішохідних переходів на автодорозі М-06 Київ-Чоп км 771+648, км 807+040 та на автодорозі М-08 Обхід м.Ужгорода-КПП "Ужгород" км 7+900 (із встановленням світлофорів "на вимогу")
Очікувана вартість
1 861 410,00 UAH
UA-2020-09-24-014582-a 52f337c6064d468eb74bde116badce15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:48
Очікувана вартість: 1 861 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 307,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9307.05 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування пішохідних переходів на автодорозі М-06 Київ-Чоп км 771+648, км 807+040 та на автодорозі М-08 Обхід м.Ужгорода-КПП "Ужгород" км 7+900 (із встановленням світлофорів "на вимогу")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 19:15
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 1 798 000,00
UAH з ПДВ
1 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Систем Електро Монтаж 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:41
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:38
Довідка ст 17.pdf
22 жовтня 2020 15:37
Довідка податкова.pdf
22 жовтня 2020 15:37
Довідка з МВС.pdf
11 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис
11 жовтня 2020 11:00
Технічні паспорти.rar
11 жовтня 2020 11:00
Технічне завдання.pdf
11 жовтня 2020 11:00
Накази на працівників.pdf
11 жовтня 2020 11:00
Лист пояснення.pdf
11 жовтня 2020 11:00
Лист гарантія Стаття 17.pdf
11 жовтня 2020 11:00
Лист відгук 2.pdf
11 жовтня 2020 11:00
Лист відгук 1.pdf
11 жовтня 2020 11:00
Лист від АРТ-БУД-ПЛЮС.jpeg
11 жовтня 2020 11:00
Копії листів відгуків.pdf
11 жовтня 2020 11:00
Витяг платника ПДВ.pdf
11 жовтня 2020 11:00
Виписка.pdf
11 жовтня 2020 11:00
аналогічний договір 2-2.pdf
11 жовтня 2020 11:00
Аналогічний договір 1-1.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2020 18:00
ТЗ.pdf
11 жовтня 2020 18:00
СТ 17.pdf
11 жовтня 2020 18:00
Інші Документи.pdf
11 жовтня 2020 18:00
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВілКом Монтаж

ТОВ Систем Електро Монтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
Переможець 1 798 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВілКом Монтаж #41905200

№ рішення у справі

63/42- р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
1 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 17:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:44
ДУ №4 до БДР 180-10-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:35
ДУ №3 до БДР 180-10-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2020 15:09
ДУ №2 до БДР 180-10-20.pdf зміни до договору
19 грудня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 19:09
ДУ №1 до БДР 180-10-20.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 19:09
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:42
БДР 180-10-20.pdf укладений
02 листопада 2020 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-180/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-180/10-20 від 30.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-180/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-180/10-20 від 30.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-180/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-180/10-20 від 30.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-180/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-180/10-20 від 30.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 981 297,60
UAH (в тому числі ПДВ 163 549,60 UAH)